Verplicht college bijwonen, dus kan nog een beetje uitbrakken daar.quote:
En daar moet je 09:00 voor opstaan? Woon je voor de deur ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verplicht college bijwonen, dus kan nog een beetje uitbrakken daar.
Ik durf ze niet te bekijken. Bang dat die oude effecten mij tegen gaan vallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je, jij kunt alle delen nog voor de eerste keer zien!
Heb college om 10:00 en het is half uurtje fietsen. Dus ja, ik moet rond 09:00 opstaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En daar moet je 09:00 voor opstaan? Woon je voor de deur ofzo?
Ah 10:00, dan snap ik het. Colleges zijn wel lachen toch, beetje koffie drinken en prominent vooraan zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb college om 10:00 en het is half uurtje fietsen. Dus ja, ik moet rond 09:00 opstaan.
Prominent vooraan zitten, sorry niet mijn ding!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah 10:00, dan snap ik het. Colleges zijn wel lachen toch, beetje koffie drinken en prominent vooraan zitten.
Je moet jezelf wel laten zien voor Geerdquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prominent vooraan zitten, sorry niet mijn ding!
Ik laat mij zien op de borrels en de feesten. Lekker zuipen en meiden hosselen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je moet jezelf wel laten zien voor GeerdDat iedereen hem gaat volgen.
Middenmoot of helemaal achteraan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prominent vooraan zitten, sorry niet mijn ding!
Ja misschien is dat wel de juiste manier. Maar Geerd is niet een soort hobby als postzegels verzamelen ik verwacht wel 100% inzet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik laat mij zien op de borrels en de feesten. Lekker zuipen en meiden hosselen!
Tijdens colleges eer ik Geerd niet, wel tijdens het zuipen en het regelen van meiden!
Achterin, beetje koffie drinken, beetje fokken, beetje opletten en tijdens de tentamens gewoon een 8 meepakkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Middenmoot of helemaal achteraan?
Zoals je het schrijftquote:
Juist. Ik altijd in het midden met collegeblok dat vervolgens leeg bleef.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achterin, beetje koffie drinken, beetje fokken, beetje opletten en tijdens de tentamens gewoon een 8 meepakken
* renwan Zuchtquote:
Ga naar bed opsoquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet weet mongol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |