heel goedquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:23 schreef Crip het volgende:
Anderhalf uur te laat, bijna. Bijna optijd.
build die muscles danquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:32 schreef Faeroer het volgende:
Goede morgen, tijd om wat werk te verzetten. 18:30 lekker die benen train doen en dan een rijs terug naar huis maken om 'verrast' te worden door 3 schoonzussen met enge verhalen. FML
Goed Nederlands wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:32 schreef Faeroer het volgende:
Goede morgen, tijd om wat werk te verzetten. 18:30 lekker die benen train doen en dan een rijs terug naar huis maken om 'verrast' te worden door 3 schoonzussen met enge verhalen. FML
moet nog steeds hardop lachenquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:32 schreef Faeroer het volgende:
Maand geen benen gedaan, morgen eerste keer legpressen in m'n leven. Rolstoel staat al klaar.quote:
Ik ben allochtoon, laat mij. Wees blij dat ik niet tegen je praat, maar alleen hier wat schrijf.quote:
Ja en? Ik ben Limburger en typ wel correct Nederlands.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:37 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maand geen benen gedaan, morgen eerste keer legpressen in m'n leven. Rolstoel staat al klaar.
[..]
Ik ben allochtoon, laat mij. Wees blij dat ik niet tegen je praat, maar alleen hier wat schrijf.
Jawel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:38 schreef Crip het volgende:
Faeroer is een fin die ook nog eens moslim is. dus ja don't blame him
blanke boi die voor allah buigtquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:38 schreef Crip het volgende:
Faeroer is een fin die ook nog eens moslim is. dus ja don't blame him
doe k wel bij jouquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
pull ff aan iets anders xd ;p aahaha
crip heeft voorhuidallergitusquote:
rip krioquote:
gaat over die 14 jarige jailbait chick die ik gisteren had gepostquote:
Ben geen leven gewend zonder 'problemen'. Lang leve PsyQ.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je daar een reden voor nodig?
uhm, okequote:Op woensdag 6 januari 2016 12:01 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
Ben geen leven gewend zonder 'problemen'. Lang leve PsyQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |