Kan ik mij bij jouw team aansluiten?quote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Kan ik mij bij jouw team aansluiten?
Wat zoek je dan precies Sara?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:38 schreef sararaats het volgende:
eerst en vooral wil ik kwijt dat ik de spanning hard voel in de cos maar dat terzijde.
ik ben waarschijnlijk door een stommiteit mijn bestanden en foto's van Utopia kwijt op mijn laptop tenzij m'n broer hem kan redden.
ik vroeg al in het filmpjestopic maar toch even hier. kunnen jullie me helpen? ik had gelukkig foto's op de pc bij mijn ouders staan.
Misschien zit hier iets bij?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:38 schreef sararaats het volgende:
eerst en vooral wil ik kwijt dat ik de spanning hard voel in de cos maar dat terzijde.
ik ben waarschijnlijk door een stommiteit mijn bestanden en foto's van Utopia kwijt op mijn laptop tenzij m'n broer hem kan redden.
ik vroeg al in het filmpjestopic maar toch even hier. kunnen jullie me helpen? ik had gelukkig foto's op de pc bij mijn ouders staan.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:15 schreef Gert het volgende:
Dames en heren, mag het vanaf nu weer on topic? Het begint weer een beetje een algemene rubriek te worden hier.
Dit feedback-topic is bedoeld voor communicatie met de mods aangaande de moderatie op het UTO-forum.
Ik zat gewoon in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:00 schreef doodmoe het volgende:
Nu al 1274 handtekeningen dat Arthur weg moet uit Utopia
De filmpjesquote:
Welke filmpjes? Die van jou op de markt?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
De filmpjes
Ik ben een domkop die een vorige versie van Windows wilde terugzetten (van Windows 10 terug naar 7) en geen backup gemaakt
Jepsquote:Op zondag 10 januari 2016 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke filmpjes? Die van jou op de markt?
Kan je het saartje topic niet opsnorren?quote:
Vanaf hier Saar.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
De filmpjes
Ik ben een domkop die een vorige versie van Windows wilde terugzetten (van Windows 10 terug naar 7) en geen backup gemaakt
Via de normale weg
Ja weet ik en de foto's worden eraf gehaald.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vanaf hier Saar.![]()
UTO / Colinda fantopic deel 4 Alles over Colinda en Sara.
Ow dat weet ik niet, ik dacht dat je die foto's en zo zocht.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja weet ik en de foto's worden eraf gehaald.
Het was eerder op de terugzetting bedoeld.
UTO / de utopia pup is een soort inwoners-topic.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:06 schreef Cir het volgende:
vraagje
er lopen nu 2 topic's over Arthur
wat moet /kan waar?
Linkje graag, svp, aub.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:08 schreef mootie het volgende:
Dan hier maar even een verzoek om krantenartikelen niet alleen in de Cos te zetten, maar ook in het mediatopic.
COS was al gedaan, in de SV is Nicole nu ook foetsie.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Zo een mod deze in de op kunnen zetten van de Streamverslagen en als het nog niet gedaan is in de COS
[ afbeelding ]
Edit, nu , nou we hebben wel een hele snelle nieuwe mod. bedankt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:36 schreef Bramenstruik het volgende:
LOL zit niet in de COS, sorry baai baai
Afzonderlijke posts verplaatsen is niet mogelijk. Ik heb ze dus verwijderd uit het media-topic. Het waren maar een paar zinnetjes, geen epistels.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kan een modje deze drie posten verwijderen uit het nieuwe topic: Utopia in de media. UTO / Utopia in de media #4
en over overplaatsen naar de COS? UTO / [COS #10027] Sleurhut Genot
Bramenstruik dacht dat ze in de COS zat.
[..]
UTO / Utopia in de media #4
Thnx Gertquote:Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
COS was al gedaan, in de SV is Nicole nu ook foetsie.
waarom heb jij Arthur uit de OP gehaald!!!!!!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Zo een mod deze in de op kunnen zetten van de Streamverslagen en als het nog niet gedaan is in de COS
[ afbeelding ]
Die gaat ook zo wegquote:Op maandag 11 januari 2016 17:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
waarom heb jij Arthur uit de OP gehaald!!!!!!
Jawel, wordt zo opgehaald, Don't cryquote:Op maandag 11 januari 2016 17:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet zekerArthur blijft!
Je zit op mario te jagen, maar het is jouw taak niet hem anders te laten posten.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik heb weer eens een waarschuwing gehad dat ik teveel sneer naar Mario. Weer worden de symptomen aangepakt in plaats van de oorzaken
Ik ben dat eenzijdige gemodereer wel beu. Al die onhoudsloze onzin, zoals posts in wartaal en vele posts bestaande uit 1 smiley worden niet aangepakt. Bepaalde users zijn echt onschendbaar hier. En waarom? Joost mag het weten.
Je ziet het echt niet van jezelf he?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik heb weer eens een waarschuwing gehad dat ik teveel sneer naar Mario. Weer worden de symptomen aangepakt in plaats van de oorzaken
Ik ben dat eenzijdige gemodereer wel beu. Al die onhoudsloze onzin, zoals posts in wartaal en vele posts bestaande uit 1 smiley worden niet aangepakt. Bepaalde users zijn echt onschendbaar hier. En waarom? Joost mag het weten.
In het verleden wel gedaan. Nu niet meer. Ik stelde wat kritische vragen, maar zelfs dat mag niet. Ik vind het jammer dat sommige users zich alleen door mods laten aanspreken, en niet door mede-users. Persoonlijk vind ik de reacties van mijn mede-users op mijn posts veel belangrijker, want al die users bij elkaar vormen een (sub)forum.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit op mario te jagen, maar het is jouw taak niet hem anders te laten posten.
Die 'kritische vragen' zijn niet op zijn plaats, want het is niet aan jou of mario (nog) mag posten.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In het verleden wel gedaan. Nu niet meer. Ik stelde wat kritische vragen, maar zelfs dat mag niet. Ik vind het jammer dat sommige users zich alleen door mods laten aanspreken, en niet door mede-users. Persoonlijk vind ik de reacties van mijn mede-users op mijn posts veel belangrijker, want al die users bij elkaar vormen een (sub)forum.
Ik heb een user die over het algemeen ontopic en ook behoorlijk uitgebreid post. Krijg vaak blijk van waardering van mede-users. Natuurlijk, ik post ook wel eens offtopic of over het randje. De reacties van de moderators vind ik wat teleurstellend. Ik vind dat je naar het totale plaatje moet kijken.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet van jezelf he?
Zo werd het blijkbaar opgevat, terwijl ik niets heb gezegd over niet mogen posten.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die 'kritische vragen' zijn niet op zijn plaats, want het is niet aan jou of mario (nog) mag posten.
Ook mods kunnen prima tussen de regels door lezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zo werd het blijkbaar opgevat, terwijl ik niets heb gezegd over niet mogen posten.
Ik zie bij jou inderdaad hetzelfde (maar dan niet specifiek richting mario).quote:Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef mootie het volgende:
Je zit als een teek aan Mario vast. Elke post van hem moet je beantwoorden.
Nou word ik regelmatig beschuldigd van een toontje, maar je toontje naar Mario toe is echt niet fraai.
En persoonlijk vind ik het enorm storend.
Het kwam wel over alsof je hem ter verantwoording riep.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zo werd het blijkbaar opgevat, terwijl ik niets heb gezegd over niet mogen posten.
Je vraagt vanavond op een hele nare toon waarom Mario nog post terwijl zijn favoriet weg is.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb een user die over het algemeen ontopic en ook behoorlijk uitgebreid post. Krijg vaak blijk van waardering van mede-users. Natuurlijk, ik post ook wel eens offtopic of over het randje. De reacties van de moderators vind ik wat teleurstellend. Ik vind dat je naar het totale plaatje moet kijken.
Ik hou van kritische vragen. Kritisch is wat anders dan aanvallend. Het is vaak zo dat Mario heftig reageert op vragen die hem niet bevallen. Dat mods daar in mee gaan valt mij wat tegen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kwam wel over alsof je hem ter verantwoording riep.
Maar in dit specifieke geval, en meerdere waarbij jij betrokken bent, kan ik me goed voorstellen dat hij zich aangevallen voelt.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik hou van kritische vragen. Kritisch is wat anders dan aanvallend. Het is vaak zo dat Mario heftig reageert op vragen die hem niet bevallen. Dat mods daar in mee gaan valt mij wat tegen.
Zo los bekeken is dat inderdaad waar.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:13 schreef mootie het volgende:
Waarom post jij nog hier als je favoriet weg is?
Dat klinkt simpelweg niet als een random, vriendelijke, geïnteresseerde vraag.
Ik voel mij ook geregeld aangevallen door zijn reacties, maar daar gebeurt ogenschijnlijk niets mee. Wat er achter de schermen gebeurt weet ik niet, maar ik heb er een slecht gevoel bij.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar in dit specifieke geval, en meerdere waarbij jij betrokken bent, kan ik me goed voorstellen dat hij zich aangevallen voelt.
Het is niet aan jou zulke vragen te stellen. Mario is hier voor zichzelf, niet om aan jouw eisen te voldoen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik hou van kritische vragen. Kritisch is wat anders dan aanvallend. Het is vaak zo dat Mario heftig reageert op vragen die hem niet bevallen. Dat mods daar in mee gaan valt mij wat tegen.
Ik heb Mario nog nooit als eerste het woord aan jou zien richten. Correct me if i'm wrong.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik voel mij ook geregeld aangevallen door zijn reacties, maar daar gebeurt ogenschijnlijk niets mee. Wat er achter de schermen gebeurt weet ik niet, maar ik heb er een slecht gevoel bij.
Regelmatig, ik wil het best eens quoten als het weer gebeurt (ook hier geldt dat ik uiteraard niet tientallen oude COSsen terug kan gaan lezen). Meestal doe ik daar niet zoveel mee.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb Mario nog nooit als eerste het woord aan jou zien richten. Correct me if i'm wrong.
Ik heb je vorige week al eens gezegd niet zo snel te oordelen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zo los bekeken is dat inderdaad waar.
Is zo'n vraag echter raar na vele heftige emotionele reacties over het vertrek van de favoriet? Er zijn echt hele rare opmerkingen over gemaakt (die ik nu niet terug ga halen, want ze staan verspreid over vele COSsen) De vraag heeft qua formulering dezelfde heftige lading.
Mario en ik zijn geen vrienden. Dat is ook prima, want het klikt niet met iedereen in zo'n grote community. Maar in goed Nederlands posten en inhoudelijk relevante reacties die bestaan uit méér dan 1 smiley lijkt mij niet te veel gevraagd (beter 2 goede posts dan 10 slechte). Disana post hierboven terecht dat mensen hier niet zijn om aan mijn eisen te voldoen. Ik zou wel graag zien dat mods ook eens gaan optreden tegen een overmaat aan bagger-posts.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb je vorige week al eens gezegd niet zo snel te oordelen.
Wat je ook mag vinden van Mario, ik zie nooit dat hij iemand aanvalt. Andersom wel.Hij verdedigd zich elke keer tegen nare opmerkingen van veelal dezelfde personen.
Mario is gevoelig en betrokken bij mens en dier.
En dat wordt hier totaal verkeerd gezien en beoordeelt..
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb je vorige week al eens gezegd niet zo snel te oordelen.
Wat je ook mag vinden van Mario, ik zie nooit dat hij iemand aanvalt. Andersom wel.Hij verdedigd zich elke keer tegen nare opmerkingen van veelal dezelfde personen.
Mario is gevoelig en betrokken bij mens en dier.
En dat wordt hier totaal verkeerd gezien en beoordeelt..
Daar pleit ik al 2 jaar voor.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Mario en ik zijn geen vrienden. Dat is ook prima, want het klikt niet met iedereen in zo'n grote community. Maar in goed Nederlands posten en inhoudelijk relevante reacties die bestaan uit méér dan 1 smiley lijkt mij niet te veel gevraagd (beter 2 goede posts dan 10 slechte). Disana post hierboven terecht dat mensen hier niet zijn om aan mijn eisen te voldoen. Ik zou wel graag zien dat mods ook eens gaan optreden tegen een overmaat aan bagger-posts.
En dat is nou net de bedoeling Jan. Met elkaar in discussie kunnen gaan, maar ook wat willen opsteken van een ander, die iets misschien net wat anders bekijkt.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
@mootie / @gooddeal / @disana:
Bedankt voor de reacties. Op een aantal punten zijn we het totaal oneens, maar er wordt nu niet vervelend gereageerd. Dit vind ik een positief voorbeeld van op elkaar reageren. Geen kreten zoals "Hou op met die onzin", maar gewoon reageren. Als alle discussies op deze manier gaan dan is er veel minder gedoe
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
@mootie / @gooddeal / @disana:
Bedankt voor de reacties. Op een aantal punten zijn we het totaal oneens, maar er wordt nu niet vervelend gereageerd. Dit vind ik een positief voorbeeld van op elkaar reageren. Geen kreten zoals "Hou op met die onzin", maar gewoon reageren. Als alle discussies op deze manier gaan dan is er veel minder gedoe
Alsnog aangepastquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef LLgetikt het volgende:
Beste mods,
ik heb een foutje gemaakt, zouden jullie dat willen herstellen?
[COS #10075]Caravond-o-logen deel 3, nog steeds geen actie (het moet caravan zijn)
Bij voorbaat dank.
Dergelijke posts kan je hier (in FB) kwijt en niet in COSquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, er gebeurt weinig tot niets met een TR
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dergelijke posts kan je hier (in FB) kwijt en niet in COS
Gedaan !quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Wil iemand de TT aanpassen aub
[COS #10088]Michael vindt de dames uit Utopia dyhards
moet natuurlijk diehards zijn en geen dyhards
quote:
Mijn uitleg was en is, is dat het onrust zaait.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kreeg een DM van Ebinas, die ik niet kan beantwoorden, dus even hier.
Er is jaarlijks een award-verkiezing in de COS, waaronder ook topic-kapen.
Dus waarom een waarschuwing?
En ik deed het alleen op de POLL's weer in de OP de zetten in de COS.
Daar zijn destijds al discussies over geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien moet het ook wel duidelijker worden als er een topic gesloten wordt. Vroeger kleurde de pagina rose dacht ik. Nu zie je het onderaan de pagina pas hoeveel er nog zijn voor dat het gesloten wordt. Niet handig. Zeker als je niet helemaal onderin zit te lezen...
Misschien award van topic-kaper afschaffen? Het wordt zo ook wel beetje in de hand gewerkt, om kapen interessant te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar zijn destijds al discussies over geweest.
Niet in UTO, maar volgens mij in FB van Fok!.
Het is niet anders, we moeten het hiermee doen.
.
Klopt, Danny heeft het toen nog een beetje aangepast, maar het blijft lastig om te zien.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar zijn destijds al discussies over geweest.
Niet in UTO, maar volgens mij in FB van Fok!.
Het is niet anders, we moeten het hiermee doen.
.
Er is ook een award voor meest soppende user. De bedoeling daarvan is echt niet om mensen aan het soppen te krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien award van topic-kaper afschaffen? Het wordt zo ook wel beetje in de hand gewerkt, om kapen interessant te maken.
Ik kaap alleen nog maar als het te lang duurt.
En zondags 1x om er de nieuwe POLL's in te zetten. Dan loopt de POLL op de Utopia-site ook.
Ik scherm nergens mee, wat is dat voor flauwekul?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is ook een award voor meest soppende user. De bedoeling daarvan is echt niet om mensen aan het soppen te krijgen.
Die awards zijn een ludiek initiatief van Voxs, flauw om daarmee te gaan schermen.
Je zegt dat de award mensen aanspoort om te kapen. Laat me je verzekeren dat dat niet de bedoeling van de awards is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik scherm nergens mee, wat is dat voor flauwekul?
Oh, wacht, ik zie al van wie de post komt.........
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:55 schreef mootie het volgende:
Er is ook een award voor meest soppende user. De bedoeling daarvan is echt niet om mensen aan het soppen te krijgen.
Wat lul je nou?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:32 schreef Voxs het volgende:
Awards als vrijbrief gebruiken ? hemel...
en ---->damn..
Mod leek mij duidelijk genoeg LS. Dit is gewoon kinderachtig van je.
LS het maakt mij geen donder uit of je kaapt of niet Zaak van de Mods als ze vinden dat je het teveel doet. De suggestie van een apart topic van DKup is zo gek nog niet trouwens..quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat lul je nou?
Ik heb duidelijk bij mijn kaap vermeld, dat ik de POLL's had toegevoegd.
Dat deed ik in 2014 ook, de OP aanpassen.
Maar kwam meteen commentaar op van 2 users.
Ik gebruik niets als excuus, alleen als feit.
Ik kaapte een topic, om de POLL's er weer in te zetten, omdat vele users, zoals je kan zien, dat wel op prijs stellen, zie de aantal stemmen en users van de COS.
Wat een ophef wordt hier over gemaakt.
En het zijn wel weer dezelfden, die er zo'n probleem van maken.
HiDiHo en ik deden altijd samen de POLL's en er was een apart topic.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
LS het maakt mij geen donder uit of je kaapt of niet Zaak van de Mods als ze vinden dat je het teveel doet. De suggestie van een apart topic van DKup is zo gek nog niet trouwens..
Wat mij in het verkeerde keelgat schoot is dat je zelfs die award ter discussie gaat stellen om je punt te maken: kinderachtig dus.
Dus graag FB gebruiken waar het voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:06 schreef Gert het volgende:
Even flink opgeschoond.
Deze feedback is voor communicatie met crew over moderatie op UTO. Voor niets anders.
En ik zeg je dat een award geen vrijbrief is om tegen de wens en waarschuwing van een mod, toch te gaan kapen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
HiDiHo en ik deden altijd samen de POLL's en er was een apart topic.
Als je terugleest, dan lees je dat ik iedere zondag (dus maar 1x in de week) ga kapen.
Was een idee van URB. Om de COS niet te veel POLL's te zetten.
Sommige dingen moet ik even combineren met de FB, omdat berichten in DM/PM nog niet kunnen, na mijn ban.
Want is nog geblokkeerd.
En nogmaals. Je bent hier lang genoeg om te weten dat je eerste award-stemming sommigen heeft "gemotiveerd".
Dan heb ik het nu alleen even over kaap-award.....
Vraag eens MOD eens, hoe vaak er tijdens 2015 de LAPO ... "vol" was.
Een indirecte poging om TO te kunnen zijn en ook een soort van topickapen.
Ik heb alles behalve de intentie om jouw initiatief van de awards aan te vallen.
Als je dat wel zo hebt ervaren, dan bied ik je mijn excuses aan.
sorry! klopt klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Nog geen twee dagen geleden poste Gert dit:
[..]
Dus graag FB gebruiken waar het voor bedoeld is.
Met alle respect....quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Nog geen twee dagen geleden poste Gert dit:
[..]
Dus graag FB gebruiken waar het voor bedoeld is.
Ehm die discussie tussen jou, mij en Mootie ging over de awards, niet over de moderatie of dat het storend is dat je kaapt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met alle respect....
Maar volgens mij gaat de discussie over moderatie.
Dat het storend is als je kaapt. Dat was de aanleiding.
Lapo en openen is besproken in de COS. Maar je kan het ook hier nalezen> UTO / [FAQ] Welkom op het Utopia-forum!quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met alle respect....
Maar volgens mij gaat de discussie over moderatie.
Dat het storend is als je kaapt. Dat was de aanleiding.
Sorry, per ongeluk niet gequote. Zie verder quote
Mario kaapt, PB kaapt en ook geen commentaar van bepaalde users, ach ja er moet altijd een pispaaltje zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hypocriet is het wel, HiDiHo kaapt mootie en mootie heeft geen commentaar.
Je uitleg in de COS en tekst uit de FAQ zijn wel tegenstrijdig met elkaar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lapo en openen is besproken in de COS. Maar je kan het ook hier nalezen> UTO / [FAQ] Welkom op het Utopia-forum!
Zie geen reden om hier, hierover door te gaan.
Doe ik dus ook niet
En in de FAQ staat:quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:54 schreef Ebinas het volgende:
TT kapen is niet de bedoeling.
Wees eerlijk het wordt er niet prettiger op.
Dus wacht tot de laatste poster een nieuw topic heeft geopend.
Als er veel gebeurd op de streams kan een ander na ongeveer 2 min. openen. Zodat we iig door kunnen.
quote:In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Als er echter geen Centraal, exit, een stemming o.i.d. aan de gang is, geef dan aub de Lapo wel even minimaal 2 minuten de tijd om een nieuwe te openen.
Je hebt een punt!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:56 schreef wwwever het volgende:
[..]
Je uitleg in de COS en tekst uit de FAQ zijn wel tegenstrijdig met elkaar.
[..]
En in de FAQ staat:
[..]
Ik wilde wel, maar kon niet, want de Op kwam niet mee. Het was dus geen kaap.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hypocriet is het wel, HiDiHo kaapt mootie en mootie heeft geen commentaar.
In de Cos zat ik niet goed, Mijn excuses.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:56 schreef wwwever het volgende:
[..]
Je uitleg in de COS en tekst uit de FAQ zijn wel tegenstrijdig met elkaar.
[..]
En in de FAQ staat:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |