Vond ik ook, ik bedacht me wat Geerd zou doen. Toen ik eenmaal in zijn gedachtegang zat vond ik dat zij het wel verdiende om een ontbijtje voor me te maken!quote:
Ze had het erger kunnen treffen, ze zou bijvoorbeeld wakker kunnen worden in een huis zonder eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond ik ook, ik bedacht me wat Geerd zou doen. Toen ik eenmaal in zijn gedachtegang zat vond ik dat zij het wel verdiende om een ontbijtje voor me te maken!
Dan had ze nog boodschappen moeten doen ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ze had het erger kunnen treffen, ze zou bijvoorbeeld wakker kunnen worden in een huis zonder eten.
En sjouwen met kratten bierquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had ze nog boodschappen moeten doen ook!
Dat ook nog, de arme meid.quote:
Wanneer ga je trouwen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
Ze heeft wel nog de tweede krat effe koud gezet!
Niet, ze was te lui om effe naar de lokale super te gaan om nog twee kratjes te halen. Daarom zat ik gister ook zonder bier!quote:
Helderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet, ze was te lui om effe naar de lokale super te gaan om nog twee kratjes te halen. Daarom zat ik gister ook zonder bier!
Ja ik ga zo nog wat lezen denk ik, had vandaag goeie voornemens alleen gegamedquote:
Een dagje gamen is ook wel eens lekker!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik ga zo nog wat lezen denk ik, had vandaag goeie voornemens alleen gegamed
Ik ga denk ik morgen de PS4 ook maar weer eens aan slingeren. Heb al te lang geen GT6 meer gesleept.quote:
Veel succes met het afslachten van n00bs!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef renwan het volgende:
Ik knal nog een potje Fifa en dan meld ik me hier
Ik moet moet nog wennen aan 16quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel succes met het afslachten van n00bs!
Heb ik ook aan moeten wennen. Veel meer dan van 14 naar 15 terwijl ik 15 nooit zelf gehad hebquote:
Welke film zijn jullie geweest eigenlijk?quote:
En belangrijkste nog sleutels gezocht ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke film zijn jullie geweest eigenlijk?
Goede vraag!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
En belangrijkste nog sleutels gezocht ?
Onder het motto: Een beetje gay is OKquote:
Nee is flashy kleur.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onder het motto: Een beetje gay is OK
Ik zou geel of blauw hebben gekozen, maar geen rozequote:
Ja je moet blauw of Geel kiezen er is team blauw en team geel-achtig. Zeg maar blauw paars etc kan ook groen...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou geel of blauw hebben gekozen, maar geen roze
Star Warsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke film zijn jullie geweest eigenlijk?
De tering wat zijn die spelers snel moe johquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik ook aan moeten wennen. Veel meer dan van 14 naar 15 terwijl ik 15 nooit zelf gehad heb
Die wil ik ook nog gaan zien.quote:
Dat is zeker een van de dingen om aan te wennen!quote:[..]
De tering wat zijn die spelers snel moe joh
Als je de oude delen (SW) leuk vond is dit echt 2 uur genietenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog gaan zien.
[..]
Dat is zeker een van de dingen om aan te wennen!
Dan ga ik hem zeker kijken, natuurlijk onder het genot van een biertje!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Als je de oude delen (SW) leuk vond is dit echt 2 uur genieten
Ik moet alle delen nog.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Als je de oude delen (SW) leuk vond is dit echt 2 uur genieten
Ik ben jaloers op je, jij kunt alle delen nog voor de eerste keer zien!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Pff ik ben best moe, en man man vrouwenwat een rare wezens...
![]()
Ik wil niet meer met je afspreken want je wil toch geen relatie met mij.
Zeg je koeltjes, 'ja dan kunnen we beter niks meer doen.'
Zegt ze 'wat heb jij toch....Altijd van die rare uitspraken.'
Ik heb opgehangen.
Verstandig! Ik heb net mijn laatste opengemaakt Morgen gaat mijn wekker om 09:00 alweerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
2 in de koelkast nog maar vanaaf ff niet 13.00 wekker alweer
Not nicequote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstandig! Ik heb net mijn laatste opengemaakt Morgen gaat mijn wekker om 09:00 alweer
Very not nice. Had nog zo willen uitslapen!quote:
Moet je doen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Very not nice. Had nog zo willen uitslapen!
Verplicht college bijwonen, dus kan nog een beetje uitbrakken daar.quote:
En daar moet je 09:00 voor opstaan? Woon je voor de deur ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verplicht college bijwonen, dus kan nog een beetje uitbrakken daar.
Ik durf ze niet te bekijken. Bang dat die oude effecten mij tegen gaan vallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je, jij kunt alle delen nog voor de eerste keer zien!
Heb college om 10:00 en het is half uurtje fietsen. Dus ja, ik moet rond 09:00 opstaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En daar moet je 09:00 voor opstaan? Woon je voor de deur ofzo?
Ah 10:00, dan snap ik het. Colleges zijn wel lachen toch, beetje koffie drinken en prominent vooraan zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb college om 10:00 en het is half uurtje fietsen. Dus ja, ik moet rond 09:00 opstaan.
Prominent vooraan zitten, sorry niet mijn ding!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah 10:00, dan snap ik het. Colleges zijn wel lachen toch, beetje koffie drinken en prominent vooraan zitten.
Je moet jezelf wel laten zien voor Geerdquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prominent vooraan zitten, sorry niet mijn ding!
Ik laat mij zien op de borrels en de feesten. Lekker zuipen en meiden hosselen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je moet jezelf wel laten zien voor GeerdDat iedereen hem gaat volgen.
Middenmoot of helemaal achteraan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prominent vooraan zitten, sorry niet mijn ding!
Ja misschien is dat wel de juiste manier. Maar Geerd is niet een soort hobby als postzegels verzamelen ik verwacht wel 100% inzet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik laat mij zien op de borrels en de feesten. Lekker zuipen en meiden hosselen!
Tijdens colleges eer ik Geerd niet, wel tijdens het zuipen en het regelen van meiden!
Achterin, beetje koffie drinken, beetje fokken, beetje opletten en tijdens de tentamens gewoon een 8 meepakkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Middenmoot of helemaal achteraan?
Zoals je het schrijftquote:
Juist. Ik altijd in het midden met collegeblok dat vervolgens leeg bleef.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achterin, beetje koffie drinken, beetje fokken, beetje opletten en tijdens de tentamens gewoon een 8 meepakken
* renwan Zuchtquote:
Ga naar bed opsoquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet weet mongol
Verzonnen.....ach laat maarquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik kon gulpener niet vinden dus ik vroeg aan zo'n puber vakkenvulstertje waar de gul-pener is. Daarom keek ze mij apart aan, vies kind.
Fuck man je gaat misschien HC worden, je bent geen fuckin kleuterjuf, gedraag je eens naar je toekomstige HC schap, als ze dit zien vergooi je het voor je hebt mogen proberen.quote:
Als jij nog een keer een grote smoel tegen me opentrekt zet ik je er zo uit kerel!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man je gaat misschien HC worden, je bent geen fuckin kleuterjuf, gedraag je eens naar je toekomstige HC schap, als ze dit zien vergooi je het voor je hebt mogen proberen.
GEWOON GULPENER!! EEEN WOORD!!!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit keer ben ik serieus helaas. Ik zei echt gul pener.
Begint er meer op te lijken!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Als jij nog een keer een grote smoel tegen me opentrekt zet ik je er zo uit kerel!
Wowwww wat een accentquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEWOON GULPENER!! EEEN WOORD!!!
http://vocaroo.com/i/s1U3C37a4wGL
Deh.
Hij klinkt bijna EXACT hetzelfde als mijn broertje uit Maastrichtquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit keer ben ik serieus helaas. Ik zei echt gul pener.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoezo man? Heb ik zo'n mooi accent?
Prachtigquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoezo man? Heb ik zo'n mooi accent?
Heb jij ook zo'n accentquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij klinkt bijna EXACT hetzelfde als mijn broertje uit Maastricht
Fuck man, dan vertrouw je het niet...quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:12 schreef renwan het volgende:
[..]
[..]
Prachtig
Maar je klinkt serieus als mijn broertje, ik vertrouw dit niet meer
Ik lul meer haagsquote:
Ohmygawdquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb een hele gulle pener voor je dat begrijp je misschien beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |