Hij gaat straks vast een crowdfunding starten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:59 schreef bamibij het volgende:
De man moet de proceskosten van ruim tienduizend euro betalen.
Oh man wat pijnlijk
Naar wat ik vernomen heb had deze vaker het probleem zonder loten te zitten, dus nog niet eens recht op het volle pond dan?quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:26 schreef Wicky15 het volgende:
Het zit hem ook niet mee. Vorige maand zijn broer doodgeschoten, nu dit.
Overigens weet ik ook nog altijd niet wat ik er van moet vinden. Het is natuurlijk zijn eigen schuld dat die niet genoeg geld op zijn rekening had staan. Maar als er op die postcode niks gevallen was, dan had 'ie alsnog gewoon die loten moeten betalen. En nu is er een prijs op gevallen, en dan is het van ''ja had je maar genoeg op je rekening moeten hebben dus pech''.
Weet niet of ik goed verwoord wat ik bedoel, maar dat is wat ik een beetje scheef vind
edit: is dus niet zo, laaatmaar.
Sorry, weet even niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 31 mei 2017 14:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Naar wat ik vernomen heb had deze vaker het probleem zonder loten te zitten, dus nog niet eens recht op het volle pond dan?
quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:26 schreef Wicky15 het volgende:
Het zit hem ook niet mee. Vorige maand zijn broer doodgeschoten, nu dit.
Overigens weet ik ook nog altijd niet wat ik er van moet vinden. Het is natuurlijk zijn eigen schuld dat die niet genoeg geld op zijn rekening had staan. Maar als er op die postcode niks gevallen was, dan had 'ie alsnog gewoon die loten moeten betalen. En nu is er een prijs op gevallen, en dan is het van ''ja had je maar genoeg op je rekening moeten hebben dus pech''.
Weet niet of ik goed verwoord wat ik bedoel, maar dat is wat ik een beetje scheef vind
edit: is dus niet zo, laaatmaar.
Is toch wel zo? In ieder geval volgens zijn advocaat.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Sorry, weet even niet wat je bedoelt
Maar wat ik bedoelde is: als je bij de PCL niet genoeg hebt op je rekening dat ze het niet eraf kunnen schrijven, moet je dan alsnog later die loten betalen? Of speel je die maand dan gewoon niet mee?
Heb hier volgens mij tegenstrijdige berichten over gelezen, maar ik weet het niet. Als dat wel het geval is dat die laten dan later alsnog betaald zouden moeten worden, vind ik ook dat je dan recht hebt op een prijs, ook al had je die maand dan niet betaald.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)misgelopen-miljoenenquote:"In het reglement van de Postcode Loterij staat dat je lid bent totdat je opzegt. Dat heeft Kamal niet gedaan. Eerdere keren dat hij niet genoeg geld op zijn rekening had staan, werd het geld voor die loten later alsnog afgeboekt. Toen was het geen probleem, maar toen viel er geen prijs op. Daarbij, als je je huur niet betaalt, krijg je een waarschuwing. Tegenwoordig krijg je die van de Postcode Loterij ook, maar toen nog niet."
Hm, zijn advocaat zal het wel weten. Dan vind ik dus ook dat hij gewoon recht had op die prijs. Nu is het maar net zo wanneer het de PCL goed uitkomtquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:40 schreef kuil het volgende:
[..]
[..]
Is toch wel zo? In ieder geval volgens zijn advocaat.
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)misgelopen-miljoenen
Erg treurig inderdaad. Is ook nog een super aardige en vriendelijke gast.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:56 schreef kuil het volgende:
Die jongen valt in ieder geval niet te benijden. Een enorme pechvogel als je het zo bekijkt:
- Geen miljoenenprijs omdat z'n loten per ongeluk niet waren afgeschreven, zonder dat ie daarover ingelicht werd.
- PCL wil van geen wijken weten terwijl hun reglement allerminst waterdicht is.
- Peperkoek en een bosje bloemen als troostprijs krijgen.
- PCL nodigt hem uit om een kijkje te nemen achter de schermenbij het buurtfeest dat georganiseerd wordt voor de buren die wél miljonair zijn geworden.
- Werk + vrienden verliezen.
- Gedwongen verhuizing.
- Broer doodgeschoten.
- Rechtszaak die tegen de PCL is aangespannen gaat verloren.
- Proceskosten van ¤10.325 zijn voor eigen rekening.
Vooral een domme gast.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Erg treurig inderdaad. Is ook nog een super aardige en vriendelijke gast.
Geen medelijden met die zandkneusquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:56 schreef kuil het volgende:
Die jongen valt in ieder geval niet te benijden. Een enorme pechvogel als je het zo bekijkt:
- Geen miljoenenprijs omdat z'n loten per ongeluk niet waren afgeschreven, zonder dat ie daarover ingelicht werd.
- PCL nodigt hem uit om een kijkje te nemen achter de schermenbij het buurtfeest dat georganiseerd wordt voor de buren die wél miljonair zijn geworden.
- Gedwongen verhuizing.
- Broer doodgeschoten.
Das inderdaad aardig sneu.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:56 schreef kuil het volgende:
- Gedwongen verhuizing.
- Broer doodgeschoten.
50 euro per maand aan loten uitgeven terwijl je regelmatig nauwelijks een cent op je rekening hebt staan vind jij niet dom?quote:
Peperkoek zal hij gekregen hebben als stopmiddel. Zo zijn ze schijnbaar wel bij PCL. Ze denken echt wel met je mee. Diarree krijg je er wel van.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:56 schreef kuil het volgende:
- Gedwongen verhuizing.
- Broer doodgeschoten.
Kan iedereen overkomen toch.quote:
Van mij mag die zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
50 euro per maand aan loten uitgeven terwijl je regelmatig nauwelijks een cent op je rekening hebt staan vind jij niet dom?
Lullig is het zeker, maar laten we niet doen alsof ie "per ongeluk" geen loten had. Geen geld op je rekening: geen loten: niet meedoen: niet winnen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:56 schreef kuil het volgende:
- Gedwongen verhuizing.
- Broer doodgeschoten.
En dat zijn familie dan de postcodeloterij dan verantwoordelijk houdt en een rechtzaak aanspant om die te verbieden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Zou me niets verbazen als deze man zichzelf van het leven beroofd vroeg of laat.
Maar dan zou hij wel het geld wat andere keren na trekkingen nog geincassseerd werd terug moeten krijgen als ze dan wel zo consistent willen zijn, dan kan hij misschien al een klein deel van de proceskosten er mee betalen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:03 schreef havanagila het volgende:
[..]
Lullig is het zeker, maar laten we niet doen alsof ie "per ongeluk" geen loten had. Geen geld op je rekening: geen loten: niet meedoen: niet winnen.
En de vorige keren dat die geen geld had: geen loten: niet meedeed, moest hij later toch die loten alsnog betalen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:03 schreef havanagila het volgende:
[..]
Lullig is het zeker, maar laten we niet doen alsof ie "per ongeluk" geen loten had. Geen geld op je rekening: geen loten: niet meedoen: niet winnen.
Ja, dus?quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En de vorige keren dat die geen geld had: geen loten: niet meedeed, moest hij later toch die loten alsnog betalen.
Het is heel simpel:quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En de vorige keren dat die geen geld had: geen loten: niet meedeed, moest hij later toch die loten alsnog betalen.
Heb je gelijk in. Ik vind het ook logisch en normaal dat die loten gewoon betaald moeten worden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
De PCL heeft geen andere keuze om het prijzengeld te laten vervallen voor deelnemers met een betalingsachterstand en die alsnog de loten te laten betalen. Anders krijg je mensen die loten bestellen en op basis van de trekkingsuitslag wel of niet besluiten de loten te betalen om óf toch maar niet meegedaan te hebben óf toch het prijzengeld te innen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |