Verzonnen.....ach laat maarquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik kon gulpener niet vinden dus ik vroeg aan zo'n puber vakkenvulstertje waar de gul-pener is. Daarom keek ze mij apart aan, vies kind.
Fuck man je gaat misschien HC worden, je bent geen fuckin kleuterjuf, gedraag je eens naar je toekomstige HC schap, als ze dit zien vergooi je het voor je hebt mogen proberen.quote:
Als jij nog een keer een grote smoel tegen me opentrekt zet ik je er zo uit kerel!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man je gaat misschien HC worden, je bent geen fuckin kleuterjuf, gedraag je eens naar je toekomstige HC schap, als ze dit zien vergooi je het voor je hebt mogen proberen.
GEWOON GULPENER!! EEEN WOORD!!!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit keer ben ik serieus helaas. Ik zei echt gul pener.
Begint er meer op te lijken!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Als jij nog een keer een grote smoel tegen me opentrekt zet ik je er zo uit kerel!
Wowwww wat een accentquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEWOON GULPENER!! EEEN WOORD!!!
http://vocaroo.com/i/s1U3C37a4wGL
Deh.
Hij klinkt bijna EXACT hetzelfde als mijn broertje uit Maastrichtquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit keer ben ik serieus helaas. Ik zei echt gul pener.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoezo man? Heb ik zo'n mooi accent?
Prachtigquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoezo man? Heb ik zo'n mooi accent?
Heb jij ook zo'n accentquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij klinkt bijna EXACT hetzelfde als mijn broertje uit Maastricht
Fuck man, dan vertrouw je het niet...quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:12 schreef renwan het volgende:
[..]
[..]
Prachtig
Maar je klinkt serieus als mijn broertje, ik vertrouw dit niet meer
Ik lul meer haagsquote:
Ohmygawdquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb een hele gulle pener voor je dat begrijp je misschien beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |