SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blanket,Rowan en Oma zijn ook geweest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prisha ook en ik meen tegengas? en wss nog wel een aantal die het al dan niet durven toegeven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blanket,Rowan en Oma zijn ook geweest.![]()
![]()
![]()
Ramona: Ik lijk op een koe.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.quote:
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
3 eendjes, heb ik iets gemist?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wordt een beetje kriegelig van Bjorn , je kan hem en Wim niet zien of ze zitten met hun handen aan een vrouw.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bjorn weer handtastelijk...
[ afbeelding ]![]()
Waar is Rowan, met vakantie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.
Blanket is volgens mij ook geweest voor een tattooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
even gegoogled op oma nijn utopiaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.![]()
UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.
En Rowan's verslag (ik mis haar hier wel trouwens)
UTO / Rowan en de reis naar Utopia :')![]()
Hoe was het daar ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.
Heb je met de bewoners gesproken?![]()
Vind haar meer een engnek dan een eendquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rowan vindt de Cos de laatste paar dagen even niet zo leuk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is Rowan, met vakantie?
Blanket is volgens mij ook geweest voor een tattoo![]()
Ik vind het saai worden , nu staan ze te darten . Doen een hele dag niets .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar meer een engnek dan een eend![]()
Zie de post boven je,quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Hoe was het daar ?
Heb je met de bewoners gesproken?![]()
UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt 'n gehaaide tante die het flink achter de ellebogen heeft, spant iedereen en vooral de mannenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar meer een engnek dan een eend
voor d'r karretje![]()
![]()
Tja, je kunt nou eenmaal niet alles goedpraten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Rowan vindt de Cos de laatste paar dagen even niet zo leuk.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo kwam LauB ook binnen, eerst met name Ivan en later over naar Joey.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt 'n gehaaide tante die het flink achter de ellbogen heeft, spant iedereen en vooral de mannen
voor d'r karretje
Wat ik apart vind is dat het een Vic dan zo makkelijk afgaat, beetje strooien met acracadabra en men kijkt al tegen haar op daar, zelfs Ivan![]()
![]()
Thnx, kan het me wel voorstellen, Ivan is haar idool.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Rowan vindt de Cos de laatste paar dagen even niet zo leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt me dat Utopia in general sowieso minder boeiend is voor fans van de nu vrij ontzichtbare Ivan, alle tumult van de afgelopen tijd daargelatenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, je kunt nou eenmaal niet alles goedpraten.![]()
Had ivan zich maar moeten gedragenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Rowan vindt de Cos de laatste paar dagen even niet zo leuk."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Toen was ik niet meer aan het posten in de cosquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onder andere is Rowan634 geweest met een markt en ik, zei de gek, ben met opa Nijn naar het boksgala geweest. We hebben beiden een 'reisverslag' geschreven, maar die zijn wat naar beneden gezakt. Misschien dat een vriendelijke cosser even de linkjes heeft. Ik weet niet hoe je dat naar boven krijgt.![]()
Maar goed, ik hou waarschijnlijk het record voor 'het langst in de trein zitten naar Utopia' (meer dan 3u)Werewolf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: