SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 11-01-2016 12:55:14 ]SOONY![]()
Ivan met een machete is ook een niet zo'n goed ideequote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij wou die hond ook niet.Hij wou een machete maarja het moest een hond worden van een exbewoonster"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Huh? Ex-bewoonster?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij wou die hond ook niet.Hij wou een machete maarja het moest een hond worden van een exbewoonster![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij is echt gek
op haar idd.. dat zie ik ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Even in de herhaling.
Een graftakkenloods zonder Waaif. Heurlijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Machetequote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij wou die hond ook niet.Hij wou een machete maarja het moest een hond worden van een exbewoonster![]()
Ivan wilde een herdershondMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mogen we denk ik niet weten ...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
Er gebeurde net nog wat zegt Cees tegen Bas, nou vertel ik je zo nog wel...Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Hmm wat dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
Er gebeurde net nog wat zegt Cees tegen Bas, nou vertel ik je zo nog wel..."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
een loods zonder geschreeuwquote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef beequeen het volgende:
Even in de herhaling.
[ afbeelding ]Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Waar had Cees het net over. Er gebeurde net ook nog wat zegt hij tegen bas als bas vraagt wat zegt Cees, met Ivan vertel ik je strak wel!!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
partytimequote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef beequeen het volgende:
Even in de herhaling.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan heb je vannacht niet meegekregen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Machete![]()
Ivan wilde een herdershond
Waaif zei het zelf.![]()
Over de caravan dusquote:Op maandag 11 januari 2016 12:30 schreef Dotteke het volgende:
Waar had Cees het net over. Er gebeurde net ook nog wat zegt hij tegen bas als bas vraagt wat zegt Cees, met Ivan vertel ik je strak wel!!!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bolle en alco op de trap"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Nee, Ivan heeft ooit gezegd, toen er een herdershond op bezoek was, dat dat misschien wel een leuke hond zou kunnen zijn, in tegenstelling tot dat kleine kuthondje wat ze eerst hadden uitgezocht.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Machete![]()
Ivan wilde een herdershond
Ivan heeft nooit gezegd : Oh, wat zou ik graag een herdershond willen hebben en dan het liefst als pup.![]()
Bollie weg, alco doet zielig"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: