Fixedquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij is een vieze verrader verstandige jongen.
Het accent is Baas, alleen niet echt regio Geleen of die buurten. Klinkt zuidelijker!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man is mijn accent zo vreselijk?
Ken je rekenen?quote:
Bedankt man, dat is wel een eer. Alles boven Sittard gaat al een beetje de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het accent is Baas, alleen niet echt regio Geleen of die buurten. Klinkt zuidelijker!
Ik breng vrouwelijkheid in dit scquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
WAAROM? Jij doet toch ook niks voor ons?
Neequote:
Mooi, hoef je er niet op te rekenenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik breng vrouwelijkheid in dit sc
[..]
Nee
Ik dacht eerst dat SL ook een bekende van mij wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij klinkt bijna EXACT hetzelfde als mijn broertje uit Maastricht
Gelukkigquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Mooi, hoef je er niet op te rekenen
Vrouwelijkheid?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik breng vrouwelijkheid in dit sc
[..]
Nee
Misschien ben ik ook barbiequote:Op woensdag 6 januari 2016 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vrouwelijkheid?
Zoals je je nu gedraagt straal je dit uit:
[ afbeelding ]
En dat is gewoon aandachtshoererij.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sneeuwleeuwquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat SL ook een bekende van mij was
Ik ken iemand die verzint ook altijd van die debiele namen zoals bijvoorbeeld banaanmaan. Sneeuw-leeuw had ook iets van hem kunnen zijn. Alleen was 'ie dan wel opeens alcoholist geworden en in Limburg gaan wonen
Yesquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt nu moet ik mijn stembanden eruit laten rukken.
Wat een lekker knuffeldierquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sneeuwleeuw
En let op:
In de Tibetaanse folklore bevat de melk van de sneeuwleeuw (Tibetaans: gangs sengemo) speciale voedingstoffen die het lichaam genezen en de harmonie herstellen. De melk symboliseert ook de dharma en de reinheid ervan.
Dus mijn naam is meer Geerd-waardig dan die van jullie. Behalve Rabbit, want konijnen neuken erop los.
Ja, okéquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sneeuwleeuw
En let op:
In de Tibetaanse folklore bevat de melk van de sneeuwleeuw (Tibetaans: gangs sengemo) speciale voedingstoffen die het lichaam genezen en de harmonie herstellen. De melk symboliseert ook de dharma en de reinheid ervan.
Dus mijn naam is meer Geerd-waardig dan die van jullie. Behalve Rabbit, want konijnen neuken erop los.
Glad-jatorquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:22 schreef Scuidward het volgende:
Hoe spreek je dat eigenlijk uit, Gladiator.
Doei!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |