Ja natuurlijk, jij post ze vanaf jouw computer, dan kan je ze altijd zien, ze komen bij ons gewoon niet binnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
Jullie zitten me in de zeik te nemen. Ik kan die plaatjes namelijk gewoon zien.
ja met 6 man sterk jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
Ja dan zitten die plaatjes bij je in de cache. Hotlinking zal wel niet toegestaan zijn vanaf die sites. Plaatje staat bij jou nog in de cache, dus jij ziet ze gewoon, maar bij ons staat alleen 'access denied'quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Geen plaatjes kunnen posten
Nee ik upload ze naar tinypic en dan post ik een direkte link. Voorheen heeft het altijd gewerkt ook.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, jij post ze vanaf jouw computer, dan kan je ze altijd zien, ze komen bij ons gewoon niet binnen.
zie niksquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Hier, ik heb ook even een plaatje gegoogled, zijn we van de zeik af:
[ afbeelding ]
Ja man. Ik heb dat plaatje zelf ingescand vanuit een stripboek.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Hier, ik heb ook even een plaatje gegoogled, zijn we van de zeik af:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee ik upload ze naar tinypic en dan post ik een direkte link. Voorheen heeft het altijd gewerkt ook.
Heb dat plaatje via google gevonden op http://www.stripspeciaalzaak.be/quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja man. Ik heb dat plaatje zelf ingescand vanuit een stripboek.
Hoi Nielsquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
IJsbanen zijn ook een goede plek. Veel jonge moeders.
Ja daar staat 'ie ook, alleen een stuk kleiner.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb dat plaatje via google gevonden op http://www.stripspeciaalzaak.be/
Ja dat is de thumbnail. Kwestie van even doorklikken op de website.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja daar staat 'ie ook, alleen een stuk kleiner.
jij wil wel pimp zijn hequote:Op woensdag 6 januari 2016 14:07 schreef Chloroform het volgende:
omg sale op de abonnementen gelijk ff pimp abo doen
eh oke I guessquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wil wel pimp zijn he
Wat verpest jij het nu weer joh.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat verpest jij het nu weer joh.
ik denk van welquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik goede hoer zou zijn?
neequote:Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik goede hoer zou zijn?
quote:
quote:
quote:
quote:
voor seks met chloro?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel even om laten bouwen dan hè eerst.
ik ben een meisje..quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel even om laten bouwen dan hè eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |