geen idee. ik weet wel dat hij volgende week wegmoet naar de spielewarenmesse en dat ik daarvoor in zijn zaak moet bijspringenquote:Op zondag 24 januari 2016 21:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Normaal komen in Londen de set details vrij, en in Duitsland de modellen die uitgesteld staan. Ik dacht trouwens dat dat een beurs was die toegankelijk is voor iedereen, maar dat is ook geen waar...
Owja die beurs in London was toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Wacht dan tot in augustus. Er komt eentje van 3000+ stukjes aan, grootste Technic model tot noe toe. Vorige was de Mercedes truck van vorig jaar (2700).
Zo dadelijk wat info toevoegen.
Dankquote:Op zondag 24 januari 2016 19:38 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit komt uit een ideeënboek (#226)
Ja dat zou moeten werken, ze zijn even breed dus de trein moet daar gewoon op passen. Zoals je de oude rails beschrijft klinkt het niet alsof dat een van de type treinrails zijn waar de elektriciteit in de rails zelf zit. Mocht dat wel het geval zijn dan zal de elektrische functie niet werken op de nieuwe rails, die zijn namelijk geheel van plastic.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:19 schreef Reintji het volgende:
Mijn oude treinset uit '83/'84 is nu ontdekt door mijn eigen zoontje van vijf. Alleen bleek dit weekend dat het spoor nogal aan het vergaan is, terwijl het altijd donker opgeborgen is. De klipjes van de dwarsbalkjes waarin het spoor klikt gaan er heel snel af, ook breken dwarsbalkjes zomaar doormidden.
Werken deze treinsets ook met nieuwer spoor? Ik ging er eigelijk vanuit van wel, maar voordat mijn ouders een zak spoor van MP aftrekken even hier navragen.
Sodeknetter zeg. Komen daar ineens een partij nostalgie naar boven...quote:Op zondag 24 januari 2016 19:38 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit komt uit een ideeënboek (#226)
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:59 schreef Jump het volgende:
https://www.facebook.com/Promobricks/?fref=nf
Ik laat deze link hier even. De grote graafmachine heeft maar liefst 3927 stukjes. De Ultimate IP car is een Porsche. De andere modellen zien er ook nog wel goed uit. Maar slecht voor mijn portefeuille...
Damn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:46 schreef Da hopman het volgende:
https://www.flickr.com/photos/10098915@N07/
[ afbeelding ]
en meerr.
Die zouden ze moeten insturen voor LEGO Ideas! Die zou ik zo kopenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:46 schreef Da hopman het volgende:
https://www.flickr.com/photos/10098915@N07/
[ afbeelding ]
en meerr.
is dat de 42008?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:24 schreef Faxie het volgende:
Had niet verwacht dat ik de service truck zo tof zou vinden om te bouwen
Is het wat? Want het ziet er wel leuk uit, behalve de prijsquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn Ghostbusters HQ is binnen
ik denk dat ik mij daar morgen maar op stort...
ik heb totaal geen tijd gehad afgelopen tijd en ben serieus pas gisteravond begonnen, zakje 1 staat en ben met zakje 2 (van 14 ofzo) bezigquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Is het wat? Want het ziet er wel leuk uit, behalve de prijs. Ik denk dat ik in augustus ook al veel ge kwijt zijn aan de nieuwe Technic sets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |