Zelda Kurovski is een personage (android, zie UI) uit de comic-reeksen van Beatifica Blues en Samba Bugatti.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Niels hoe kom je bij de naam Kurovski?
Ja, maar geen kinky fratsen hoor.quote:
Ik zie nergens een ui?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelda Kurovski is een personage (android, zie UI) uit de comic-reeksen van Beatifica Blues en Samba Bugatti.
[..]
Ja, maar geen kinky fratsen hoor.
Komt vast omdat hij hem nog geen 60x60 gemaakt heeft.quote:
Niet zichtbaar voor jullie? Ik kan 'r gewoon zien en ik heb de pic inderdaad 60x60 gemaakt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt vast omdat hij hem nog geen 60x60 gemaakt heeft.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet zichtbaar voor jullie? Ik kan 'r gewoon zien en ik heb de pic inderdaad 60x60 gemaakt.
zie niksquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet zichtbaar voor jullie? Ik kan 'r gewoon zien en ik heb de pic inderdaad 60x60 gemaakt.
Stond dat in het rapport van jou?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
geeft het begrip downie een geheel nieuwe dimensie
Nee van Teunquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stond dat in het rapport van jou?
uitkomst van je voortgangsgesprek?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
notitie van je vorige werkgever op je linkedin pagina?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stond dat in het rapport van jou?
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uitkomst van je voortgangsgesprek?
Jezus wat een rotmensen zijn jullie zegquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
notitie van je vorige werkgever op je linkedin pagina?
Ja echt maf je hebt al 18 uur gepost en bent nog steeds niet gebandquote:
Ga even strand checken, dan voel je je vast beterquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
had net een week niet gejankt
Als het jou lukt dan lukt het iedereen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja echt maf je hebt al 18 uur gepost en bent nog steeds niet geband
ga je nu bij moeders uithuilen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
had net een week niet gejankt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als het jou lukt dan lukt het iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |