Vond ik ook, ik bedacht me wat Geerd zou doen. Toen ik eenmaal in zijn gedachtegang zat vond ik dat zij het wel verdiende om een ontbijtje voor me te maken!quote:
Ze had het erger kunnen treffen, ze zou bijvoorbeeld wakker kunnen worden in een huis zonder eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond ik ook, ik bedacht me wat Geerd zou doen. Toen ik eenmaal in zijn gedachtegang zat vond ik dat zij het wel verdiende om een ontbijtje voor me te maken!
Dan had ze nog boodschappen moeten doen ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ze had het erger kunnen treffen, ze zou bijvoorbeeld wakker kunnen worden in een huis zonder eten.
En sjouwen met kratten bierquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had ze nog boodschappen moeten doen ook!
Dat ook nog, de arme meid.quote:
Wanneer ga je trouwen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
Ze heeft wel nog de tweede krat effe koud gezet!
Niet, ze was te lui om effe naar de lokale super te gaan om nog twee kratjes te halen. Daarom zat ik gister ook zonder bier!quote:
Helderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet, ze was te lui om effe naar de lokale super te gaan om nog twee kratjes te halen. Daarom zat ik gister ook zonder bier!
Ja ik ga zo nog wat lezen denk ik, had vandaag goeie voornemens alleen gegamedquote:
Een dagje gamen is ook wel eens lekker!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik ga zo nog wat lezen denk ik, had vandaag goeie voornemens alleen gegamed
Ik ga denk ik morgen de PS4 ook maar weer eens aan slingeren. Heb al te lang geen GT6 meer gesleept.quote:
Veel succes met het afslachten van n00bs!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef renwan het volgende:
Ik knal nog een potje Fifa en dan meld ik me hier
Ik moet moet nog wennen aan 16quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel succes met het afslachten van n00bs!
Heb ik ook aan moeten wennen. Veel meer dan van 14 naar 15 terwijl ik 15 nooit zelf gehad hebquote:
Welke film zijn jullie geweest eigenlijk?quote:
En belangrijkste nog sleutels gezocht ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke film zijn jullie geweest eigenlijk?
Goede vraag!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
En belangrijkste nog sleutels gezocht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |