Zeg gewoon 'Dat spul dat iedereen in de Geerd Sc drinkt.' Als je het niet kan uitspreken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:22 schreef Scuidward het volgende:
Hoe spreek je dat eigenlijk uit, Gladiator.

HALLO HALLO HIER OPSO IK ZOEK 10% ALCOHOL IN VAN DIE GOUDBRUINE BLIKKEN WANT MIJN VRIENDEN DRINKEN DAT OOKquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'Dat spul dat iedereen in de Geerd Sc drinkt.' Als je het niet kan uitspreken.

quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'Dat spul dat iedereen in de Geerd Sc drinkt.' Als je het niet kan uitspreken.

HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIEquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER OPSO IK ZOEK 10% ALCOHOL IN VAN DIE GOUDBRUINE BLIKKEN WANT MIJN VRIENDEN DRINKEN DAT OOK

JA HIER MET DE BRANDWEER!!!!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:24 schreef renwan het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE

JA HIER DE AMBULANCE BROER, WAT IS HET PROBLEEM????????????quote:

ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:

DE POES VAN MIJN VROUW IS NIET NAT! KENNEN JULLIE FF KOMEN MET DIE SLANG?!quote:

quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:27 schreef renwan het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl !

Die woorden heb ik tijdens een stapavond nog regelmatig geroepen met een stapmaat van mequote:

Doe dat over 6 dagen maar nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Die woorden heb ik tijdens een stapavond nog regelmatig geroepen met een stapmaat van me

Zo meneer renwan omschrijf uzelf eens!quote:

quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo meneer renwan omschrijf uzelf eens!
Nou meneer de psycholoog!
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Dat vat het mooi samen!

Als hij dat zou doen bewijst hij wel dat hij ballen heeft!quote:

En dat ik geen HC wordquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij dat zou doen bewijst hij wel dat hij ballen heeft!

Aangenomen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
'En wat zijn uw kwaliteiten?'
'Ik kan prostituees gratis neuken, zoveel houden ze van mijn penis.'

Zie haar kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_blij_met_baan.html
Zo die zit daar ff te soppen !!!

Godverdomme zeg, die staat daar gewoon te komenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_blij_met_baan.html
Zo die zit daar ff te soppen !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |