heb je m'n dm gezien?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ja gezien. die kan ik wel plaatsen denk ik
Stuur een SMS met WEERALARM AAN naar 2580.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:32 schreef aloa het volgende:
Weeralarm mag weer aan.twitter:vid twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 19:23:01Volgens @noordernieuws inmiddels 15 (!) ongelukken alleen al op de #A7 bij Drachten. Je moet je echt afvragen of je de weg nog op moet. reageer retweet
quote:
quote:
Vaseline op de rubbers smeren, dan kleven die niet vast.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:00 schreef Sjeeser het volgende:
Had ik de auto net schoon vanmiddag, inmiddels zit er alweer een ijslaag(je) op de ruiten. Dat belooft weinig goeds voor morgen.
weer een half uur krabbenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:00 schreef Sjeeser het volgende:
Had ik de auto net schoon vanmiddag, inmiddels zit er alweer een ijslaag(je) op de ruiten. Dat belooft weinig goeds voor morgen.
quote:Grootschalige gladheid door ijzel
In de provincies Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland, Overijssel en op de Wadden is er code oranje van kracht voor grootschalige gladheid als gevolg van ijzel. Ook in Gelderland en de Kop van Noord-Holland kan het later vannacht gaan ijzelen.
Code geel staat uit voor de provincies Utrecht en de rest van Noord-Holland, waar later vannacht en morgenochtend lokaal gladheid kan optreden als gevolg van ijzel.
Idd moeilijk voor te stellen!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Infection het volgende:
En dan komt er vannacht nog ijzel in het midden van het land. Zou je niet zeggen met deze temperaturen. Het voelt op dit moment nog behoorlijk aangenaam.
sokken om je ruitenwissersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vaseline op de rubbers smeren, dan kleven die niet vast.
Nee, das hartstikke dom, het gaat dan ook in je kleren zitten omdat je er toch vaak langs schuurt. Beter gebruik je siliconen spray of talkpoederquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vaseline op de rubbers smeren, dan kleven die niet vast.
Poll??quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Benieuwd als er morgen weer code rood is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |