Speeltuin... Jonge moeders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bruut hoor. Ik kijk uit op een speeltuin
IJsbanen zijn ook een goede plek. Veel jonge moeders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:03 schreef KREEFTx het volgende:
Jagen met me speer op de chickies
Speeltuinen af voor de milfies
Picsquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:08 schreef Crip het volgende:
Zonder dat ik het doorhad een foundation die ik gebruik voor contouren gebruikt over mn hele face. Nu ben ik letterlijk blackface.
make up doen als je dood moe bent
Feitelijk onjuist. En een lege OP is ook verschrikkelijkquote:
Ik heb hem wel in andere topics gezien, misschien vindt hij het hier niet leuk nu de gebanden terug zijnquote:
Krijg de tieves dan lekker joh met je wezenloze drugsbekquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
Kom ik op kantoor, staat er nog open: 'bald people insults'.
Lekker voor je WCH.
TR gemaakt, ik ben absoluut niet wezenloos.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Krijg de tieves dan lekker joh met je wezenloze drugsbek
Wow, de legendequote:Op woensdag 6 januari 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
Zou Danny zonder overleg met een ander al die beslissingen nemen? Dat al die mods en FA's op FOK! kwamen op 1 januari en al die ex-gedetineerden weer zagen dwalen en uitriepen NEE DANNY NEE!!
oh fuck, was autocorrect, ik bedoelde guitige snuitjequote:Op woensdag 6 januari 2016 09:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TR gemaakt, ik ben absoluut niet wezenloos.
quote:
Had hij het nog over die Surinaamse die loog over haar sekspartners (niet 2 maar 5!) met haar stinkende kut?quote:
Toen ik voor het eerst uit huis ging en nog geen geld had voor een eigen onderkomen heb ik een maand of drie met mijn hoogslaper in haar vagijn gebivakkeerd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Had hij het nog over die Surinaamse die loog over haar sekspartners (niet 2 maar 5!) met haar stinkende kut?
Dat moet heerlijk warm zijn geweestquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst uit huis ging en nog geen geld had voor een eigen onderkomen heb ik een maand of drie met mijn hoogslaper in haar vagijn gebivakkeerd.
En altijd een raampje in de buurt om open te zetten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moet heerlijk warm zijn geweest
Lekker bezig Freek.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef Murdera het volgende:
@Gian Al een woning gevonden, vooral inzichtelijk krijgen of de verbouwing (een volledig nieuwe badkamer, openbreken van keuken en nog een muur ergens en een nieuwe vloer in de hal) beter met een bouwdeposit of uit eigen kapitaal gefinancieerd zal worden, waar eigen kapitaal nu een stuk simpeler lijkt. Een mooi cheap huisje op 2/3e van onze max aan hypotheek. Alles ziet er erg goed uit
ah nicequote:Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef Murdera het volgende:
@Gian Al een woning gevonden, vooral inzichtelijk krijgen of de verbouwing (een volledig nieuwe badkamer, openbreken van keuken en nog een muur ergens en een nieuwe vloer in de hal) beter met een bouwdeposit of uit eigen kapitaal gefinancieerd zal worden, waar eigen kapitaal nu een stuk simpeler lijkt. Een mooi cheap huisje op 2/3e van onze max aan hypotheek. Alles ziet er erg goed uit
quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef Murdera het volgende:
exactquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah nice
als je genoeg eigen kapitaal hebt lijkt me dat inderdaad makkelijker dan bouwdeposit. Met eigen kapitaal kan je ook makkelijker hier en daar wat zonder factuur regelen
heel goedquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:23 schreef Crip het volgende:
Anderhalf uur te laat, bijna. Bijna optijd.
build die muscles danquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:32 schreef Faeroer het volgende:
Goede morgen, tijd om wat werk te verzetten. 18:30 lekker die benen train doen en dan een rijs terug naar huis maken om 'verrast' te worden door 3 schoonzussen met enge verhalen. FML
Goed Nederlands wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:32 schreef Faeroer het volgende:
Goede morgen, tijd om wat werk te verzetten. 18:30 lekker die benen train doen en dan een rijs terug naar huis maken om 'verrast' te worden door 3 schoonzussen met enge verhalen. FML
moet nog steeds hardop lachenquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:32 schreef Faeroer het volgende:
Maand geen benen gedaan, morgen eerste keer legpressen in m'n leven. Rolstoel staat al klaar.quote:
Ik ben allochtoon, laat mij. Wees blij dat ik niet tegen je praat, maar alleen hier wat schrijf.quote:
Ja en? Ik ben Limburger en typ wel correct Nederlands.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:37 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maand geen benen gedaan, morgen eerste keer legpressen in m'n leven. Rolstoel staat al klaar.
[..]
Ik ben allochtoon, laat mij. Wees blij dat ik niet tegen je praat, maar alleen hier wat schrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |