Een soort PVV dusquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:58 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De PCL bestaat uit zakkenvullers die puur profiteren van de angst van mensen.
Totaal te verdelen bedrag is bekend, weet je hoeveel er op 1 lot is gevallen en hoeveel maanden die mensen al meespeelden, dan is de rest wel te berekenen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:57 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
De buren weten ook niet hoeveel hij had kunnen winnen. Echter zie ik ook de reden niet waarom hij dat zou willen weten. Wellicht voor een rechtszaak?
Hum 12,50 is dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:50 schreef Vallon het volgende:
Ik heb er alvast ¤12,50 voor over in de zekerheid dat mij geld dan goed is besteed... al was het maar te gaan zien waar dit gaat eindigen.
Gevonden met pseudoniem Plasman.... sssttttttt.quote:
Lees dat toppic op Reddit maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
En waarom zou men dan daar de lul wezen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Staat dat hier erbij of waar vind ik dat?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je hoeft dus de PCL ook niet op te zeggen? Je kan gewoon je automatische incasso terugboeken?
Dit is trouwens voor de winnaars: https://www.reddit.com/r/(...)tery_what_do/chba4bf
Ah die had ik dus niet gezien, maar gewonnen is gewonnen niet of wel?quote:
Ja, dan begint bij veel winnaars de 'ellende' pas.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ah die had ik dus niet gezien, maar gewonnen is gewonnen niet of wel?
Hoeveel het hier is weet ik niet, denk zelfs dat het al van te voren eraf is bij de postcode lotterij dat weet ik echter niet behoor nooit tot die groep welke winnen, heb er nog altijd voor gewerkt voor wat ik heb.quote:Als dan ook belasting erover betaalt behoord te worden erover is het nog geld of niet?
[quote]
40% belasting moet je rekenen
40%quote:Hoeveel denk je dat je hier betaald over zo een bedrag?
?quote:Dacht dat je doelde op dat er in dat land een verplichting bestaat dat als men tot de rijke groep behoord dat men dan geld aan een instelling of armen behoord te geven?
40% kansspelbelasting? Is dat verhoogd? Was altijd 29% toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, dan begint bij veel winnaars de 'ellende' pas.
[..]
Hoeveel het hier is weet ik niet, denk zelfs dat het al van te voren eraf is bij de postcode lotterij dat weet ik echter niet behoor nooit tot die groep welke winnen, heb er nog altijd voor gewerkt voor wat ik heb.
Bijna heel Nederland neem ik aan
[..]
40%
[..]
?
Typen werkt stop
niet als een stop
telegram stop
je kan stop
gewoon hele zinnen stop
maken stop
Maar dat terzijde.
Sorry, ben soms een taalnazi, maar dit is wel erg consequent fouten maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ah die had ik dus niet gezien, maar gewonnen is gewonnen niet of wel?
Als dan ook belasting erover betaalt behoord te worden erover is het nog geld of niet?
Hoeveel het hier is weet ik niet, denk zelfs dat het al van te voren eraf is bij de postcode lotterij dat weet ik echter niet behoor nooit tot die groep welke winnen, heb er nog altijd voor gewerkt voor wat ik heb.
Hoeveel denk je dat je hier betaald over zo een bedrag?
Dacht dat je doelde op dat er in dat land een verplichting bestaat dat als men tot de rijke groep behoord dat men dan geld aan een instelling of armen behoord te geven?
Hopend op de grote klapper!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:54 schreef 0108daniel het volgende:
Te weinig geld op zijn rekening hebben... Maar toch 4 loten hebben.
Ondanks dat hij ander werk kreeg had hij sowieso dus al heel weinig/niks op zijn rekening staan.
Dit was de 14de trekking...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Hopend op de grote klapper!
Ik ben er wel voor om dit aanhangig te maken.
Immers, hij heeft 12 x wel betaald, maar de 13de keer niet, toch?
Of gaat het hier om een aparte prijs onafhankelijk van het aantal maanden dat je meegedaan hebt.?
Vraag me ook af hoe ze het tellen als iemand in januari wel betaald heeft, in februari niet, in maart tot oktober wel, november niet en december weer wel.
Tellen ze dan 10 maanden mee, of alleen december?
Ik ben van mening dat bij automatische incasso een speler wel meespeelt, maar dat de maanden waarin geen incasso plaats kon vinden, niet meetellen. De speler staat immers geregistreerd als deelnemer met automatische incasso.
Dus, kom op Plasman, aan de bak.
SPOILER: standaard afschrijvingsoverzichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mijne dus, niet van die knul waarbij de 14de trekking niet afgeschreven is![]()
Ze tellen het aantal keer dat je met dat lotnummer hebt meegedaan mee. Dus enkel de maanden dat je hebt betaald, anders speel je die maand niet mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Hopend op de grote klapper!
Ik ben er wel voor om dit aanhangig te maken.
Immers, hij heeft 12 x wel betaald, maar de 13de keer niet, toch?
Of gaat het hier om een aparte prijs onafhankelijk van het aantal maanden dat je meegedaan hebt.?
Vraag me ook af hoe ze het tellen als iemand in januari wel betaald heeft, in februari niet, in maart tot oktober wel, november niet en december weer wel.
Tellen ze dan 10 maanden mee, of alleen december?
Ik ben van mening dat bij automatische incasso een speler wel meespeelt, maar dat de maanden waarin geen incasso plaats kon vinden, niet meetellen. De speler staat immers geregistreerd als deelnemer met automatische incasso.
Dus, kom op Plasman, aan de bak.
Maar als je alle trekkingen betaald hebt maar de 14de trekking niet kon worden afgeschreven telt het kennelijk helemaal niet mee....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:13 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ze tellen het aantal keer dat je met dat lotnummer hebt meegedaan mee. Dus enkel de maanden dat je hebt betaald, anders speel je die maand niet mee.
Snap ik, maar deze mijnheer heeft 11 maanden wel betaald.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:13 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ze tellen het aantal keer dat je met dat lotnummer hebt meegedaan mee. Dus enkel de maanden dat je hebt betaald, anders speel je die maand niet mee.
Ik heb niks gezien, maar ik hoop dat hij het alsnog krijgt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Compassie met wanbetalers? Dat is de omgekeerde wereld. Ik heb er heel hartelijk om gelachen, zeker toen 'ie om gratis juridische bijstand vroeg
Nee, nee en nogmaals nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Snap ik, maar deze mijnheer heeft 11 maanden wel betaald.
Maar toch wint hij niet.
Dan moet iemand die in februari en juni niet betaald heeft, wegens incasso-foutje, slechts vanaf juli meetellen.
En terecht in mijn beleving, wie kan wil hebben moet maar meespelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als je alle trekkingen betaald hebt maar de 14de trekking niet kon worden afgeschreven telt het kennelijk helemaal niet mee....
Ja, hij had (ruim) voor de trekking nog even z'n incasso moeten checken (wie doet dat?).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
En terecht in mijn beleving, wie kan wil hebben moet maar meespelen.
Ik vind het allemaal heel zuur voor die kerel, maar als er al iemand iets te verwijten valt dan alleen hem.
Ik snap niet waarom jij het die knul zo gunt. Het is een wanbetaler die anderen zonder blikken of blozen slachtoffer laat worden van zijn betaalgedrag. Nu is 'ie het een keer zelf. Ik zie niet in waarom je zo'n iemand iets zou gunnen, behalve dan het koekje van eigen deeg dat 'ie nu heeft gekregen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien, maar ik hoop dat hij het alsnog krijgt.
Ik snap niet waarom je het die knul zo misgunt, maar ja...
Ik? Ik kijk meerdere keren per week op mijn rekening en dan heb ik niet eens een appje ervoor of zo, wat veel mensen wel hebben. Als een incasso niet kan plaatsvinden, zie je eerst de incasso en een paar dagen daarna de storno. Tijd zat voor actie. Zeker als je geen salaris krijgt hou je dat toch even in de gaten?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hij had (ruim) voor de trekking nog even z'n incasso moeten checken (wie doet dat?).
Hoe ver voor het geld binnen moet zijn wordt die automatisch incasso eigenlijk gedaan? Met andere woorden: hoeveel tijd had hij gehad om te checken en eventueel te herstellen?
Nee, dat moet niet. Hij heeft namelijk voor juli wel meegespeeld met dat lot dus dan loopt de teller gewoon op.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Snap ik, maar deze mijnheer heeft 11 maanden wel betaald.
Maar toch wint hij niet.
Dan moet iemand die in februari en juni niet betaald heeft, wegens incasso-foutje, slechts vanaf juli meetellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |