SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
niet... Die ovenbitterballen bevatten meer kcal dan 'normale' bijvoorbeeld. Leer jezelf genoegen nemen met een normale portie, bijvoorbeeld een bakje chips ipv een zak, 3 bitterballen ipv een pak. En geniet van elke hap...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:14 schreef GewoneMan het volgende:
ok vooral in het weekend kijk ik graag een film en dan doe ik dat graag met een zak chips of wat andere snacks zoals een bitterbal ofzo. nou heb je chips met X% minder vet en oven bitterballen enige gedachtes in hoe verre dat in mate te comsumeren is tijdens het afvallen zonder je hele progress te vernaggelen? zo niet alternatieven ?
OTLT???quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
OK. Is nie goed.
OTLT 6 boterhammen wv 2 pindakaas 4 rookvlees 1 appel 1 cup à soup
D voor: gerookte zalm met avocadosmeersel en een snee brood
Hoofd: curry met garnalen en rijst
Na: 4 'zoete sushi bonbons'
2 glazen rode wijn, een bier
Sociaal doen op ander terrein is lastiger dan bij jezelf.
mjah... weet al hoe dat uit gaat pakkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
niet... Die ovenbitterballen bevatten meer kcal dan 'normale' bijvoorbeeld. Leer jezelf genoegen nemen met een normale portie, bijvoorbeeld een bakje chips ipv een zak, 3 bitterballen ipv een pak. En geniet van elke hap...
Tja... Dat was al een tijdje duidelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Over The Biggest Loser
It's a miracle no one has died yet
Sorry!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
OTLT???
D voor???
waarom zo cryptisch posten :S
interessant stuk wel. Ik merk dat ik me dus ook wel laat beïnvloeden door dat soort programma's. Het is natuurlijk allemaal sensatiebelust.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Over The Biggest Loser
It's a miracle no one has died yet
en dat is nou precies wat je aan moet pakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mjah... weet al hoe dat uit gaat pakken
Chips heb je ook in een klein portiezakje. Kan je daar wat mee?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Ik zit juist vast op mijn werk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen,
Kan/mag de weg niet op i.v.m. het weer.. zo maar eens een lekker ontbijtje maken dan..
Daar moet je aan werken. Want dat gebrek aan zelfbeheersing is ook precies waarom mensen na t afvallen weer opnieuw dik worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Woon in Groningen, code rood.. de wegen zijn ijsbanen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:53 schreef MutedFaith het volgende:
En is t bij jullie dan zo'n extreem weer?
Ik kan schaatsen op straat. Ik ben ook vrij, scholen zijn dicht hier.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:53 schreef MutedFaith het volgende:
En is t bij jullie dan zo'n extreem weer?
In het weekend mag het toch wel een keertje sneeuwenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik fiets elke dag waarvan twee dagen met klein kind dus liever blijft die ijzelbende lekker in het noorden. Sorry voor de autohebbende danwel thuiszittende ijsliefhebbers
nou vooruitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het weekend mag het toch wel een keertje sneeuwen
Ijzel is hoe dan ook niet leuk.
Groene ijsthee van lipton met stevia is prima te doen! Dat bittere past er wel bijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
Drie scheppen is ook best veel
Ik drink alleen een zoetje in mijn koffie. Inmiddels zou ik best suiker kunnen pakken maar ik dronk ooit 10-12 koffie per dagthee heb ik al vrij snel zonder suiker leren drinken.
Ik krijg tegenwoordig dus ook teringdorst en een energiedip van hele gesuikerde dingen dus dat helpt ook zeker met suiker minderen.
Nee. Ik zit me sinds gisteren stierlijk te vervelen op kantoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
Had jij nou al een nieuwe assignment, mf?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Groene ijsthee van lipton met stevia is prima te doen! Dat bittere past er wel bij
Ik vind thee met suiker juist heel viesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Thee is eigenlijk het enige 'zoete' dat ik drink. Koffie komt bij mij geen suiker of melk in. Alleen koffie, VEEL.
Frisdranken raak ik dan weer niet aanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind thee met suiker juist heel viesen koffie drink ik zelden, maar als ik het drink dan ook zwarte espresso. Maar vaak heb ik in de middag wel zin in iets zoets en dan neem ik een cola zero (vaak ook nog zonder cafeine haha, want daar ben ik te gevoelig voor. Eigenlijk zou ik gewoon cola-light limonadesiroop moeten hebben of zo).
Oh ja, en dat danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Warme chocolademelk is bij mij de grootste uitzonderingMaar dat zie ik bijna ook meer als maaltijd/tussendoortje dan als drinken
Yissss. Zaterdag 'mag' ik weer van mezelf! Optreden met bandje bij een kroeg waar we regelmatig komen, dat worden vast heul lekkere biertjesquote:
Alles wentquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou het zo missen, mijn sociale leven is gebaseerd op het drinken van pintjes (normaal in combinatie met hardlopen, maarja...)
Maar vinden die mensen je niet meer leuk dan als jij wat anders drinkt?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou het zo missen, mijn sociale leven is gebaseerd op het drinken van pintjes (normaal in combinatie met hardlopen, maarja...)
Sorry, ik wil nog steeds plezier hebben in m'n leven, en lekkere biertjes drinken hoort daar bij.quote:
Het gaat me om de lekkere biertjes, niet om de mensenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar vinden die mensen je niet meer leuk dan als jij wat anders drinkt?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat me om de lekkere biertjes, niet om de mensenGenoeg mensen die niet drinken en wel mee gaan. Maar ik zou het verdomd kut vinden in een pub te staan met tientallen biertjes die ik lekker vind of nog moet proberen en dat niet te doen.
Dat heb ik nou met eten in een restaurantquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar ik zou het verdomd kut vinden in een pub te staan met tientallen biertjes die ik lekker vind of nog moet proberen en dat niet te doen.
Wat is je geheim!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:44 schreef DeLuna het volgende:
Goedemorgen, 75.6 zei de weegschaal. Gaat wel erg hard, maar het is ook een heel verschil met hoe ik anders had gegetenIn ieder geval lichter dan voor de kerst
Onze eerste biertjes zijn net klaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ja, we hebben ook een thuisbrouwkit gekregen voor kerstDit weekend maar 's wat aan doen!
Wodka is dan de beste optie toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:34 schreef Zeester het volgende:
Ik word gewoon heel graag dronken. Als ze drank zonder calorieën zouden uitvinden (zoals cola light) dan zou ik echt slank zijn! Daarnaast vind ik bier
ook heel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |