SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blanket,Rowan en Oma zijn ook geweest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prisha ook en ik meen tegengas? en wss nog wel een aantal die het al dan niet durven toegeven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blanket,Rowan en Oma zijn ook geweest.![]()
![]()
![]()
Ramona: Ik lijk op een koe.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.quote:
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
3 eendjes, heb ik iets gemist?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wordt een beetje kriegelig van Bjorn , je kan hem en Wim niet zien of ze zitten met hun handen aan een vrouw.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bjorn weer handtastelijk...
[ afbeelding ]![]()
Waar is Rowan, met vakantie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.
Blanket is volgens mij ook geweest voor een tattooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
even gegoogled op oma nijn utopiaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.![]()
UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.
En Rowan's verslag (ik mis haar hier wel trouwens)
UTO / Rowan en de reis naar Utopia :')![]()
Hoe was het daar ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.
Heb je met de bewoners gesproken?![]()
Vind haar meer een engnek dan een eendquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rowan vindt de Cos de laatste paar dagen even niet zo leuk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is Rowan, met vakantie?
Blanket is volgens mij ook geweest voor een tattoo![]()
Ik vind het saai worden , nu staan ze te darten . Doen een hele dag niets .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar meer een engnek dan een eend![]()
Zie de post boven je,quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Hoe was het daar ?
Heb je met de bewoners gesproken?![]()
UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt 'n gehaaide tante die het flink achter de ellebogen heeft, spant iedereen en vooral de mannenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar meer een engnek dan een eend
voor d'r karretje![]()
![]()
Tja, je kunt nou eenmaal niet alles goedpraten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Rowan vindt de Cos de laatste paar dagen even niet zo leuk.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo kwam LauB ook binnen, eerst met name Ivan en later over naar Joey.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt 'n gehaaide tante die het flink achter de ellbogen heeft, spant iedereen en vooral de mannen
voor d'r karretje
Wat ik apart vind is dat het een Vic dan zo makkelijk afgaat, beetje strooien met acracadabra en men kijkt al tegen haar op daar, zelfs Ivan![]()
![]()
Thnx, kan het me wel voorstellen, Ivan is haar idool.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Rowan vindt de Cos de laatste paar dagen even niet zo leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt me dat Utopia in general sowieso minder boeiend is voor fans van de nu vrij ontzichtbare Ivan, alle tumult van de afgelopen tijd daargelatenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, je kunt nou eenmaal niet alles goedpraten.![]()
Had ivan zich maar moeten gedragenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Rowan vindt de Cos de laatste paar dagen even niet zo leuk."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Toen was ik niet meer aan het posten in de cosquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.![]()
Maar goed, ik hou waarschijnlijk het record voor 'het langst in de trein zitten naar Utopia' (meer dan 3u)Werewolf![]()
Waarom wil iedereen toch zo graag zo vaak op de foto daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat het ook wel moetjes zijn, voor promotie op de sites en voor events enzoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Waarom wil iedereen toch zo graag zo vaak op de foto daar
Ben had het gister over portretfoto's voor op de stichting-site, met een stukje tekst erbij waarom ze de foundation steunen ofzo![]()
Omdat ze zo cool zijn en leukquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Waarom wil iedereen toch zo graag zo vaak op de foto daar
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Niet omdat het moet, maar omdat het kan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Waarom wil iedereen toch zo graag zo vaak op de foto daar![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:50 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Niet omdat het moet, maar omdat het kan.![]()
![]()
Had ze al een paar dagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Nondeju Gina heeft lange heuren weer![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef Urb het volgende:
[..]
even gegoogled op oma nijn utopia![]()
UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.
En Rowan's verslag (ik mis haar hier wel trouwens)
UTO / Rowan en de reis naar Utopia :')Dank jullie wel mannen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.![]()
Ook al weer wat nieuws? of van mama?
Die Gina,er brandt wel licht ,maar er is niemand thuis...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vind wel dat ze er leuk uitziet,quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Nondeju Gina heeft lange heuren weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel mannen.![]()
Ook al weer wat nieuws? of van mama?
[ afbeelding ]![]()
Cap van bezoek![]()
![]()
Ik kan het op de foto niet goed zien, maar met het gala had ze ook die dingen in, en zag je zo duidelijk kleurverschil en de rand waar het eigen haar ophield. Was echt een belachelijk gezicht.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
En hier zijn andere favoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Die atleet, is dat Rob?
Wim weer in favo pose ook![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je bij mama thuis ook met je poten op tafel of zetten ze je daar in de kinderstoel?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zit je bij mama thuis ook met je poten op tafel of zetten ze je daar in de kinderstoel?![]()
[ afbeelding ]
![]()
Een paar uur geleden dartelde hij nog rond in alleen een t-shirt. Misschien was dit zijn foto-outfit voor buiten?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die Michael nog steeds wel aardig. Maar waarom is hij binnen zo winters gekleed.![]()
Ik zie hem liever VERtrekken, liefst vandaag nog. Totale niksnut.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie hem liever VERtrekken, liefst vandaag nog. Totale niksnut.ik trek hem ook niet veel langer meer
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja echt he, viel mij ook al opquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef lonneberga het volgende:
[..]
het lijken wel bijen rond een honingpot
Klikte verkeerd hoop dat ik je niet gerapporteerd heb pppfffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ach,uiteindelijk trekt hij toch aan het korste eindquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:11 schreef mazaru het volgende:
[..]ik trek hem ook niet veel langer meer
![]()
![]()
Het is dus Rob met een atleet shirt aan, heb hem 2 keer zien meedoen met Arjna toen nog, eindigde beide keren kotsende boven de wc pot.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, viel mij ook al op
Klikte verkeerd hoop dat ik je niet gerapporteerd heb pppfffff![]()
![]()
Als je een keer klik is er niks aan de hand geloof ik, heb ik ook wel gehad iigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, viel mij ook al op
Klikte verkeerd hoop dat ik je niet gerapporteerd heb pppfffff![]()
Oh ja, dat kan. Ik heb dat gemist (het is koud buiten).quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Een paar uur geleden dartelde hij nog rond in alleen een t-shirt. Misschien was dit zijn foto-outfit voor buiten?![]()
quote:Solly
Ja ik klikte en schrok en klikte nog een keer en toen was het scherm weg,quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Als je een keer klik is er niks aan de hand geloof ik, heb ik ook wel gehad iigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij gaat nu toch wel steeds mee sporten met Mark en Ivan enzo?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:12 schreef Urb het volgende:
Het is dus Rob met een atleet shirt aan, heb hem 2 keer zien meedoen met Arjna toen nog, eindigde beide keren kotsende boven de wc pot.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Prisha ook en ik meen tegengas? en wss nog wel een aantal die het al dan niet durven toegeven.![]()
![]()
Ik denk dat Dot per ongeluk op de rapporteer knop drukte i.p.v. quote knopquote:
Ja kan, heb weinig gym streams gezien laatste tijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij gaat nu toch wel steeds mee sporten met Mark en Ivan enzo?
Rob las ook in dat schijnbaar erg goeie boek om te stoppen met roken laatste tijd, goeie voornemens genoeg iig![]()
![]()
ik krijg toch geen ban ofzo dan he? (quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Dot per ongeluk op de rapporteer knop drukte i.p.v. quote knop)
![]()
![]()
Nah zo'n vaart loopt dat sowieso niet, tenzij je jetsers ga spammen ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:19 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik krijg toch geen ban ofzo dan he? ()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:19 schreef lonneberga het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik zet er geen geld op
![]()
Het nieuwe directeurskoppel controleert de boodschappen
Welnee, er gebeurt weinig tot niets met een TRquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:19 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Volgens mij heb ik een cap van vanmorgen gezien waar hij in de gym zat, op een fiets.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij gaat nu toch wel steeds mee sporten met Mark en Ivan enzo?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat heeft ze weer aan , Gina is helemaal blij met haar nieuwe rolquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Nou, ik zet er geen geld op
![]()
Het nieuwe directeurskoppel controleert de boodschappen
[ afbeelding ]![]()
En?? Hij is nu toch binnen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Een paar uur geleden dartelde hij nog rond in alleen een t-shirt. Misschien was dit zijn foto-outfit voor buiten?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Een lange, witte blouse.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:23 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Wat heeft ze weer aan , Gina is helemaal blij met haar nieuwe rol![]()
Hij wisselt wel af, gisteren was het de krant van achterste naar voren en weer terug etc. Nu de PC...Rob is weer een tijdje onder de pannen!quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
Schijnt dat Ivan's prijs uitbetaald is in V&D bonnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Over bonnen en iemand die ermee zit.![]()
![]()
Best positief toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wisselt wel af, gisteren was het de krant van achterste naar voren en weer terug etc. Nu de PC...![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Schijnt dat Ivan's prijs uitbetaald is in V&D bonnen![]()
Die bolle zal zichzelf ook bedoelenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:32 schreef Disana het volgende:
Maar de jongens diggen hem niet meer hè, werpt Ramona tegen."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ro was gister net zo hard tegen cees bezigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:33 schreef Disana het volgende:
Gisteren waren 'ze' Cees aan het boycotten. De vrouwen vinden dat dat niet kan."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dat heb ik gemist. Maar ik heb wel Wim en Bjorn bezig gezien, echt te naar voor woorden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ro was gister net zo hard tegen cees bezig![]()
Ces moet weer gepamperd worden. Hij krijgt een bonnenboekje, met 28 bonnen. Hij mag er 2 per persoon gebruiken. Voor taken, kopje koffie etc.
Daar zullen de mannen blij mee zijn.![]()
Ah, was dat het plan. Nee, daar zullen de mannen weinig zin in hebben. Die kunnen Cees momenteel wel schieten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:37 schreef mootie het volgende:
Ces moet weer gepamperd worden. Hij krijgt een bonnenboekje, met 28 bonnen. Hij mag er 2 per persoon gebruiken. Voor taken, kopje koffie etc.
Daar zullen de mannen blij mee zijn.![]()
Ro deed er lekker aan mee, meeloopsterquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Maar ik heb wel Wim en Bjorn bezig gezien, echt te naar voor woorden."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Lekker om half 3 in je nest
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dat mens is echt nergens goed voor. Wat een luiaard.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:38 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me zo relaxed zo zegt Ramona.
Howzo vraagt Row.
Nou, zo lekker, in mijn bedje
ERUIT TRAPPEN DIE HANDEL!![]()
Moeten wij cossers zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mens is echt nergens goed voor. Wat een luiaard.![]()
![]()
nu in bed liggenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:38 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Howzo vraagt Row.
![]()
![]()
Ramona lijkt me een rancuneus wicht. Die geeft Bas zo 3 stemmen in februari, want Do...Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik dacht dat Bas een tijdje geleden kleur zag verschijnen, weet alleen niet meer welke.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:40 schreef Ebinas het volgende:
Weet Pauw nu al of hij/zij een man of een vrouw is?
[ afbeelding ]
Dus moet nu toch wel bekend zijn.![]()
En worden we er niet voor betaald, hoewel Colinda in haar recente zeer lange FB post daar dan weer niks over zei, had het alleen over de borg, ja vast.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig staan er geen camera's op ons.![]()
![]()
Zo, echt hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Ramona lijkt me een rancuneus wicht. Die geeft Bas zo 3 stemmen in februari, want Do...![]()
Duimen dat het een mannetje is. Gewoon omdat dat leuk is om naar te kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bas een tijdje geleden kleur zag verschijnen, weet alleen niet meer welke.
Dus moet nu toch wel bekend zijn.![]()
Denk je dat ze betaald worden? Of slechts kosteloos gesteld?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:43 schreef Urb het volgende:
[..]
En worden we er niet voor betaald, hoewel Colinda in haar recente zeer lange FB post daar dan weer niks over zei, had het alleen over de borg, ja vast.
Wim pakt de boodschappen uit.![]()
Nouja op zich is de kosten dekken hetzelfde als betaald worden, of tsja mss niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je dat ze betaald worden? Of slechts kosteloos gesteld?
Wim pakt de boodschappen uit.
En Wim met zn fotografisch geheugen, wat zouden ze toch zonder hem moeten.![]()
ivan meende iig dat ze niet zonder wim konden er schaarde hem zelfs onder de knappe koppen voor de toekomst daar.![]()
![]()
remember haar uitspraak over een auto.. Nog even blijven en dan heb ik een auto bij elkaar ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:43 schreef Urb het volgende:
[..]
En worden we er niet voor betaald, hoewel Colinda in haar recente zeer lange FB post daar dan weer niks over zei, had het alleen over de borg, ja vast.![]()
Mannen in de natuur zijn mooi, in de natuur hèquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Duimen dat het een mannetje is. Gewoon omdat dat leuk is om naar te kijken![]()
![]()
Nah, vind ik niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Nouja op zich is de kosten dekken hetzelfde als betaald worden, of tsja mss niet?
Ik dacht dat Gabs haar haar niet mooi meer vond, maar het hoofddoekje is weer af.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mannen in de natuur zijn mooi, in de natuur hè![]()
Helemaal mee eens!![]()
Goeie iddquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
remember haar uitspraak over een auto.. Nog even blijven en dan heb ik een auto bij elkaar ofzo![]()
Ookal kon dat over borg gaan maar alsnog apart, zeker na Wilco die 6000 euro extra zou krijgen als ie er nog 2 maanden aan vast zou plakken.![]()
Dat geloof ik dan weer niet.. 6k ??quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Goeie idd![]()
Ookal kon dat over borg gaan maar alsnog apart, zeker na Wilco die 6000 euro extra zou krijgen als ie er nog 2 maanden aan vast zou plakken.![]()
![]()
Kwam uit eerste hand van oma nijn die zn ex heel goed kent meen ikquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet.. 6k ??
Ving laatst ook iets over in trant van 1000 euro extra na dé 15 maanden, maar hoe of wat zullen we wss nooit weten idd.
Mss zijn er ook wel verschilende deals, kan me voorstellen dat ze iemand in de rol van klusser of leider daar graag zo lang mogelijk willen houden.![]()
oh oja... niet te geloven dan..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Kwam uit eerste hand van oma nijn die zn ex heel goed kent meen ik![]()
Staat stoer, zo vind ons loodsmongooltje..met nadruk op loods, de plek waar hij het meest te vinden is...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:51 schreef DKUp het volgende:
Wimpie gaat voor de verandering even zitten op tafelAllemaal cabaretteketet!![]()
Clooney in het bosquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mannen in de natuur zijn mooi, in de natuur hè
Waar had Gina het over, iemand opgevangen? Ze gaat het nu achter vragen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Kon het ook niet helemaal volgen...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar had Gina het over, iemand opgevangen? Ze gaat het nu achter vragen.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:54 schreef Urb het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vic komt aankakken , ze merkt dat er weer een negatieve lading over Cees ...
En een SL.
WIM HOU JE SCHMOEL!!!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En natuurlijk gaan we dat met Wim bespreken.
Ongelooflijk.![]()
Mee eens niet gezond hoor,quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:38 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Howzo vraagt Row.
Moeten ze hem zichzelf onmisbaar laten voelen zodat ie niet huilend terug naar mammie meer wil ofzo, echt wtfquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef PoezeligDing het volgende:
En natuurlijk gaan we dat met Wim bespreken.
Ongelooflijk.![]()
![]()
![]()
![]()
Met het luie zweet op zijn harses.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze gaat er ook echt uitzien als een zweefteef.
Positieve vibe moet terug want binnenkort komt er enorme druk op de groep ivm evenementen... GODALLEMACHTIG, er moet een schijthuis gesopt worden en wat biertjes getapt worden. En ff wat aardappels langs een mes halen.
Enorme druk ...tjonge jonge..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze gaat er ook echt uitzien als een zweefteef.
Positieve vibe moet terug want binnenkort komt er enorme druk op de groep ivm evenementen... GODALLEMACHTIG, er moet een schijthuis gesopt worden en wat biertjes getapt worden. En ff wat aardappels langs een mes halen.
[ afbeelding ]![]()
Ze gaat het meenemen.quote:
In wat?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:54 schreef Urb het volgende:
[..]
LOL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is allemaal nogal wat met Cees.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Positieve vibe moet terug, een beter Utopia begint bij jezelf Vic dus niet zo stoken tussen Bas en Do aub.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Schijnt dat Ivan's prijs uitbetaald is in V&D bonnen
COSsen is hard werken hoor.quote:
Ik vond Aike dan leuker bezig als Vic, die plaatste zich niet boven de rest en deed gezellig mee en was vaak zelfs de eerste die vroeg zullen we samen leuk gaan volleyballen oid![]()
Wat een onzin om Cees in de watte te leggen. Hij kruipt zelf steeds weer opnieuw in slachtofferrol. en nu hem 28 kansjes geven om steeds 2 pers. voor hem te laten lopen.
Zou wel gek zijn om hieraan mee te doen.![]()
Dat waren leuke streams het volleyballen in de zomerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:04 schreef Urb het volgende:
Ik vond Aike dan leuker bezig als Vic, die plaatste zich niet boven de rest en deed gezellig mee en was vaak zelfs de eerste die vroeg zullen we samen leuk gaan volleyballen oid![]()
![]()
Er wordt weer aardig geklust zo te horen, maar niet door AB. Er staat een busje voor de deur, mannen kwamen zich voorstellen. Oh, ze komen oor de heater.
Gabs wilde Ivan, die weer op bed ligt, even troosten maar hij slaapt. Ze vindt het zielig.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Nee, dat ging over Cees. Gabs begon over Ivan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:05 schreef Ranah het volgende:
dat opvangen ging geloof ik over ivan, ik hoorde gabrie zeggen, ivan is ook geen superman ( zoiets)“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ow toch, ik ging meteen al twijfelenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat ging over Cees. Gabs begon over Ivan.![]()
Ja, Vanes( of Andrea?) die de bal recht op haar harses kreeg meen ik, of Ruud die zeer slecht tegen zijn verlies kon. Maar vooral dat ze samen vaak erg lol hadden en daardoor een fijne sfeer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:06 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat waren leuke streams het volleyballen in de zomer![]()
Huispsycholoog Vic wil eenheid in de groep of zoiets.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:06 schreef Ranah het volgende:
is er iets met cees voorgevallen? ze willen hem een beetje ontzien of zo?
Ze vindt dat er een negatieve sfeer hangt, veel inwoners zijn tegen Cees of zoiets.
Mens lult zoveel.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En hij zorgt als een van de weinigen daar nog voor tvquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:08 schreef DKUp het volgende:
Ceesie is gewoon top en die zure mensen kunnen de boom in![]()
![]()
Nog steeds team Cees.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:09 schreef Urb het volgende:
En hij zorgt als een van de weinigen daar nog voor tv
Schakelaar van de heater is kapot.
Do zwiept de ZK weer in.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
De schakelaar van de heater is naar de klote. Ff nieuwe bestellen. Er is ook werkelijk helemaal niets in die graftakkeloods wat ze heel kunnen houden.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bas mag komen logeren bij zijn ghettochicks, Row en Ramoon.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Volgens mij niet.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Kan ik me wel iets bij voorstellen zou ook met een grote boog om hem heen lopenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:32 schreef Disana het volgende:
Maar de jongens diggen hem niet meer hè, werpt Ramona tegen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wim kreeg vorig jaar Valentijnspost.
Als hij zijn post moet geloven, zijn er genoeg chicks buiten die een beschuitje met hem willen eten.![]()
De 24ste krijgt Wim bezoek.
Hij heeft al een A4 vol met onderwerpen waar hij over wil schrijven.
Er zijn genoeg chicks die buiten Utopia een beschuitje willen eten met hem....
Ik zou hem een hele rol in zijn muil stampen![]()
Ach gossie, als Wim zijn post moet geloven zijn er heel wat chickies buiten die een beschuitje met hem willen eten. Ze hebben het over valantijnspostWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:18 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
En nu blazen kreng![]()
Wim schrijft dus eerst op waar hij over gaat schrijven, een A4tje vol. Maar opsturen is er deze maand niet van gekomen
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:14 schreef Ebinas het volgende:
Snap niet dat ze haar niet de toneelhaak geven
[ afbeelding ]Ze is al 6 weken topic.
Ivan ligt ook weer op zijn nest, die doet ook niet veel meer daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wim vraagt wat ze vanavond eten.
Shoarma, spinazie en krieltjes
Wim wil een pitabroodje en de aardappeltje er naast.![]()
Ik kijk net dit filmpje , die Wim spoort ook voor geen meter![]()
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Harpoen is effectiever denk ikquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:14 schreef Ebinas het volgende:
Snap niet dat ze haar niet de toneelhaak geven
[ afbeelding ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Er mankeert niks aan Wim ze handjes dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:21 schreef Ebinas het volgende:
Wim wil een pitabroodje en de aardappeltje er naast.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Die toneelhaak zou breken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Harpoen is effectiever denk ik
Man man manquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:21 schreef Ebinas het volgende:
Wim wil een pitabroodje en de aardappeltje er naast.
Leuk als mama Wim een keer langs komt om hem in te stoppen en een verhaaltje voor komt lezen, dat zou hem weer wat energie geven.![]()
Er zit iets meer shoarma in de bakken dan gedacht, ze hebben nu 4,5 kilo. Cees gaat wat invriezen.
Michael heeft groente voor zichzelf besteld voor zijn shakes.
Wim tegen Bjorn: Ik heb het gisteren nog voor je opgenomen.
En die achterlijke geitenlach weer. Wat een kneus.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jut en Julquote:
Ik geloof dat ik die Mark, Wim en Bjorn als eerste buiten die poorten wil, tegelijk en het liefst met een gangetje van 120 kilo er dwars doorheen.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Heerlijk jouw post ertussen, ik moet zo vaak gewoon hardop lachen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:18 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Do tochquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:26 schreef Ebinas het volgende:
Bjorn gaat nu toch iets doen, met waarvoor hij binnenkwam.
"Pesten"
SOONY![]()
Smulders textiel is nergens zo intensief gebruikt"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dikke papzak in bed heeft het weer over Bas?
![]()
![]()
![]()
Gaat hij ook vertellen waarom hij pest?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:26 schreef Ebinas het volgende:
Bjorn gaat nu toch iets doen, met waarvoor hij binnenkwam.
"Pesten""Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik vind het knap dat jullie het geluid nog aan hebben"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
scherpquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kippen leggen geen eieren meer?![]()
Geen idee of het al gebeurd is maar gister in centraal iets over ontwormingskuur voor kipjes en dan week ofzo niet rapen, voor consumptie iigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kippen leggen geen eieren meer?![]()
Hebben als het goed is gisteravond een wormkuur gehad.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kippen leggen geen eieren meer?
De eieren daarna mogen ze een aantal dagn niet eten![]()
helemaal met je eens omaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik geloof dat ik die Mark, Wim en Bjorn als eerste buiten die poorten wil, tegelijk en het liefst met een gangetje van 120 kilo er dwars doorheen.![]()
Bjorn plukken aan Vic.
Het klinkt mij als een kleuterwerkje wat Vic van plan is.
Bjorn wil nu ook een gebaartje
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
Klopt, de eieren die gister geraapt werden konden nog gegeten worden, als het goed is vanaf vandaag (1 week lang) niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee of het al gebeurd is maar gister in centraal iets over ontwormingskuur voor kipjes en dan week ofzo niet rapen, voor consumptie iig![]()
een positieve meeting voor cees met complimenten om hem meer in de groep op te nemen
gepland morgenmiddag
het zal iedereen ten goede komen aldus vic![]()
ja echtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:41 schreef kkka3 het volgende:
Bjorn plukken aan Vic.
Het klinkt mij als een kleuterwerkje wat Vic van plan is.
Bjorn wil nu ook een gebaartjeI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Erg vreemd dat Bjorn altijd gepest is ook hij is zo leukSerieus?
![]()
Ik vind het niet eens een debiel voorstelquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:42 schreef Ranah het volgende:
een positieve meeting voor cees met complimenten om hem meer in de groep op te nemen
gepland morgenmiddag
het zal iedereen ten goede komen aldus vic
SOONY![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Erg vreemd dat Bjorn altijd gepest is ook hij is zo leuk
als ik Cees was konden ze van mij in de stront zakkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:42 schreef Ranah het volgende:
gepland morgenmiddag
het zal iedereen ten goede komen aldus vic![]()
![]()
geen woorden maar daden hoor ik cees al denkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
In dit kistje moeten allemaal positieve quotes voor Cees komen? Vic wil het morgen aan hem geven.![]()
Vic bij het paard. Die moet ook wat positiefs zeggen"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
En vic is een therapeute?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Bjorn de basis is allemaal hetzelfde we zijn allemaal mensen goh
Onvoorstelbaar dat Bjorn mensen gaat helpen met pesten, hoezo hypocrietI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
net als Lot toenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Onvoorstelbaar dat Bjorn mensen gaat helpen met pesten, hoezo hypocriet![]()
Hypocriet is Zeikmuil zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Onvoorstelbaar dat Bjorn mensen gaat helpen met pesten, hoezo hypocriet
SOONY![]()
Als ik daar zat zou ik eerst al de spookpotloden verstoppenI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Weer zo'n verhaal van Do.
Het meisje dat haar het meest pestte op school wilde plotseling vriendschap met haar sluiten.
Heeft ze gedaan, maar ze bleef bang voor haar. Toch waren ze iedere dag samen, uit eten en zo, maar plotseling wilde haar BFF geen contact meer met haar.
Waar haalt ze het vandaan. Vooral die tegenstijdigheden in al haar verhalen.
Ze kan het nu nog niet met de groep bespreken, daar is het nog te vroeg voor.![]()
Iedereen weet het, maar goed.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Doet me aan het dromendoosje van LauB denken, een soort positief tribunaal dit dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
In dit kistje moeten allemaal positieve quotes voor Cees komen? Vic wil het morgen aan hem geven.![]()
![]()
ik wil het niet horen ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:01 schreef beequeen het volgende:
Weer zo'n verhaal van Do.
Het meisje dat haar het meest pestte op school wilde plotseling vriendschap met haar sluiten.
Heeft ze gedaan, maar ze bleef bang voor haar. Toch waren ze iedere dag samen, uit eten en zo, maar plotseling wilde haar BFF geen contact meer met haar.
Waar haalt ze het vandaan. Vooral die tegenstijdigheden in al haar verhalen.
Ze kan het nu nog niet met de groep bespreken, daar is het nog te vroeg voor.![]()
Iedereen weet het, maar goed.
Gabs haar was net al binnen, maar het was niet goed. Te kort.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik wilde het toch even met je delen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Thanksquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wilde het toch even met je delen.
Als je dan toch een hele dag hangt , lui bent en niets doet kun je beter naar huis gaan en daar ver hangen .![]()
Twee bananenschillen en snotlap allemaal op tafel , straks weer heerlijk de pannen neer zetten om te eten.![]()
Do kan weer niks vinden. Ze is echt te belazerd om te zoeken.
Row doet het wel.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Alfred Frikken
3 uur ·
voor alle azijn zeikers wij zijn net gecontroleerd door de nvwa en hebben de status uitmuntende fokker gekregen alle honden zijn bekeken en aldus de inspecteur als alle honden van nederland er zo gezond en vrolijk uit zagen was er geen inspectie meer nodig zal zodra ik het rapport krijg het ook online plaatsen wil toch alle 184 personen bedanken voor de melding die ze daar hebben gemaakt doet me goed dat er toch nog mensen zijn die betrokken zijn met het dierenwelzijn
ik zal ook deze mensen niet ver oordelen mischien als ze karakter hebben dat ze nu ook het lef hebben om dit bericht ook openbaar temaken
tuurlijk moet broodfok gestopt worden maar als het tegendeel bewezen is mischien moeten we die personen dan ook steunen zodat er alleen nog maar gezonde vrolijke pups verkocht gaan worden in de toekomst!!!!!
https://m.facebook.com/st(...)992202&id=1390059920
Bron Facebook![]()
Alle honden? Hij heeft alleen een dekreu en sinds een paar dagen Arthur.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:11 schreef DeNiAs het volgende:
Alfred Frikken
3 uur ·
voor alle azijn zeikers wij zijn net gecontroleerd door de nvwa en hebben de status uitmuntende fokker gekregen alle honden zijn bekeken
Knip.
https://m.facebook.com/st(...)992202&id=1390059920
Bron Facebook
Wat een lulverhaal.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: