sokken om je ruitenwissersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vaseline op de rubbers smeren, dan kleven die niet vast.
Nee, das hartstikke dom, het gaat dan ook in je kleren zitten omdat je er toch vaak langs schuurt. Beter gebruik je siliconen spray of talkpoederquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vaseline op de rubbers smeren, dan kleven die niet vast.
Poll??quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Benieuwd als er morgen weer code rood is
Goede reden om je 'ziek' te melden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd moeilijk voor te stellen!
Ik hoop echt zo dat t mee gaat vallen. Ik heb geen winterbanden en moet / wil morgen met de fiets naar werk. Moet ruim half uur fietsen, maar als t spiegelglad is zie ik dat echt niet zitten.
De arbo gaat de weg toch niet op win/winquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Goede reden om je 'ziek' te melden.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:17 schreef Dven het volgende:
Nederlandse Straatstaferelen waren ook op de Bulgaarse TV te zien. Geinig
Koelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:17 schreef Dven het volgende:
Nederlandse Straatstaferelen waren ook op de Bulgaarse TV te zien. Geinig
Gezien het feit dat Gelderland nu ook oranje is dan zakt het nog een stukquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
Ben benieuwd hoever de ijzel naar het zuiden zakt vannacht. Morgen maar even goed kijken voor ik richting Arnhem ga
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
Ben benieuwd hoever de ijzel naar het zuiden zakt vannacht. Morgen maar even goed kijken voor ik richting Arnhem ga
Het koelt langzaam maar zeker gevoelig af. Was ook wel een tikje 'warm' vanavond.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:52 schreef Againzender het volgende:
Temperatuur hier in de achtertuin in Amsterdam is agelopen anderhalf uur 1,5 graden gedaald. Staat nu op 7,0 maar toch een aardige daling met deze bewolking en wind.
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik moet morgen met de werkbus naar Amersfoort. Oh snap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |