Ja dat zou moeten werken, ze zijn even breed dus de trein moet daar gewoon op passen. Zoals je de oude rails beschrijft klinkt het niet alsof dat een van de type treinrails zijn waar de elektriciteit in de rails zelf zit. Mocht dat wel het geval zijn dan zal de elektrische functie niet werken op de nieuwe rails, die zijn namelijk geheel van plastic.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:19 schreef Reintji het volgende:
Mijn oude treinset uit '83/'84 is nu ontdekt door mijn eigen zoontje van vijf. Alleen bleek dit weekend dat het spoor nogal aan het vergaan is, terwijl het altijd donker opgeborgen is. De klipjes van de dwarsbalkjes waarin het spoor klikt gaan er heel snel af, ook breken dwarsbalkjes zomaar doormidden.
Werken deze treinsets ook met nieuwer spoor? Ik ging er eigelijk vanuit van wel, maar voordat mijn ouders een zak spoor van MP aftrekken even hier navragen.
Sodeknetter zeg. Komen daar ineens een partij nostalgie naar boven...quote:Op zondag 24 januari 2016 19:38 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit komt uit een ideeënboek (#226)
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:59 schreef Jump het volgende:
https://www.facebook.com/Promobricks/?fref=nf
Ik laat deze link hier even. De grote graafmachine heeft maar liefst 3927 stukjes. De Ultimate IP car is een Porsche. De andere modellen zien er ook nog wel goed uit. Maar slecht voor mijn portefeuille...
Damn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:46 schreef Da hopman het volgende:
https://www.flickr.com/photos/10098915@N07/
[ afbeelding ]
en meerr.
Die zouden ze moeten insturen voor LEGO Ideas! Die zou ik zo kopenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:46 schreef Da hopman het volgende:
https://www.flickr.com/photos/10098915@N07/
[ afbeelding ]
en meerr.
is dat de 42008?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:24 schreef Faxie het volgende:
Had niet verwacht dat ik de service truck zo tof zou vinden om te bouwen
Is het wat? Want het ziet er wel leuk uit, behalve de prijsquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn Ghostbusters HQ is binnen
ik denk dat ik mij daar morgen maar op stort...
ik heb totaal geen tijd gehad afgelopen tijd en ben serieus pas gisteravond begonnen, zakje 1 staat en ben met zakje 2 (van 14 ofzo) bezigquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Is het wat? Want het ziet er wel leuk uit, behalve de prijs. Ik denk dat ik in augustus ook al veel ge kwijt zijn aan de nieuwe Technic sets...
de exclusieve creator modellen (die modulaire huizen) hebben soms wel intressante bouwmethodes, maar ik denk persoonlijk dat een groot technic model een grotere uitdaging geeft..quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:41 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik wil ook weer eens lego aan gaan schaffen. Ik twijfel tussen Lego Creator en Lego Technic.
Ik vind de auto's fantastisch en zoek vooral een goede uitdaging qua bouwen. Kan ik dan beter voor technic gaan? Of is creator ook wel uitdagend?
Ik wil toch wel het liefst een voertuig maken, geen huis. Die towtruck waar Faxie het eerder over heeft lijkt me wel een leuke uitdaging.. Maar de Mini of F40 lijkt me mooier maar minder uitdagend. Klopt dat?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
de exclusieve creator modellen (die modulaire huizen) hebben soms wel intressante bouwmethodes, maar ik denk persoonlijk dat een groot technic model een grotere uitdaging geeft..
Dat denk ik ook wel ja. De creator modellen zijn over het algemeen toch een kwestie van stukjes op elkaar stapelen. Kleine stukjes, dat wel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:13 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik wil toch wel het liefst een voertuig maken, geen huis. Die towtruck waar Faxie het eerder over heeft lijkt me wel een leuke uitdaging.. Maar de Mini of F40 lijkt me mooier maar minder uitdagend. Klopt dat?
Volgens mij is het meeste al weg. Ik zag hier in Den Helder vooral nog neplegoquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:24 schreef Faxie het volgende:
En ik ben nu met de 24uurs wagen bezig. Ook leuk om in elkaar te zetten![]()
De flatbedtruck en supercar ga ik niet meer halen. Ze flikkeren maar op met hun te hoge 2e hands prijzen inc doos. Mijn supercar gaat de Porsche worden nu(En de graver, trekker en volvo ga ik ook halen
)
Nou nog iets: Ik had begrepen dat bij de V&D Lego voor leuke prijzen te scoren valt?
Hm ik ga volgende week eens even kijken in Bergen op Zoom. Lijkt me niet dat het daar zo storm loopt als in andere steden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij is het meeste al weg. Ik zag hier in Den Helder vooral nog neplegoin de schappen staan.
daar staat niet zo heel veel hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm ik ga volgende week eens even kijken in Bergen op Zoom. Lijkt me niet dat het daar zo storm loopt als in andere steden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |