De FP was ooit leuk, en nu niet meer. Dus ik wil het weer leuk maken. Want ik geef om FOK!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:42 schreef dimmak het volgende:
Jij bent echte de grootste zeikerd ooitElke dag een klaag topic over FOK!
Ga dan gewoon weg.
Ga bij de redactie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De FP was ooit leuk, en nu niet meer. Dus ik wil het weer leuk maken. Want ik geef om FOK!
kan ik dan ook berichten van djeez verwijderen?quote:
Zeker weten, sorry daarvoor! Bedankt voor het er op wijzen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:46 schreef Poepoog het volgende:
Is verneuken ook geen schuttingtaal eik?
Ik kom er elke dag maar op deze manier word ik er eigenlijk wel kotsmisselijk van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:51 schreef Leonos het volgende:
Inderdaad, proberen hip te doen op de FP
Daarom kom ik er ook nooit.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:46 schreef Poepoog het volgende:
Is verneuken ook geen schuttingtaal eik?
En, voor de 2e keer deze week, wat zei FOK! Toen je mailde?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:39 schreef Maanvis het volgende:
Subsidiehoer wil aandacht
Ja ik weet het, dit moet in FB. Maar is dit de nieuwe positieve richting van FOK! of geldt die alleen voor het Forum? Ik doe echt mijn best om de FP een warm hart toe te dragen, maar waarom moeten deze berichten op deze manier? Als ik zulke taal wil lezen ga ik naar geenstijl.nl (en daar kom ik dus nooit vanwege voornoemd taalgebruik).
Ik kaart het liever publiek aan, omdat ik niet zeker weet of dit de richting is die FOK! in wil gaan. Wie weet heb ik het wel fout en wil FOK! gewoon dit soort berichten plaatsen. Of wie weet trek ik het me teveel aan en moet dit gewoon kunnen volgens de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:57 schreef hoas het volgende:
[..]
En, voor de 2e keer deze week, wat zei FOK! Toen je mailde?
Danny heeft in een FB-topic aangegeven dat we ook op de FP bezig zijn om persoonlijke aanvallen tegen te gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
Eens met TS.
Ik ben heel blij dat er een positieve weg ingeslagen is (ondanks dat ik alleen maar in de KLB kom maar dat terzijde), maar dat zou ook best voor de FP mogen gelden.
Ik krijg notes als ik een gebruiker (binnen context) voor slet uitmaak, maar dit soort dingen mogen wel op de voorpagina (en daarmee het visitekaartje van FOK!) komen te staan.
En dat heb je al zovaak gedaan en toch wordt het gesloten. Lijkt mij een duidelijk signaal toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kaart het liever publiek aan, omdat ik niet zeker weet of dit de richting is die FOK! in wil gaan. Wie weet heb ik het wel fout en wil FOK! gewoon dit soort berichten plaatsen. Of wie weet trek ik het me teveel aan en moet dit gewoon kunnen volgens de jeugd van tegenwoordig. Dus daarom dat ik het even publiek doe
.
Ja dan moet je vooral zulke berichten blijven plaatsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Danny heeft in een FB-topic aangegeven dat we ook op de FP bezig zijn om persoonlijke aanvallen tegen te gaan.
Alleen omdat het in FB moet en ik een ban in FB hebquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:02 schreef Fylax het volgende:
En dat heb je al zovaak gedaan en toch wordt het gesloten. Lijkt mij een duidelijk signaal toch?
Ik heb het niet over de users van de FP, al kan ik daar ook een boekwerk over schrijven, maar daar kan Danny (of FOK!) natuurlijk niets aan doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:02 schreef Fylax het volgende:
Danny heeft in een FB-topic aangegeven dat we ook op de FP bezig zijn om persoonlijke aanvallen tegen te gaan.
Oh. Ik dacht dat je bedoelde dat je iemand wel voor slet mag uitmaken op de FP.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de users van de FP, al kan ik daar ook een boekwerk over schrijven, maar daar kan Danny (of FOK!) natuurlijk niets aan doen.
Schuttingtaal is the way to go?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat heb je al zovaak gedaan en toch wordt het gesloten. Lijkt mij een duidelijk signaal toch?
Oh nee ik schold gisteren Stimorol- voor slet uit in de KLB SC.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je bedoelde dat je iemand wel voor slet mag uitmaken op de FP.Het is vroeg.
Ja, tuurlijk joh. Kap toch eens met mensen zomaar als schuldige aan te wijzen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:11 schreef Maanvis het volgende:
Nou Fylax, chapeau. Je hebt van de FP echt een meesterwerkje gemaakt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk joh. Kap toch eens met mensen zomaar als schuldige aan te wijzen.
quote:
Kun jij die berichten dan niet verwijderen? Adverteerders moeten die troep niet!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
FYLAX VIND JE SCHUTTINGTAAL OKE OF NIET VRAAGT CHAIquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kun jij die berichten dan niet verwijderen? Adverteerders moeten die troep niet!
Geen idee. Kan ik niet over oordelen. Ik ben niet de baas op de FP.quote:
Jij zei dat het duidelijk was welke richting FOK! in wilde slaan. Tenminste je reageerde op Maanvis.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet.
[..]
Geen idee. Kan ik niet over oordelen. Ik ben niet de baas op de FP.
En jij reageert met duidelijk signaal, maar het is dus nog steeds onduidelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kaart het liever publiek aan, omdat ik niet zeker weet of dit de richting is die FOK! in wil gaan. Wie weet heb ik het wel fout en wil FOK! gewoon dit soort berichten plaatsen. Of wie weet trek ik het me teveel aan en moet dit gewoon kunnen volgens de jeugd van tegenwoordig. Dus daarom dat ik het even publiek doe
.
Als ik als user zie dat topics van Maanvis steeds gesloten worden, lijkt MIJ dat wel duidelijk, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zei dat het duidelijk was welke richting FOK! in wilde slaan. Tenminste je reageerde op Maanvis.
[..]
En jij reageert met duidelijk signaal, maar het is dus nog steeds onduidelijk.
Normaal taalgebruik dat niet in strijd is met de goede zeden? Misschien vinden adverteerders het allemaal okay hoor? Weet jij dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Titel is prima. Het is letterlijk een subsidiehoer. Wat wil je nou nog meer.
Wie is nu de baas op de FP?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Titel is prima. Het is letterlijk een subsidiehoer. Wat wil je nou nog meer.
Ondersteuningssletquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:43 schreef dimmak het volgende:
Wat is een normaal woord voor subsidiehoer?
je kunt gewoon zeggen 'kunstenaar hangt eigen portret over jeroen bosch kunstwerk'quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:43 schreef dimmak het volgende:
Wat is een normaal woord voor subsidiehoer?
Heb het betreffende stuk helemaal gelezen en men heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:48 schreef Maanvis het volgende:
je kunt gewoon zeggen 'kunstenaar hangt eigen portret over jeroen bosch kunstwerk'
Wat zou krelis van zo'n jongen vinden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:03 schreef Werkman het volgende:
[..]
Heb het betreffende stuk helemaal gelezen en men heeft gewoon gelijk.
Wat een klapmongool die ''kunstenaar'' !![]()
Gewoon recht toe recht aan niks aan te verbloemen!
Ik denk dat ie zijn giertank zou legen voor z'n voordeur.quote:
Ik kom ook van het boerenland, elk jaar met oud en nieuw weer spanning of je de mestkar krijgt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:07 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zijn giertank zou legen voor z'n voordeur.
Is de landbouwsubsidie in ieder geval goed besteed.
Thanks! 2016 is het jaar van de positiviteit, dus hopelijk komt dat ook op de FP goed!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:10 schreef Danny het volgende:
Om het tere zieltje van Maanvis te sparen is 'hoer' nu vervangen door 'trekker'. Uiteraard spreekt voor zich dat deze goede daad richting Maanvis betekent dat Maanvis op geen enkele wijze zelf dergelijke verschrikkelijke taal meer zal bezigen
Ook daar gaan we ons best doen natuurlijk. We zitten pas op dag vijf van de 366 hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Thanks! 2016 is het jaar van de positiviteit, dus hopelijk komt dat ook op de FP goed!
Oh ja schrikkeljaar, een hele dag extra positief!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook daar gaan we ons best doen natuurlijk. We zitten pas op dag vijf van de 366 he
Vraagje: Stelt webads eisen aan de content van FOK! of niet? Die vraag hoef je niet te beantwoorden maar ik denk dat het een goed idee is als je daar eens naar kijktquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook daar gaan we ons best doen natuurlijk. We zitten pas op dag vijf van de 366 he
Zeg Danny, waarom laat je marketingmonster TARDIS en mij je geen tips geven? Wij zijn hip, jong en hebben er voor gestudeerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:14 schreef Danny het volgende:
[..]
jep, zal ik doen!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef vaduz het volgende:
Terechte klacht, maar let dan zelf ook een beetje op je taalgebruik.
Kan maantje niet gewoon verhuizen naar het Donald Duck forum of zo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:10 schreef Danny het volgende:
Om het tere zieltje van Maanvis te sparen
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:23 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kan maantje niet gewoon verhuizen naar het Donald Duck forum of zo?![]()
http://z6.invisionfree.com/duckstadonline/index.php?
Ik ben niet teer, ik kan wel wat hebben. Maar ik zou echt gaan huilen als FOK! over 2 jaar moet sluiten omdat adverteerders weglopen. Dus vandaar dat ik zulke dingen nu aankaartquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:23 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kan maantje niet gewoon verhuizen naar het Donald Duck forum of zo?![]()
http://z6.invisionfree.com/duckstadonline/index.php?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Daarbij zijn we aantrekkelijk, goed met taal en vrouwen en hebben we gevoel voor communicatie en entertainment. Zou deze kans niet laten lopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg Danny, waarom laat je marketingmonster TARDIS en mij je geen tips geven? Wij zijn hip, jong en hebben er voor gestudeerd.
En jij denkt echt dat dat die adverteerders een rotzorg is?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:29 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben niet teer, ik kan wel wat hebben. Maar ik zou echt gaan huilen als FOK! over 2 jaar moet sluiten omdat adverteerders weglopen. Dus vandaar dat ik zulke dingen nu aankaart.
als geenstijl nog adverteerders heeft lukt dat FOK! ook welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben niet teer, ik kan wel wat hebben. Maar ik zou echt gaan huilen als FOK! over 2 jaar moet sluiten omdat adverteerders weglopen. Dus vandaar dat ik zulke dingen nu aankaart.
Nouja, in de AV van webads staat dat ze advertenties weigeren die in strijd zijn met de goede zeden of racistisch zijn. Dus ze hebben weldegelijk een moraal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:31 schreef Werkman het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat dat die adverteerders een rotzorg is?
De wereld van de harde euro interesseert het echt geen bal zolang het maar bekijks trekt!
Dat van dat Rasisme begrijp ik nog wel, maar leg ''goede zeden'' anno 2016 nog eens uit?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:32 schreef Maanvis het volgende:
Nouja, in de AV van webads staat dat ze advertenties weigeren die in strijd zijn met de goede zeden of racistisch zijn. Dus ze hebben wel degelijk een moraal.
Gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat van dat Rasisme begrijp ik nog wel, maar leg ''goede zeden'' anno 2016 nog eens uit?![]()
Als dat zo is, lopen ze vanzelf wel tegen de lamp, hoewel in context aanneem dat vloeken wel mag, niet overdreven. Bijna iedereen vloekt, waar ik mee eens ben, is dat het nieuws hier erg gekleurd is, en dus niet nieuws maar een mening. Maar dit doen de grote jongens ook, dus tja bier gaat niemand van wakker liggen. Het maakt alleen een slecht visite kaartje als je de hele bible belt op je facebook hebt. En pff katers zijn (willekeurig scheldwoord.)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, in de AV van webads staat dat ze advertenties weigeren die in strijd zijn met de goede zeden of racistisch zijn. Dus ze hebben weldegelijk een moraal.
Ik wil dat dus voor zijn en voordat FOK! tegen de lamp loopt dit aan de kaart stellen. Want FOK! bestaat niet zonder adverteerders. Dus dan is het zegmaar voorbij met FOK!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als dat zo is, lopen ze vanzelf wel tegen de lamp, hoewel in context aanneem dat vloeken wel mag, niet overdreven. Bijna iedereen vloekt, waar ik mee eens ben, is dat het nieuws hier erg gekleurd is, en dus niet nieuws maar een mening. Maar dit doen de grote jongens ook, dus tja bier gaat niemand van wakker liggen. Het maakt alleen een slecht visite kaartje als je de hele bible belt op je facebook hebt. En pff katers zijn (willekeurig scheldwoord.)
En jij hebt natuurlijk goede inside in de adverteerderswereld en de connecties die ze onderhouden met Fok! ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:44 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil dat dus voor zijn en voordat FOK! tegen de lamp loopt dit aan de kaart stellen. Want FOK! bestaat niet zonder adverteerders. Dus dan is het zegmaar voorbij met FOK!
Dan is dat zo, het Romeins rijk viel ten prooi aan een decadente samenleving, en christendom. Fok! Krijgt nu ook echt zware concurrentie, of heeft het al, reddit en facebook etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wil dat dus voor zijn en voordat FOK! tegen de lamp loopt dit aan de kaart stellen. Want FOK! bestaat niet zonder adverteerders. Dus dan is het zegmaar voorbij met FOK!
als adverteerders daarom weg zouden lopen zouden heel veel andere sites, die veel meer verdienen en toch net zo 'grof' of zelfs erger zijn, óók geen adverteerders meer hebben. Daarnaast maken we FOK! niet voor de adverteerders, maar voor de user. Qua content houden we wat dat betreft dus nul rekening met adverteerders en doen we wat we zelf willen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze weren die ADVERTENTIES. Maar adverteren doen ze overal en webads is prima op de hoogte van de inhoud van onze site, evenals de andere aanbieders.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, in de AV van webads staat dat ze advertenties weigeren die in strijd zijn met de goede zeden of racistisch zijn. Dus ze hebben weldegelijk een moraal.
Thanks voor de verduidelijking!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:10 schreef Danny het volgende:
[..]
als adverteerders daarom weg zouden lopen zouden heel veel andere sites, die veel meer verdienen en toch net zo 'grof' of zelfs erger zijn, óók geen adverteerders meer hebben. Daarnaast maken we FOK! niet voor de adverteerders, maar voor de user. Qua content houden we wat dat betreft dus nul rekening met adverteerders en doen we wat we zelf willen.
[..]
Ze weren die ADVERTENTIES. Maar adverteren doen ze overal en webads is prima op de hoogte van de inhoud van onze site, evenals de andere aanbieders.
De bedoeling wordt gewaardeerd, maar het is echt niet nodig in dit geval. We hebben goed overleg met webads/sanoma etc
Maar we zijn een JONGERENsitequote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:33 schreef disasterbutton het volgende:
Djeez als uitschieter hebben kan ik nog wel inzien, maar het mag allemaal wel een tikkeltje volwassener.
Maar op een gegeven moment zat ie het op te hemelen dat 12-jarigen seks hadden met een meerderjarige, dat vond ik te ver gaan.quote:
Als 12-jarige jongen fantaseerde ik ook over seks met m'n wiskundejuf, dus ik kan me het ophemelen vanuit het oogpunt van de jongen nog voorstellen. Maar goed, dat is allemaal besproken en ligt verder alweer een tijdje achter ons. Vooruit kijken, niet achteruitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment zat ie het op te hemelen dat 12-jarigen seks hadden met een meerderjarige, dat vond ik te ver gaan.
Oke, in de toekomst: Mag ik een unban in FB zodat ik mijn klachten over Djeez op de daarvoor bestemde plek kan plaatsen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Als 12-jarige jongen fantaseerde ik ook over seks met m'n wiskundejuf, dus ik kan me het ophemelen vanuit het oogpunt van de jongen nog voorstellen. Maar goed, dat is allemaal besproken en ligt verder alweer een tijdje achter ons. Vooruit kijken, niet achteruit
Het lijkt me verstandiger als je klachten enigszins objectief benadert. Een klacht gaat over een nieuwsbericht, niet over degene die het plaatst. We willen een leuker FOK! en daar hoort bashen niet bij. Dus ik zal je unbannen uit FB, maar wel met die kanttekening dat we constructieve feedback van harte verwelkomen, maar dat we niet erg geneigd zijn mee te gaan in negatief bashende 'feedback'. Als we allemaal in dat opzicht een beetje water bij de wijn doen en elkaar wat meer respecteren komt 't helemaal goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, in de toekomst: Mag ik een unban in FB zodat ik mijn klachten over Djeez op de daarvoor bestemde plek kan plaatsen?
Met de positievere benadering van jou komt dat vast goed!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandiger als je klachten enigszins objectief benadert. Een klacht gaat over een nieuwsbericht, niet over degene die het plaatst. We willen een leuker FOK! en daar hoort bashen niet bij. Dus ik zal je unbannen uit FB, maar wel met die kanttekening dat we constructieve feedback van harte verwelkomen, maar dat we niet erg geneigd zijn mee te gaan in negatief bashende 'feedback'. Als we allemaal in dat opzicht een beetje water bij de wijn doen en elkaar wat meer respecteren komt 't helemaal goed.
Ja, zeg vriend ik bood je wat aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandiger als je klachten enigszins objectief benadert. Een klacht gaat over een nieuwsbericht, niet over degene die het plaatst. We willen een leuker FOK! en daar hoort bashen niet bij. Dus ik zal je unbannen uit FB, maar wel met die kanttekening dat we constructieve feedback van harte verwelkomen, maar dat we niet erg geneigd zijn mee te gaan in negatief bashende 'feedback'. Als we allemaal in dat opzicht een beetje water bij de wijn doen en elkaar wat meer respecteren komt 't helemaal goed.
Oeps, gemist. Maar tips zijn altijd welkom. Mail is daarvoor het makkelijkst omdat het niet handig is als er 200 anderen tussendoor gaan roepen. Iedereen heeft een andere kijk en mening en ik weet niet wie wel of geen professional is in zo'n discussie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, zeg vriend ik bood je wat aan.
Maar goed, ik heb geprobeerd een eindje mee op weg te helpen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |