Fixedquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij is een vieze verrader verstandige jongen.
Het accent is Baas, alleen niet echt regio Geleen of die buurten. Klinkt zuidelijker!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man is mijn accent zo vreselijk?
Ken je rekenen?quote:
Bedankt man, dat is wel een eer. Alles boven Sittard gaat al een beetje de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het accent is Baas, alleen niet echt regio Geleen of die buurten. Klinkt zuidelijker!
Ik breng vrouwelijkheid in dit scquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
WAAROM? Jij doet toch ook niks voor ons?
Neequote:
Mooi, hoef je er niet op te rekenenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik breng vrouwelijkheid in dit sc
[..]
Nee
Ik dacht eerst dat SL ook een bekende van mij wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij klinkt bijna EXACT hetzelfde als mijn broertje uit Maastricht
Gelukkigquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Mooi, hoef je er niet op te rekenen
Vrouwelijkheid?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik breng vrouwelijkheid in dit sc
[..]
Nee
Misschien ben ik ook barbiequote:Op woensdag 6 januari 2016 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vrouwelijkheid?
Zoals je je nu gedraagt straal je dit uit:
[ afbeelding ]
En dat is gewoon aandachtshoererij.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sneeuwleeuwquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat SL ook een bekende van mij was
Ik ken iemand die verzint ook altijd van die debiele namen zoals bijvoorbeeld banaanmaan. Sneeuw-leeuw had ook iets van hem kunnen zijn. Alleen was 'ie dan wel opeens alcoholist geworden en in Limburg gaan wonen
Yesquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt nu moet ik mijn stembanden eruit laten rukken.
Wat een lekker knuffeldierquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sneeuwleeuw
En let op:
In de Tibetaanse folklore bevat de melk van de sneeuwleeuw (Tibetaans: gangs sengemo) speciale voedingstoffen die het lichaam genezen en de harmonie herstellen. De melk symboliseert ook de dharma en de reinheid ervan.
Dus mijn naam is meer Geerd-waardig dan die van jullie. Behalve Rabbit, want konijnen neuken erop los.
Ja, okéquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sneeuwleeuw
En let op:
In de Tibetaanse folklore bevat de melk van de sneeuwleeuw (Tibetaans: gangs sengemo) speciale voedingstoffen die het lichaam genezen en de harmonie herstellen. De melk symboliseert ook de dharma en de reinheid ervan.
Dus mijn naam is meer Geerd-waardig dan die van jullie. Behalve Rabbit, want konijnen neuken erop los.
Glad-jatorquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:22 schreef Scuidward het volgende:
Hoe spreek je dat eigenlijk uit, Gladiator.
Doei!quote:
GULPENER en nouja veel succes, hoop dat de mannen een beetje betalen vanavond.quote:
Zeg gewoon 'Dat spul dat iedereen in de Geerd Sc drinkt.' Als je het niet kan uitspreken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:22 schreef Scuidward het volgende:
Hoe spreek je dat eigenlijk uit, Gladiator.
HALLO HALLO HIER OPSO IK ZOEK 10% ALCOHOL IN VAN DIE GOUDBRUINE BLIKKEN WANT MIJN VRIENDEN DRINKEN DAT OOKquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'Dat spul dat iedereen in de Geerd Sc drinkt.' Als je het niet kan uitspreken.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'Dat spul dat iedereen in de Geerd Sc drinkt.' Als je het niet kan uitspreken.
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIEquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER OPSO IK ZOEK 10% ALCOHOL IN VAN DIE GOUDBRUINE BLIKKEN WANT MIJN VRIENDEN DRINKEN DAT OOK
JA HIER MET DE BRANDWEER!!!!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:24 schreef renwan het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE
JA HIER DE AMBULANCE BROER, WAT IS HET PROBLEEM????????????quote:
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:
DE POES VAN MIJN VROUW IS NIET NAT! KENNEN JULLIE FF KOMEN MET DIE SLANG?!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:27 schreef renwan het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl !
Die woorden heb ik tijdens een stapavond nog regelmatig geroepen met een stapmaat van mequote:
Doe dat over 6 dagen maar nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Die woorden heb ik tijdens een stapavond nog regelmatig geroepen met een stapmaat van me
Zo meneer renwan omschrijf uzelf eens!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo meneer renwan omschrijf uzelf eens!
Nou meneer de psycholoog!
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Dat vat het mooi samen!
Als hij dat zou doen bewijst hij wel dat hij ballen heeft!quote:
En dat ik geen HC wordquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij dat zou doen bewijst hij wel dat hij ballen heeft!
Aangenomen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
'En wat zijn uw kwaliteiten?'
'Ik kan prostituees gratis neuken, zoveel houden ze van mijn penis.'
Zie haar kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_blij_met_baan.html
Zo die zit daar ff te soppen !!!
Godverdomme zeg, die staat daar gewoon te komenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_blij_met_baan.html
Zo die zit daar ff te soppen !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |