Het lijkt me verstandiger als je klachten enigszins objectief benadert. Een klacht gaat over een nieuwsbericht, niet over degene die het plaatst. We willen een leuker FOK! en daar hoort bashen niet bij. Dus ik zal je unbannen uit FB, maar wel met die kanttekening dat we constructieve feedback van harte verwelkomen, maar dat we niet erg geneigd zijn mee te gaan in negatief bashende 'feedback'. Als we allemaal in dat opzicht een beetje water bij de wijn doen en elkaar wat meer respecteren komt 't helemaal goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, in de toekomst: Mag ik een unban in FB zodat ik mijn klachten over Djeez op de daarvoor bestemde plek kan plaatsen?
Met de positievere benadering van jou komt dat vast goed!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandiger als je klachten enigszins objectief benadert. Een klacht gaat over een nieuwsbericht, niet over degene die het plaatst. We willen een leuker FOK! en daar hoort bashen niet bij. Dus ik zal je unbannen uit FB, maar wel met die kanttekening dat we constructieve feedback van harte verwelkomen, maar dat we niet erg geneigd zijn mee te gaan in negatief bashende 'feedback'. Als we allemaal in dat opzicht een beetje water bij de wijn doen en elkaar wat meer respecteren komt 't helemaal goed.
Ja, zeg vriend ik bood je wat aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandiger als je klachten enigszins objectief benadert. Een klacht gaat over een nieuwsbericht, niet over degene die het plaatst. We willen een leuker FOK! en daar hoort bashen niet bij. Dus ik zal je unbannen uit FB, maar wel met die kanttekening dat we constructieve feedback van harte verwelkomen, maar dat we niet erg geneigd zijn mee te gaan in negatief bashende 'feedback'. Als we allemaal in dat opzicht een beetje water bij de wijn doen en elkaar wat meer respecteren komt 't helemaal goed.
Oeps, gemist. Maar tips zijn altijd welkom. Mail is daarvoor het makkelijkst omdat het niet handig is als er 200 anderen tussendoor gaan roepen. Iedereen heeft een andere kijk en mening en ik weet niet wie wel of geen professional is in zo'n discussie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, zeg vriend ik bood je wat aan.
Maar goed, ik heb geprobeerd een eindje mee op weg te helpen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |