abonnement Unibet Coolblue
pi_158835327
Welkom in het feedbacktopic van Utopia.
Hier kun je alle vragen en opmerkingen met betrekking tot de moderatie kwijt, zoals het aanpassen van een TT, het vragen waarom we een slotje hebben gezet of ons gewoon heel veel complimenten geven over hoe goed wij het doen. ;)

De FAQ vind je hier.

Veel plezier met Utopia!

Voor de mensen die de OP bijwerken en het gemist hebben in het vorige deel:

OP:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.png

PSD:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.psd

Let op dat je, zowel rulers als guides aan hebt staan en snap to guides, dan kun je de uitlijning niet verpesten. Die staat precies uitgemeten namelijk.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_158835361
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]

vind ik niet, er is eens afgesproken alleen de inwoners.
Maar goed een mod moet maar beslissen. Ik heb me best gedaan er een te maken een waarvan de lettertype en dikte overeen komt met elkaar. Ik snap eerlijk gezegd niet zo wat het probleem is als ik vraag of de foto in de SV aangepast kan worden?
Noem ik het een probleem dan? Moet niet gekker worden.
Ik geef gewoon aan dat die in de CoS al geupdate was omdat ik dacht dat je het daar over had.
Het zal mij worst wezen wat er boven staat. Zolang dat grote geval van Ivan daar maar wegblijft :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_158891148
De cos is echt een vervelende plek te worden met mensen die constant commentaar hebben op wat anderen posten. Daarbij zijn er ook users die persoonlijke aanvallen niet schuwen. Het begint naar mijn mening echt uit de hand te lopen nu.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 7 januari 2016 @ 01:20:06 #4
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158891417
Foutje in de TT van COS #9966 "een beetje respect voor Nicole gaarne"
Uiteraard moeten die p's van voor een o zijn :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_158892591
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:01 schreef Raskolnikow het volgende:
De cos is echt een vervelende plek te worden met mensen die constant commentaar hebben op wat anderen posten. Daarbij zijn er ook users die persoonlijke aanvallen niet schuwen. Het begint naar mijn mening echt uit de hand te lopen nu.
Dat is al lang zo hoor. Constant laten blijken hoe belachelijk iemands mening is. Dat is geen discussie voeren maar dat is iemand (op een sneaky manier) afzeiken. Ook vaak zonder te quoten maar dan is echt wel duidelijk dat het gekat is op een ander.
Je kan ze er ook precies uitpikken.

Zo jammer, ik laat ook wel merken dat ik iemands mening niet deel. maar dat wil niet zeggen dat die persoon die mening niet mag hebben.

Maar deze discussie is hier al vaker gevoerd. We hebben geen Pullup meer in de Cos, maar vele andere mods die er zijn om anderen belerend toe te spreken over wat ze wel of niet mogen vinden.

Edit: de mods pikken het de laatste tijd wel goed op hoor. Ook dat mag best gezegd worden ^O^
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 12:04:40 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158896451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:01 schreef Raskolnikow het volgende:
De cos is echt een vervelende plek te worden met mensen die constant commentaar hebben op wat anderen posten. Daarbij zijn er ook users die persoonlijke aanvallen niet schuwen. Het begint naar mijn mening echt uit de hand te lopen nu.
Een aantal users heeft er een handje van om behalve de bal ook een been mee te nemen. We spreken daar ook regelmatig mensen op aan. Per dm, om topicvervuiling te voorkomen, maar de laatste tijd ook wat vaker zichtbaar in de COS. Om te laten zien dat wij het zien. En zoals gemeld krijgen we binnenkort versterking van een nieuwe mod.

Aan de andere kant: sommige users zijn ook wel héél snel op hun teentjes getrapt. Iemands mening "lariekoek" vinden is niet meteen een persoonlijke aanval. Maar er wordt dan soms enorm heftig op gereageerd.
Laat de posts van users die er een handje van hebben om "de moraal van de COS" ter discussie te stellen lekker langs je heen glijden, en meld het ons wanneer iemand echt vervelend persoonlijk wordt.

Overigens zag ik jou er gisteravond prima met voxs uitkomen, waar het ook makkelijk had kunnen ontaarden. Letterlijk voorbeeldig. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2016 @ 13:15:24 #7
137949 Disana
pi_158898054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]
Laat de posts van users die er een handje van hebben om "de moraal van de COS" ter discussie te stellen lekker langs je heen glijden, en meld het ons wanneer iemand echt vervelend persoonlijk wordt.
[..]

Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Weliswaar kwam men er bijvoorbeeld gisteren uit, maar niet zonder een hoop bijval en kritiek van medeusers. Scrollen, prima, maar voor mij is het probleem dat de moraalposts zo enorm veel reacties uitlokken.
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 14:02:33 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158899039
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:15 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Weliswaar kwam men er bijvoorbeeld gisteren uit, maar niet zonder een hoop bijval en kritiek van medeusers. Scrollen, prima, maar voor mij is het probleem dat de moraalposts zo enorm veel reacties uitlokken.
Snap ik. Daarom ook het verzoek om zulke posts te negeren en er geen discussie van te maken. Het is lastig om zoiets te gaan verbieden en handhaven, en ons inziens wordt de COS ook niet leuker van als het zo dichtgetimmerd wordt. Dus we zoeken een tussenweg. We spreken regelmatig users aan die er een handje van hebben om 'de COS' keer op keer vermanend/neerbuigend toe te spreken. Zo proberen we dat een beetje in toom te houden, zonder met bans te gaan dreigen.
En wat dus helpt is als zulke moraalposts weinig tot niets losmaken bij andere users.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158899353
Er zijn ook users die keer op keer tussendoor hun ongenoegen uiten over andere users en bespreken,zonder dat er uitlokking, vermanend gesproken of wat dan nog wordt en soms zijn de besproken users niet eens in de cos. Ik hoop dat daar ook naar gekeken wordt?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2016 @ 14:26:07 #10
137949 Disana
pi_158899647
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Snap ik. Daarom ook het verzoek om zulke posts te negeren en er geen discussie van te maken. Het is lastig om zoiets te gaan verbieden en handhaven, en ons inziens wordt de COS ook niet leuker van als het zo dichtgetimmerd wordt. Dus we zoeken een tussenweg. We spreken regelmatig users aan die er een handje van hebben om 'de COS' keer op keer vermanend/neerbuigend toe te spreken. Zo proberen we dat een beetje in toom te houden, zonder met bans te gaan dreigen.
En wat dus helpt is als zulke moraalposts weinig tot niets losmaken bij andere users.
Maar dat doen ze nou juist wel omdat ze daarom worden geschreven. Ik vind dit dweilen met de kraan open en mijn COS-plezier is onderhand ver te zoeken. Maar hey, alle ruimte voor de zeikerds.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2016 @ 21:17:18 #11
137949 Disana
pi_158912465
quote:
4s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:05 schreef Gert het volgende:
Even een verzoek in het algemeen: we ontvangen graag TR's als de boel uit de hand loopt.
Maar "preventieve TR's" zijn echt een stap te ver.
Ook hoeven we geen TR's wanneer iemand volgens jou aan het moraliseren is o.i.d.

Kort en bondig: TR's bij 1) langdurig offoptic posten 2) grof of discriminerend taalgebruik 3) persoonlijke aanvallen (waarbij de tenen niet te lang moeten zijn, als jij iets post over de streams en iemand noemt dat "flauwekul", dan is dat geen persoonlijke aanval).

Mocht je willen reageren op deze post, zou je de reply dan willen knippen en plakken in het feedback-topic?
Even kort over je eerdere post in fb en deze zinsnede:

Begrijp ik nu dat commentaar op de COS, waaronder bepaalde vormen van moraliseren vallen, nu gewoon toegestaan is?
pi_158912978
Vaak wordt afkeuring uitgesproken over reacties en ontstaan lange discussies. TR's zijn niet op z'n plaats want geen overtreding van regels. Maar die discussies zijn ook niet wenselijk. En er altijd overheen scrollen ook niet.

Daarom het volgende idee: Waarom niet de mogelijkheid om voor elke post een + of - toe te kennen? Iemand die echt onzin post krijgt veel minnen en iemand die goede dingen post die men wil horen krijgt veel + en. Onzinnige of domme posts kun je aanpakken met een - waardoor hele discussies of TR's voorkomen worden.

Er zijn al fora die deze mogelijkheid hebben. Fora meestal door bedankjes te kunnen geven, nieuwssites/reactiepanelen meestal door + en -.
pi_158913029
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Vaak wordt afkeuring uitgesproken over reacties en ontstaan lange discussies. TR's zijn niet op z'n plaats want geen overtreding van regels. Maar die discussies zijn ook niet wenselijk. En er altijd overheen scrollen ook niet.

Daarom het volgende idee: Waarom niet de mogelijkheid om voor elke post een + of - toe te kennen? Iemand die echt onzin post krijgt veel minnen en iemand die goede dingen post die men wil horen krijgt veel + en. Onzinnige of domme posts kun je aanpakken met een - waardoor hele discussies of TR's voorkomen worden.

Er zijn al fora die deze mogelijkheid hebben. Fora meestal door bedankjes te kunnen geven, nieuwssites/reactiepanelen meestal door + en -.
Dan krijg je hele kliekjes die onderling elke post met een scheet opwaarderen met een plusje.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_158913061
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:32 schreef marsan het volgende:

[..]

Dan krijg je hele kliekjes die onderling elke post met een scheet opwaarderen met een plusje.
Dat wel, maar bepaalde figuren alleen wel snel door de mand.
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 21:34:53 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158913128
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Even kort over je eerdere post in fb en deze zinsnede:

Begrijp ik nu dat commentaar op de COS, waaronder bepaalde vormen van moraliseren vallen, nu gewoon toegestaan is?
Laat ik het zo zeggen, en het beestje bij de naam noemen: wat Koos1958 zo even in de COS postte als reactie op beweringen over Nicole, is wat mij betreft simpelweg een redelijk tegengeluid. En -van beide kanten- van een offtopic-gehalte dat we als zijweggetje kwalificeren en dat we toestaan.
Ik vind ook dat hij (en anderen) daarnaast weleens doorschiet, en dan melden we ons bij hem.

Zoals je weet (h)erken ik echt wel de verheven wijsvingertjes. Maar het is soms ook wel echt té lichtgevoelig. Zowel van de kant van de 'moraalridders' als van hen die zich er door aangesproken voelen. Iets relaxter, iets meer incasseringsvermogen, wat minder snel de drang om meteen verongelijkt in het verweer te komen, zou fijn zijn.

En nee, dit is dus geen vrijbrief om de COS of andere users voortdurend de maat te nemen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2016 @ 21:40:13 #16
137949 Disana
pi_158913338
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, en het beestje bij de naam noemen: wat Koos1958 zo even in de COS postte als reactie op beweringen over Nicole, is wat mij betreft simpelweg een redelijk tegengeluid. En -van beide kanten- van een offtopic-gehalte dat we als zijweggetje kwalificeren en dat we toestaan.
Ik vind ook dat hij (en anderen) daarnaast weleens doorschiet, en dan melden we ons bij hem.

Zoals je weet (h)erken ik echt wel de verheven wijsvingertjes. Maar het is soms ook wel echt té lichtgevoelig. Zowel van de kant van de 'moraalridders' als van hen die zich er door aangesproken voelen. Iets relaxter, iets meer incasseringsvermogen, wat minder snel de drang om meteen verongelijkt in het verweer te komen, zou fijn zijn.

En nee, dit is dus geen vrijbrief om de COS of andere users voortdurend de maat te nemen.
Ik denk niet aan de verdediging van Nicole, en ook niet uitsluitend aan Koos. Dat is allemaal prima, dat zijn gewoon meningen. Waar ik moeite mee heb is het commentaar op de COS of COSsers dat ook vaak wordt gegeven ter verdediging van de een of andere inwoner. Mijn beleving daarvan is dat er veel mensen op reageren, zowel in de verdediging als in bijval, en dat dat de sfeer niet ten goede komt. Maar door jouw aanwijzingen ben ik er niet meer zeker van dat ik daar een punt voor een TR heb.
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 21:42:09 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158913411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk niet aan de verdediging van Nicole, en ook niet uitsluitend aan Koos. Dat is allemaal prima, dat zijn gewoon meningen. Waar ik moeite mee heb is het commentaar op de COS of COSsers dat ook vaak wordt gegeven ter verdediging van de een of andere inwoner. Mijn beleving daarvan is dat er veel mensen op reageren, zowel in de verdediging als in bijval, en dat dat de sfeer niet ten goede komt. Maar door jouw aanwijzingen ben ik er niet meer zeker van dat ik daar een punt voor een TR heb.
Lang niet elke TR is meteen reden voor actie, maar over het algemeen vind ik jouw TR's beslist informatief. Als je dat antwoord zocht.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2016 @ 21:42:48 #18
137949 Disana
pi_158913444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Lang niet elke TR is meteen reden voor actie, maar over het algemeen vind ik jouw TR's beslist informatief. Als je dat antwoord zocht.
Ja, ik was er niet meer zeker van en wil ook geen zeikerd zijn.
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:50:22 #19
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158913764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Lang niet elke TR is meteen reden voor actie, maar over het algemeen vind ik jouw TR's beslist informatief. Als je dat antwoord zocht.
Hou je het Carnaval-Topic wel even in de gaten? ;)
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:51:10 #20
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_158913797
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:50 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hou je het Carnaval-Topic wel even in de gaten? ;)
Op de streams hebben ze het toch ook over carnaval?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:51:41 #21
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158913817
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:51 schreef mazaru het volgende:

[..]

Op de streams hebben ze het toch ook over carnaval?
Op de streams ja
pi_158913866
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Vaak wordt afkeuring uitgesproken over reacties en ontstaan lange discussies. TR's zijn niet op z'n plaats want geen overtreding van regels. Maar die discussies zijn ook niet wenselijk. En er altijd overheen scrollen ook niet.

Daarom het volgende idee: Waarom niet de mogelijkheid om voor elke post een + of - toe te kennen? Iemand die echt onzin post krijgt veel minnen en iemand die goede dingen post die men wil horen krijgt veel + en. Onzinnige of domme posts kun je aanpakken met een - waardoor hele discussies of TR's voorkomen worden.

Er zijn al fora die deze mogelijkheid hebben. Fora meestal door bedankjes te kunnen geven, nieuwssites/reactiepanelen meestal door + en -.
Geweldig idee, een populariteitscontest. En dat mensen dan daar status aan gaan onlenen. ^O^
pi_158913905
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat wel, maar bepaalde figuren alleen wel snel door de mand.
Ja, de kliekjes.
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 22:01:43 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158914164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, ik was er niet meer zeker van en wil ook geen zeikerd zijn.
Hopelijk is het zo duidelijk. En beter een TR te veel dan te weinig hoor. Alleen merken we dat ze de laatste tijd soms wel érg makelijk gezet worden (en dan bedoel ik dus niet jou), en dat de tolerantiegrens heel laag ligt. Vandaar de post in de COS.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2016 @ 22:03:29 #25
137949 Disana
pi_158914215
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Hopelijk is het zo duidelijk. En beter een TR te veel dan te weinig hoor. Alleen merken we dat ze de laatste tijd soms wel érg makelijk gezet worden (en dan bedoel ik dus niet jou), en dat de tolerantiegrens heel laag ligt. Vandaar de post in de COS.
Ja, dat begrijp ik. Ik denk dat het komt omdat er regelmatig nogal wat wrijving is in de COS. Er is minder vriendschappelijkheid. Bedankt voor je antwoorden.
pi_158926636
Mag de titel (COS 9981) worden aangepast? De eerste A van Naoceaan moet een O zijn.
Alvast bedankt!
  One tough cookie vrijdag 8 januari 2016 @ 13:26:31 #27
169210 liesje1979
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 13:41:34 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158927045
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Zo?
O sorry ik had het al aangepast. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158927120
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Zo?
Prima! Bedankt!
pi_158927138
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef Gert het volgende:

[..]

O sorry ik had het al aangepast. :)
Wat een hulpvaardigheid ;) Dank je wel!
  One tough cookie vrijdag 8 januari 2016 @ 13:45:05 #31
169210 liesje1979
pi_158927145
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef Gert het volgende:

[..]

O sorry ik had het al aangepast. :)
Huh? Zie niets in de logoek entries?
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 13:46:07 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158927182
Dit zal voor de meesten niet als een grote verrassing komen: pullup is gestopt als moderator. We bedanken hem hartelijk voor de prettige samenwerking! :)
Lies en ik hebben er sinds vanmiddag een nieuwe collega bij. Welkom Ebinas! (sommige SC’ers hadden al een vermoeden dat zij het zou worden. :P )

MED / Moderator veranderingen voor UTO.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 13:52:42 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158927376
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:45 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Huh? Zie niets in de logoek entries?
Huh.. raar, had het meteen al gewijzigd toen ndid het postte, dacht dat je daarom misschien niet wist wat er bedoeld werd. Nah, zal het wel gedroomd hebben dan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  One tough cookie vrijdag 8 januari 2016 @ 13:55:21 #34
169210 liesje1979
pi_158927455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Huh.. raar, had het meteen al gewijzigd toen ndid het postte, dacht dat je daarom misschien niet wist wat er bedoeld werd. Nah, zal het wel gedroomd hebben dan. [ afbeelding ]
Vaag, bij mij stond die a er nog gewoon, misschien waren we tegelijk? Bijna weekend! w/
pi_158929736
Kan iemand deze TT verbeteren het moet zijn: WEG MET DE MODS

UTO / We met de mods

Dank!! Jullie zijn the best
pi_158930513
Kan iemand de TT van dit topic aanpassen. Dit moet duidelijk met een T.

UTO / Wie herinnerd zich lindy nog?

Dus: Wie herinnerd zich Linty nog?
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 16:03:29 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158931177
Lastig hoor, grammatica. :{

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 23:19:36 #38
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_158945481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Gert het volgende:
Hoi, zonder er meteen heel zwaar over te willen doen: "nigga" of "nigga bitch" vinden we niet oké.
En ja, er zijn niggas with attiude die nog veel grovere dingen over hun eigen ras posten, we weten het.
En nee het is lang niet altijd meteen discriminerend bedoeld. Dat zien we ook wel.
Er is ook best wat op af te dingen hoor. Maar we willen de speelruimte wat dat betreft klein houden. Juist omdat het op FOK! al zó vaak uit de bocht giert zodra het om allochtonen gaat.
Dus het is onze keuze om het niet lollig te vinden als Ivan een terrorist genoemd wordt, of een zwarte vrouw een niggabitch. Het zou plezierig zijn als daar rekening mee gehouden wordt. Thanks! :)
Is dit zo langzamerhand het Libelle Forum of zo?
En wat is next? De zwartepietjes die uit de emoticonselectie verdwijnen?

Er wordt hier tegenwoordig echt op alle slakken zout gelegd.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_158945629
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Is dit zo langzamerhand het Libelle Forum of zo?
En wat is next? De zwartepietjes die uit de emoticonselectie verdwijnen?

Er wordt hier tegenwoordig echt op alle slakken zout gelegd.
Terechte klacht. Politieke correctheid heeft al zoveel schade aangericht.
Ik begrijp dat wij ons aan de Nederlandse wet moeten houden, maar "nigga bitch" of "neger" is net zo min racistisch als Zwarte Piet m.i.

Ook realiseer ik mij dat je niet zomaar iedereen te pas en te onpas zo kunt noemen. Maar hier ging het om dames in Utopia die exact hetzelfde taalgebruik hanteren, en als het er op aan komt nog veel grover zijn. Ik vind het ook een vorm van self-censuur van FOK! en zo krijgen die politiek correcte jankmuilen vanzelf hun zin.

Ik hou mij al heel erg in door het woord "negerin" niet te gebruiken voor bepaalde personen, maar goed het is nu duidelijk dat alle varianten in alle mogelijke situaties not-done zijn hier.

[ Bericht 8% gewijzigd door JanKorteachternaam op 08-01-2016 23:30:51 ]
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 23:34:36 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158945978
Ik heb proberen uit te leggen waarom we daar strak op zijn. Ik kan er best inkomen dat jullie het overdreven vinden. Maar we zien op FOK! dat het nogal snel onfris wordt als het gaat om ras/geloof en willen daarom niet te veel toelaten. Dat 'niet te veel' wel érg weinig is volgens jullie: ter kennisgeving aangenomen. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158946213
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Is dit zo langzamerhand het Libelle Forum of zo?
En wat is next? De zwartepietjes die uit de emoticonselectie verdwijnen?

Er wordt hier tegenwoordig echt op alle slakken zout gelegd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Terechte klacht. Politieke correctheid heeft al zoveel schade aangericht.
Ik begrijp dat wij ons aan de Nederlandse wet moeten houden, maar "nigga bitch" of "neger" is net zo min racistisch als Zwarte Piet m.i.

Ook realiseer ik mij dat je niet zomaar iedereen te pas en te onpas zo kunt noemen. Maar hier ging het om dames in Utopia die exact hetzelfde taalgebruik hanteren, en als het er op aan komt nog veel grover zijn. Ik vind het ook een vorm van self-censuur van FOK! en zo krijgen die politiek correcte jankmuilen vanzelf hun zin.

Ik hou mij al heel erg in door het woord "negerin" niet te gebruiken voor bepaalde personen, maar goed het is nu duidelijk dat alle varianten in alle mogelijke situaties not-done zijn hier.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 23:45:53 #42
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_158946434
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:34 schreef Gert het volgende:
Ik heb proberen uit te leggen waarom we daar strak op zijn. Ik kan er best inkomen dat jullie het overdreven vinden. Maar we zien op FOK! dat het nogal snel onfris wordt als het gaat om ras/geloof en willen daarom niet te veel toelaten. Dat 'niet te veel' wel érg weinig is volgens jullie: ter kennisgeving aangenomen. :)
Wie bedoel je met "we" en "wij"? Doel je daar mee op het hele team van (forum)admins en mods op FOK! of spreek je in pluralis majestatis? Ik vermoed eerlijk gezegd het laatste, want in andere subfora op FOK! heeft men kennelijk minder moeite met het gewraakte woord.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_158946779
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wie bedoel je met "we" en "wij"? Doel je daar mee op het hele team van (forum)admins en mods op FOK! of spreek je in pluralis majestatis? Ik vermoed eerlijk gezegd het laatste, want in andere subfora op FOK! heeft men kennelijk minder moeite met het gewraakte woord.
Zeg dan gewoon nikker, als je dat zo tof vindt. Want dat is wat je bedoeld toch?
pi_158946899
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef Joezi het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon nikker, als je dat zo tof vindt. Want dat is wat je bedoeld toch?
Nikker wordt uiteraard ook niet geaccepteerd, maar het past ook niet in deze situatie waar dames straattaal uitkramen. "Nigga" is de urban versie van dat woord, vandaar dat dit woord een paar keer is gevallen.
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 00:01:33 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158946995
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wie bedoel je met "we" en "wij"? Doel je daar mee op het hele team van (forum)admins en mods op FOK! of spreek je in pluralis majestatis? Ik vermoed eerlijk gezegd het laatste, want in andere subfora op FOK! heeft men kennelijk minder moeite met het gewraakte woord.
Wij in de zin van de UTO mods. FOK! kent 'cultuurverschillen' per forum zoals je weet. Wij hanteren een vrij strakke lijn.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 00:04:04 #46
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_158947078
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef Joezi het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon nikker, als je dat zo tof vindt. Want dat is wat je bedoeld toch?
Ik lul gewoon het volk in de loods na. Ik weet de helft van de tijd niet eens wat ze bedoelen, Voor mij is het gibberish. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_158947191
Nee, knuffelpedo, dat is pas leuk in de cos.
En dat mag wel, want dat wordt over het hoofd gezien.
pi_158947203
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik lul gewoon het volk in de loods na. Ik weet de helft van de tijd niet eens wat ze bedoelen, Voor mij is het gibberish. :)
Probeer niet besmet te raken met die straattaal, je komt er heel moeilijk weer van af
  zaterdag 9 januari 2016 @ 00:13:18 #49
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_158947373
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Wij in de zin van de UTO mods. FOK! kent 'cultuurverschillen' per forum zoals je weet. Wij hanteren een vrij strakke lijn.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_158949171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:10 schreef jeneker het volgende:

[..]

ps ik was er vanmiddag niet toen werkte ik dus das als fout
weet je wat gert zei en nee ik zal het je niet sturen maar was niet in mijn nadeel
maar ben dit zo zat waarom denk je ik dat ik wegga
jij bent zo perfect zo gweldig zon geweldig persoon }:|
nooit iemanbd beter geboren dan jij
ja hang de vlag uit je wint jou zure zult wint in ben er kost beu van
ja ga buiten me boekje en je zult gerust winnen en me weten te schorsen ben nu al trots op je
Belachelijke post. Het enige wat ik je vroeg, al regelmatig heb gevraagd, ook in dm, is om eens te kappen met dat eeuwige *O* *O* *O* *O* *O* team jeneker *O* *O* *O* *O* *O* *O* gedoe. Oh ja, en met je gewoonte om van alles te verzinnen en dat in de Cos te dumpen.

Het gaat hier echt niet om winnen. Of mensen wegkrijgen. Geen idee waar je dat vandaan haalt.
En nee, ik ben absoluut niet de enige die je eeuwige aandachtvragerij in de Cos storend vindt.

En dan uitgebreid afscheid nemen, maar dan in de volgende Cos echt volop in de slachtofferrol gaan. Not pretty.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 januari 2016 @ 01:21:02 #51
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158949262
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Belachelijke post. Het enige wat ik je vroeg, al regelmatig heb gevraagd, ook in dm, is om eens te kappen met dat eeuwige *O* *O* *O* *O* *O* team jeneker *O* *O* *O* *O* *O* *O* gedoe. Oh ja, en met je gewoonte om van alles te verzinnen en dat in de Cos te dumpen.

Het gaat hier echt niet om winnen. Of mensen wegkrijgen. Geen idee waar je dat vandaan haalt.
En nee, ik ben absoluut niet de enige die je eeuwige aandachtvragerij in de Cos storend vindt.

En dan uitgebreid afscheid nemen, maar dan in de volgende Cos echt volop in de slachtofferrol gaan. Not pretty.
Je bent idd niet de enige die dat vind
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_158949398
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Belachelijke post. Het enige wat ik je vroeg, al regelmatig heb gevraagd, ook in dm, is om eens te kappen met dat eeuwige *O* *O* *O* *O* *O* team jeneker *O* *O* *O* *O* *O* *O* gedoe. Oh ja, en met je gewoonte om van alles te verzinnen en dat in de Cos te dumpen.

Het gaat hier echt niet om winnen. Of mensen wegkrijgen. Geen idee waar je dat vandaan haalt.
En nee, ik ben absoluut niet de enige die je eeuwige aandachtvragerij in de Cos storend vindt.

En dan uitgebreid afscheid nemen, maar dan in de volgende Cos echt volop in de slachtofferrol gaan. Not pretty.
me love you too, wat ik niet snap is dat zo ver moet gaan , en ja vier je overwinnig ik ga idd miner komen dus dat heb je gewonnen, en als je geen grap van realiteit kunt scheiden laat ik aan jou.
maar maak jij de cos zoals je wilt en iedereen heeft jou idee en jou idee is de enige juiste dus op mij na allemaal slimmem mensen ik ebn je iig spuugzat en nee van mij zal je gen last meer hebben dus je hbt gewonnnen ik zou zeggen trek fles champagne open vier het weer iermand van cos gejaagd met je maatjes
en dit zal wel verwijderd worden dus snel lezen
pi_158949458
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:28 schreef jeneker het volgende:

[..]

me love you too, wat ik niet snap is dat zo ver moet gaan , en ja vier je overwinnig ik ga idd miner komen dus dat heb je gewonnen, en als je geen grap van realiteit kunt scheiden laat ik aan jou.
maar maak jij de cos zoals je wilt en iedereen heeft jou idee en jou idee is de enige juiste dus op mij na allemaal slimmem mensen ik ebn je iig spuugzat en nee van mij zal je gen last meer hebben dus je hbt gewonnnen ik zou zeggen trek fles champagne open vier het weer iermand van cos gejaagd met je maatjes
en dit zal wel verwijderd worden dus snel lezen
Wow. Je hebt het niet echt begrepen of vat het helemaal verkeerd op.
Niemand wil je weg.
Maar je moet ook snappen dat niet iedereen dezelfde 'grapjes' leuk vindt. Zeker niet als het steeds dezelfde grapjes zijn, en pagina's vol.

Voor de rest, geen idee wat ik moet zeggen, maar het slaat werkelijk nergens op.
pi_158949546
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Wow. Je hebt het niet echt begrepen of vat het helemaal verkeerd op.
Niemand wil je weg.
Maar je moet ook snappen dat niet iedereen dezelfde 'grapjes' leuk vindt. Zeker niet als het steeds dezelfde grapjes zijn, en pagina's vol.

Voor de rest, geen idee wat ik moet zeggen, maar het slaat werkelijk nergens op.
wat vat ik verkeerd op ik mag niks zeggen ,
ik krij pms niet weggaan etc maar ik ben het beu dat gevecht en zovaak ben ik niet off topic tis net wat je wilt zien maar die persoonlijke aanvallen ben ik wel zat
pi_158949597
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:37 schreef jeneker het volgende:

[..]

wat vat ik verkeerd op ik mag niks zeggen ,
ik krij pms niet weggaan etc maar ik ben het beu dat gevecht en zovaak ben ik niet off topic tis net wat je wilt zien maar die persoonlijke aanvallen ben ik wel zat
Welke persoonlijke aanvallen.

En je bent 80% van de tijd off topic.
pi_158949627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:37 schreef jeneker het volgende:

[..]

wat vat ik verkeerd op ik mag niks zeggen ,
ik krij pms niet weggaan etc maar ik ben het beu dat gevecht en zovaak ben ik niet off topic tis net wat je wilt zien maar die persoonlijke aanvallen ben ik wel zat
jeneker, je gaf zelf aan dat je Utopia niks meer aan vindt en dat je alleen nog komt om lol te hebben. Dat doe je helaas met vrij veel offtopic posts waar dan ook weer offtopic reacties op komen en dat is vervelend. Doe dat dan in de SC, daar is 't voor.

Niemand wil je weg hebben, dat is de issue niet. COS gewoon mee en er is niets aan de hand.
pi_158949670
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Welke persoonlijke aanvallen.

En je bent 80% van de tijd off topic.
80% das uit delucht gegrepen bewijs dat eens

en ja jij valt persoonlijk aaan doe je bij meerdere niet enkel bij mij
maar waarom treuren je hebt weer iemand aan je belt gerijgt dus geen tranen
pi_158949683
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:43 schreef jeneker het volgende:

[..]

80% das uit delucht gegrepen bewijs dat eens

en ja jij valt persoonlijk aaan doe je bij meerdere niet enkel bij mij
maar waarom treuren je hebt weer iemand aan je belt gerijgt dus geen tranen
Nee, je snapt het duidelijk niet. Lees de post van Lyza eens.
pi_158949699
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, je snapt het duidelijk niet. Lees de post van Lyza eens.
je hebt je zege zoiu zeggen vier het ^O^
pi_158949716
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:45 schreef jeneker het volgende:

[..]

je hebt je zege zoiu zeggen vier het ^O^
Man, hou op! Dit is nou precies wat ik bedoel!
pi_158949751
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Man, hou op! Dit is nou precies wat ik bedoel!
je wilde me van de cos nou gelukt dus wat is er niet te vieren ik ben er klaar mee
en ja heb afgesproken pm met anderen dus je zult van mij geenb last hebben
pi_158949760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:48 schreef jeneker het volgende:

[..]

je wilde me van de cos nou gelukt dus wat is er niet te vieren ik ben er klaar mee
en ja heb afgesproken pm met anderen dus je zult van mij geenb last hebben
:|W

Als je dat wil geloven moet je dat misschien maar gewoon doen.
pi_158949778
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:48 schreef mootie het volgende:

[..]

:|W

Als je dat wil geloven moet je dat misschien maar gewoon doen.
nou dan geef ik jen ik je de ruimte misschien idd ben ik verblind nu
  One tough cookie zaterdag 9 januari 2016 @ 01:50:34 #64
169210 liesje1979
pi_158949785
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:45 schreef jeneker het volgende:

[..]

je hebt je zege zoiu zeggen vier het ^O^
Sorry hoor, maar niemand vraagt je om weg te gaan, die keuze is geheel aan jezelf. Je post zo'n offtopic poll, daar krijg je offtopic reacties op. En dan ben je teleurgesteld in de uitslag van de poll. Snap ik ook wel, maar je weet niet de beweegredenen voor mensen om te stemmen, dus trek het je ook niet allemaal teveel aan.
Mootie heeft hier niets mee te maken, behalve dat ze wat fel op je reageerde, en ze heeft ook niets gewonnen. Het is kwart voor 2, slaap er rustig een nachtje over en kom dan morgen gewoon weer gezellig, iets meer ontopic en iets minder team Janeker, te posten. ;)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 januari 2016 @ 01:52:25 #65
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158949821
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:28 schreef jeneker het volgende:

[..]

me love you too, wat ik niet snap is dat zo ver moet gaan , en ja vier je overwinnig ik ga idd miner komen dus dat heb je gewonnen, en als je geen grap van realiteit kunt scheiden laat ik aan jou.
maar maak jij de cos zoals je wilt en iedereen heeft jou idee en jou idee is de enige juiste dus op mij na allemaal slimmem mensen ik ebn je iig spuugzat en nee van mij zal je gen last meer hebben dus je hbt gewonnnen ik zou zeggen trek fles champagne open vier het weer iermand van cos gejaagd met je maatjes
en dit zal wel verwijderd worden dus snel lezen
Beste Jeneker
Lees nou es ff terug wat je nu zegt
Het wordt namelijk een beetje zielig

Jij hebt het maar over overwinning vieren ,mootie heeft gewonnen, geen grap van de realiteit kunnen onderscheiden
en de enige die dat overduidelijk niet kan ben jij zelf
door maar te blijven zeveren omdat niet iedereen jou aardig vind

Ik snap je hele probleem niet
Het gaat namelijk niet om jou
dus hou het gewoon bij de streams of hou anders gewoon op met deze onzin

Je bent vreselijk zielig aan het doen
en dat siert je niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_158949832
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:49 schreef jeneker het volgende:

[..]

nou dan geef ik jen ik je de ruimte misschien idd ben ik verblind nu
Kerel, je neemt het allemaal veel te zwaar op. Niemand wil je weg hebben maar ik zou het prettig vinden als je wat meer ontopic zou posten in de COS. Dat is alles. Geen drama lijkt me, dus maak het ook geen drama. Wel zo fijn voor jezelf.

G'night :)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 januari 2016 @ 01:53:20 #67
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158949841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:45 schreef jeneker het volgende:

[..]

je hebt je zege zoiu zeggen vier het ^O^
Oh please :') :')

Hoe diep kan je zinken
het kan nog steeds dieper dus
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_158949855
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:50 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar niemand vraagt je om weg te gaan, die keuze is geheel aan jezelf. Je post zo'n offtopic poll, daar krijg je offtopic reacties op. En dan ben je teleurgesteld in de uitslag van de poll. Snap ik ook wel, maar je weet niet de beweegredenen voor mensen om te stemmen, dus trek het je ook niet allemaal teveel aan.
Mootie heeft hier niets mee te maken, behalve dat ze wat fel op je reageerde, en ze heeft ook niets gewonnen. Het is kwart voor 2, slaap er rustig een nachtje over en kom dan morgen gewoon weer gezellig, iets meer ontopic en iets minder team Janeker, te posten. ;)
had de poll gewonnen met 52% maar dan nog zeg dat gewoon tis en grap iedereen weeet dat
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 januari 2016 @ 01:55:10 #69
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158949866
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:54 schreef jeneker het volgende:

[..]

had de poll gewonnen met 52% maar dan nog zeg dat gewoon tis en grap iedereen weeet dat
Grap gemaakt dus Hou er dan nu gewoon over op
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  One tough cookie zaterdag 9 januari 2016 @ 01:55:34 #70
169210 liesje1979
pi_158949876
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:54 schreef jeneker het volgende:

[..]

had de poll gewonnen met 52% maar dan nog zeg dat gewoon tis en grap iedereen weeet dat
:Y
pi_158949913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:55 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Grap gemaakt dus Hou er dan nu gewoon over op
puzzzie je kent me nu al jaar op cos ging over opmerking heb je me hier al eena eerder gezien ?
jullie doen net of ik hier elke dag kom
pi_158949978
ik wil deze discusie stoppen
maar wil wel dat mootie terug neemt dat ik niet zou werken
dat doe ik al sinds ik 13 ben tot nu
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 januari 2016 @ 02:02:28 #73
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158949984
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:57 schreef jeneker het volgende:

[..]

puzzzie je kent me nu al jaar op cos ging over opmerking heb je me hier al eena eerder gezien ?
jullie doen net of ik hier elke dag kom
Het gaat er niet om hoe vaak je hier komt Jeneker
Het gaat mij er om wat je hier net over mootie postte
Je legt alles neer bij haar
en dit doe je toch echt allemaal zelf
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_158949995
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:02 schreef jeneker het volgende:
ik wil deze discusie stoppen
maar wil wel dat mootie terug neemt dat ik niet zou werken
dat doe ik al sinds ik 13 ben tot nu
Lol, ik heb nooit gezegd dat je niet werkt, wat is dat nou weer voor onzin.

Oh, dan wil ik ook dat jij terugneemt dat ik je uit de Cos wil, dat ik allemaal tr's over je stuurt. Etc. :)
pi_158950014
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Het gaat er niet om hoe vaak je hier komt Jeneker
Het gaat mij er om wat je hier net over mootie postte
Je legt alles neer bij haar
en dit doe je toch echt allemaal zelf
net zoal vaak gepost mootie is dus perfect nou sorry niemand is perfect vind leuk dat jij mootie met sommmigen uitspraken perfecct vin din aan jou ik schuil me er niet achter
pi_158950033
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Lol, ik heb nooit gezegd dat je niet werkt, wat is dat nou weer voor onzin.

Oh, dan wil ik ook dat jij terugneemt dat ik je uit de Cos wil, dat ik allemaal tr's over je stuurt. Etc. :)
voor ik iets terug neem wat zijn tr's
pi_158950041
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:04 schreef jeneker het volgende:

[..]

net zoal vaak gepost mootie is dus perfect nou sorry niemand is perfect vind leuk dat jij mootie met sommmigen uitspraken perfecct vin din aan jou ik schuil me er niet achter
Dat zegt Puz toch helemaal niet. 8)7
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 januari 2016 @ 02:06:07 #78
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158950045
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:04 schreef jeneker het volgende:

[..]

net zoal vaak gepost mootie is dus perfect nou sorry niemand is perfect vind leuk dat jij mootie met sommmigen uitspraken perfecct vin din aan jou ik schuil me er niet achter
De enige die roept dat mootie perfect is, ben jij
en niemand anders
Ik weet wel zeker dat ze niet perfect is
Maar daar gaat het ook helemaal niet om
je zoekt er steeds meer bij
heb je dat zelf nou echt niet door dan? :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_158950048
Dit is totaal zinloos. De groeten.
pi_158950064
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:54 schreef jeneker het volgende:

[..]

had de poll gewonnen met 52% maar dan nog zeg dat gewoon tis en grap iedereen weeet dat
pi_158950069
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:06 schreef puzziepie het volgende:

[..]

De enige die roept dat mootie perfect is, ben jij
en niemand anders
Ik weet wel zeker dat ze niet perfect is
Maar daar gaat het ook helemaal niet om
je zoekt er steeds meer bij
heb je dat zelf nou echt niet door dan? :?
en toch kraken jullie mensen tot de grond af
pi_158950077
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:07 schreef Joezi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*O* *O* hoe is het mogelijk *O*
pi_158950093
das dikke score pff
pi_158950096
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:08 schreef jeneker het volgende:

[..]

*O* *O* hoe is het mogelijk *O*
Nou, de cos vindt het leuk, ik zou lekker gaan spammen morgen.

:')
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 januari 2016 @ 02:09:59 #85
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158950100
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:07 schreef jeneker het volgende:

[..]

en toch kraken jullie mensen tot de grond af
Huh? :o :o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 januari 2016 @ 02:10:54 #86
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158950112
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:09 schreef jeneker het volgende:
das dikke score pff
scoren is geloof ik belangrijk voor jou
scoren en winnen :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_158950116
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:07 schreef jeneker het volgende:

[..]

en toch kraken jullie mensen tot de grond af
Godver, ik kraakte je niet af. Voor de 1000000e keer, ik vraag alleen of dat team jenekergedoe ergens anders kan en of je een keer om topic wil blijven.

Ik snap niet hoe dit in jouw hoofd vervormd wordt tot een heel ander, afschuwelijk verhaal.
pi_158950128
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou, de cos vindt het leuk, ik zou lekker gaan spammen morgen.

:')
ehm ne morgen moet ik werken aan mijn pma
pi_158950132
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:09 schreef jeneker het volgende:
das dikke score pff
Kun je fijn met een goed gevoel gaan slapen. Zou ik dan ook maar gaan doen als ik jou was, dit lost verder niet echt veel op.
pi_158950134
Ik had gehoopt dat met het benoemen van mootie als koningin van de COS dit gedoe inmiddels tot het verleden zou behoren. Nou ja, ik geef het nog even tijd.
pi_158950161
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Godver, ik kraakte je niet af. Voor de 1000000e keer, ik vraag alleen of dat team jenekergedoe ergens anders kan en of je een keer om topic wil blijven.

Ik snap niet hoe dit in jouw hoofd vervormd wordt tot een heel ander, afschuwelijk verhaal.
mootie ik vind zeks jou opmerkingen soms goed en scherp waat k je zou advisere denk om mensen en hou van je scherpte ook al is het mijn soms mijn scherpte
pi_158950168
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:12 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Kun je fijn met een goed gevoel gaan slapen. Zou ik dan ook maar gaan doen als ik jou was, dit lost verder niet echt veel op.
;)
pi_158950178
kunnen we dit fucking poll weghalen mods :(
  One tough cookie zaterdag 9 januari 2016 @ 02:15:58 #94
169210 liesje1979
pi_158950179
Volgens mij is het wel klaar, Janeker gaat tevreden slapen en morgen uit dankbaarheid voor de stemmen wat meer ontopic posten. *O*
pi_158950341
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Lol, ik heb nooit gezegd dat je niet werkt, wat is dat nou weer voor onzin.

Oh, dan wil ik ook dat jij terugneemt dat ik je uit de Cos wil, dat ik allemaal tr's over je stuurt. Etc. :)
ok sluiten we vrede en vergeten alles wat is voorgevallen :D :Y :Y
pi_158951840
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:07 schreef Joezi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een gezeik allemaal.

Ik ben team Jeneker!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:19:06 #97
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_158952918
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 07:27 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Wat een gezeik allemaal.

Ik ben team Jeneker!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Team Isabella *G* *O* *G* *O*
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_158952989
Team Ivan *O* *O* *O*
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:51:50 #99
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_158955309
Team SC *O* *O* *O*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 januari 2016 @ 12:54:36 #100
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158955366
Ik heb geen team -O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:59:39 #101
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_158955494
There is always room for more! *;
pi_158955551
TEAM COS *G*
SOONY
pi_158959000
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:02 schreef DKUp het volgende:
TEAM COS *G*
Kan ik mij bij jouw team aansluiten? *)
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_158959194
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:12 schreef notturna het volgende:

[..]

Kan ik mij bij jouw team aansluiten? *)
Natuurlijk ^O^
SOONY
pi_158959211
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

Natuurlijk ^O^
*O* *O* *O* TEAM COS *O* *O* *O*
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 15:38:02 #106
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_158959497
eerst en vooral wil ik kwijt dat ik de spanning hard voel in de cos maar dat terzijde.

ik ben waarschijnlijk door een stommiteit mijn bestanden en foto's van Utopia kwijt op mijn laptop tenzij m'n broer hem kan redden.

ik vroeg al in het filmpjestopic maar toch even hier. kunnen jullie me helpen? ik had gelukkig foto's op de pc bij mijn ouders staan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  One tough cookie zaterdag 9 januari 2016 @ 16:25:27 #107
169210 liesje1979
pi_158960605
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:38 schreef sararaats het volgende:
eerst en vooral wil ik kwijt dat ik de spanning hard voel in de cos maar dat terzijde.

ik ben waarschijnlijk door een stommiteit mijn bestanden en foto's van Utopia kwijt op mijn laptop tenzij m'n broer hem kan redden.

ik vroeg al in het filmpjestopic maar toch even hier. kunnen jullie me helpen? ik had gelukkig foto's op de pc bij mijn ouders staan.
Wat zoek je dan precies Sara?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:18:13 #108
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_158962020
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:38 schreef sararaats het volgende:
eerst en vooral wil ik kwijt dat ik de spanning hard voel in de cos maar dat terzijde.

ik ben waarschijnlijk door een stommiteit mijn bestanden en foto's van Utopia kwijt op mijn laptop tenzij m'n broer hem kan redden.

ik vroeg al in het filmpjestopic maar toch even hier. kunnen jullie me helpen? ik had gelukkig foto's op de pc bij mijn ouders staan.
Misschien zit hier iets bij?

Topicreeks: Colinda fantopic
pi_158963104
Wrong topic :@

[ Bericht 24% gewijzigd door doodmoe op 09-01-2016 18:45:34 ]
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 18:15:25 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158963373
Dames en heren, mag het vanaf nu weer on topic? Het begint weer een beetje een algemene rubriek te worden hier.
Dit feedback-topic is bedoeld voor communicatie met de mods aangaande de moderatie op het UTO-forum.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158964042
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:15 schreef Gert het volgende:
Dames en heren, mag het vanaf nu weer on topic? Het begint weer een beetje een algemene rubriek te worden hier.
Dit feedback-topic is bedoeld voor communicatie met de mods aangaande de moderatie op het UTO-forum.
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:00 schreef doodmoe het volgende:
Nu al 1274 handtekeningen dat Arthur weg moet uit Utopia :P
Ik zat gewoon in het verkeerde topic :@

Ik haal mijn bericht weg, sorry :)
  zondag 10 januari 2016 @ 00:45:56 #112
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_158974722
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat zoek je dan precies Sara?
De filmpjes

Ik ben een domkop die een vorige versie van Windows wilde terugzetten (van Windows 10 terug naar 7) en geen backup gemaakt :@

Via de normale weg
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_158974737
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:45 schreef sararaats het volgende:

[..]

De filmpjes

Ik ben een domkop die een vorige versie van Windows wilde terugzetten (van Windows 10 terug naar 7) en geen backup gemaakt :@
Welke filmpjes? Die van jou op de markt?
  zondag 10 januari 2016 @ 00:47:18 #114
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_158974748
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Welke filmpjes? Die van jou op de markt?
Jeps
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_158974816
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef sararaats het volgende:

[..]

Jeps
Even aan tegegas, hidiho of reneevanlaren vragen.
pi_158974972
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat zoek je dan precies Sara?
Kan je het saartje topic niet opsnorren?
Daar staat het allemaal in.

Laat maar, hier staan ze tussen.

UTO / Colinda fantopic deel 4 Alles over Colinda en Sara.
pi_158975035
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:45 schreef sararaats het volgende:

[..]

De filmpjes

Ik ben een domkop die een vorige versie van Windows wilde terugzetten (van Windows 10 terug naar 7) en geen backup gemaakt :@

Via de normale weg
Vanaf hier Saar. :)

UTO / Colinda fantopic deel 4 Alles over Colinda en Sara.
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 00:59:46 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158975044
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 10 januari 2016 @ 01:05:47 #119
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_158975174
quote:
Ja weet ik en de foto's worden eraf gehaald.

Het was eerder op de terugzetting bedoeld.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_158975186
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ja weet ik en de foto's worden eraf gehaald.

Het was eerder op de terugzetting bedoeld.
Ow dat weet ik niet, ik dacht dat je die foto's en zo zocht.
  zondag 10 januari 2016 @ 10:06:17 #121
427541 Cir
yes she is
pi_158978600
vraagje
er lopen nu 2 topic's over Arthur

wat moet /kan waar?
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 12:47:49 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158981169
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:06 schreef Cir het volgende:
vraagje
er lopen nu 2 topic's over Arthur

wat moet /kan waar?
UTO / de utopia pup is een soort inwoners-topic.
UTO / Ivan de puppyschopper (?) gaat puur over dat incident. En dus niet of Arthur wel of niet van een broodokker vandaan komt, de eigenaardigheden van zijn ras etc.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 10 januari 2016 @ 15:47:01 #123
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_158985887
Mag er een t achter word in de TT,bij voorbaat dank. :@
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  One tough cookie zondag 10 januari 2016 @ 15:52:16 #124
169210 liesje1979
pi_158986471
Dan hier maar even een verzoek om krantenartikelen niet alleen in de Cos te zetten, maar ook in het mediatopic.
  maandag 11 januari 2016 @ 00:06:12 #126
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_159002017
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:08 schreef mootie het volgende:
Dan hier maar even een verzoek om krantenartikelen niet alleen in de Cos te zetten, maar ook in het mediatopic.
Linkje graag, svp, aub.
love & heet
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 12:52:12 #127
388664 crew  Dotteke
pi_159010527
Zo een mod deze in de op kunnen zetten van de Streamverslagen en als het nog niet gedaan is in de COS

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 13:13:38 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159011108
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Zo een mod deze in de op kunnen zetten van de Streamverslagen en als het nog niet gedaan is in de COS

[ afbeelding ]
COS was al gedaan, in de SV is Nicole nu ook foetsie.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 11 januari 2016 @ 13:18:24 #129
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159011290
Kan een modje deze drie posten verwijderen uit het nieuwe topic: Utopia in de media. UTO / Utopia in de media #4
en over overplaatsen naar de COS? UTO / [COS #10027] Sleurhut Genot
Bramenstruik dacht dat ze in de COS zat. B-)

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 12:36 schreef Bramenstruik het volgende:

LOL zit niet in de COS, sorry baai baai
Edit, nu , nou we hebben wel een hele snelle nieuwe mod. bedankt.
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 13:22:19 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159011418
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kan een modje deze drie posten verwijderen uit het nieuwe topic: Utopia in de media. UTO / Utopia in de media #4
en over overplaatsen naar de COS? UTO / [COS #10027] Sleurhut Genot
Bramenstruik dacht dat ze in de COS zat. B-)

[..]

UTO / Utopia in de media #4

UTO / Utopia in de media #4

UTO / Utopia in de media #4
Afzonderlijke posts verplaatsen is niet mogelijk. Ik heb ze dus verwijderd uit het media-topic. Het waren maar een paar zinnetjes, geen epistels. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 14:09:23 #131
388664 crew  Dotteke
pi_159012674
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef Gert het volgende:

[..]

COS was al gedaan, in de SV is Nicole nu ook foetsie.
Thnx Gert
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_159018049
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Zo een mod deze in de op kunnen zetten van de Streamverslagen en als het nog niet gedaan is in de COS

[ afbeelding ]
waarom heb jij Arthur uit de OP gehaald!!!!!!
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 17:25:22 #133
388664 crew  Dotteke
pi_159018376
quote:
4s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:13 schreef Joezi het volgende:

[..]

waarom heb jij Arthur uit de OP gehaald!!!!!!
Die gaat ook zo weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_159018581
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Die gaat ook zo weg
Dat is nog helemaal niet zeker :'( Arthur blijft!
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 17:33:37 #135
388664 crew  Dotteke
pi_159018614
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:32 schreef Joezi het volgende:

[..]

Dat is nog helemaal niet zeker :'( Arthur blijft!
Jawel, wordt zo opgehaald, Don't cry :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_159026265
Ik heb weer eens een waarschuwing gehad dat ik teveel sneer naar Mario. Weer worden de symptomen aangepakt in plaats van de oorzaken :r

Ik ben dat eenzijdige gemodereer wel beu. Al die onhoudsloze onzin, zoals posts in wartaal en vele posts bestaande uit 1 smiley worden niet aangepakt. Bepaalde users zijn echt onschendbaar hier. En waarom? Joost mag het weten.
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2016 @ 22:04:14 #137
137949 Disana
pi_159026934
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik heb weer eens een waarschuwing gehad dat ik teveel sneer naar Mario. Weer worden de symptomen aangepakt in plaats van de oorzaken :r

Ik ben dat eenzijdige gemodereer wel beu. Al die onhoudsloze onzin, zoals posts in wartaal en vele posts bestaande uit 1 smiley worden niet aangepakt. Bepaalde users zijn echt onschendbaar hier. En waarom? Joost mag het weten.
Je zit op mario te jagen, maar het is jouw taak niet hem anders te laten posten.
pi_159027042
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik heb weer eens een waarschuwing gehad dat ik teveel sneer naar Mario. Weer worden de symptomen aangepakt in plaats van de oorzaken :r

Ik ben dat eenzijdige gemodereer wel beu. Al die onhoudsloze onzin, zoals posts in wartaal en vele posts bestaande uit 1 smiley worden niet aangepakt. Bepaalde users zijn echt onschendbaar hier. En waarom? Joost mag het weten.
Je ziet het echt niet van jezelf he?
pi_159027077
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Je zit op mario te jagen, maar het is jouw taak niet hem anders te laten posten.
In het verleden wel gedaan. Nu niet meer. Ik stelde wat kritische vragen, maar zelfs dat mag niet. Ik vind het jammer dat sommige users zich alleen door mods laten aanspreken, en niet door mede-users. Persoonlijk vind ik de reacties van mijn mede-users op mijn posts veel belangrijker, want al die users bij elkaar vormen een (sub)forum.
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2016 @ 22:08:18 #140
137949 Disana
pi_159027130
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

In het verleden wel gedaan. Nu niet meer. Ik stelde wat kritische vragen, maar zelfs dat mag niet. Ik vind het jammer dat sommige users zich alleen door mods laten aanspreken, en niet door mede-users. Persoonlijk vind ik de reacties van mijn mede-users op mijn posts veel belangrijker, want al die users bij elkaar vormen een (sub)forum.
Die 'kritische vragen' zijn niet op zijn plaats, want het is niet aan jou of mario (nog) mag posten.
pi_159027168
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:06 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Je ziet het echt niet van jezelf he?
Ik heb een user die over het algemeen ontopic en ook behoorlijk uitgebreid post. Krijg vaak blijk van waardering van mede-users. Natuurlijk, ik post ook wel eens offtopic of over het randje. De reacties van de moderators vind ik wat teleurstellend. Ik vind dat je naar het totale plaatje moet kijken.
pi_159027182
Je zit als een teek aan Mario vast. Elke post van hem moet je beantwoorden.
Nou word ik regelmatig beschuldigd van een toontje, maar je toontje naar Mario toe is echt niet fraai.

En persoonlijk vind ik het enorm storend.
pi_159027184
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Die 'kritische vragen' zijn niet op zijn plaats, want het is niet aan jou of mario (nog) mag posten.
Zo werd het blijkbaar opgevat, terwijl ik niets heb gezegd over niet mogen posten.
pi_159027230
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zo werd het blijkbaar opgevat, terwijl ik niets heb gezegd over niet mogen posten.
Ook mods kunnen prima tussen de regels door lezen.
pi_159027239
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef mootie het volgende:
Je zit als een teek aan Mario vast. Elke post van hem moet je beantwoorden.
Nou word ik regelmatig beschuldigd van een toontje, maar je toontje naar Mario toe is echt niet fraai.

En persoonlijk vind ik het enorm storend.
Ik zie bij jou inderdaad hetzelfde (maar dan niet specifiek richting mario).
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2016 @ 22:11:03 #146
137949 Disana
pi_159027243
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zo werd het blijkbaar opgevat, terwijl ik niets heb gezegd over niet mogen posten.
Het kwam wel over alsof je hem ter verantwoording riep.
pi_159027314
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik heb een user die over het algemeen ontopic en ook behoorlijk uitgebreid post. Krijg vaak blijk van waardering van mede-users. Natuurlijk, ik post ook wel eens offtopic of over het randje. De reacties van de moderators vind ik wat teleurstellend. Ik vind dat je naar het totale plaatje moet kijken.
Je vraagt vanavond op een hele nare toon waarom Mario nog post terwijl zijn favoriet weg is.
Ik heb je zelfs nog gevraagd of ik ook weg moet als ik geen favo meer heb.
Daar heb je dan weer een antwoord op waar niemand wat mee kan.
Je pikt Mario er keer op keer uit.Het is echt wel persoonlijk, en niet leuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 22:13:38 ]
pi_159027332
Waarom post jij nog hier als je favoriet weg is?

Dat klinkt simpelweg niet als een random, vriendelijke, geïnteresseerde vraag.
pi_159027362
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Het kwam wel over alsof je hem ter verantwoording riep.
Ik hou van kritische vragen. Kritisch is wat anders dan aanvallend. Het is vaak zo dat Mario heftig reageert op vragen die hem niet bevallen. Dat mods daar in mee gaan valt mij wat tegen.
pi_159027420
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik hou van kritische vragen. Kritisch is wat anders dan aanvallend. Het is vaak zo dat Mario heftig reageert op vragen die hem niet bevallen. Dat mods daar in mee gaan valt mij wat tegen.
Maar in dit specifieke geval, en meerdere waarbij jij betrokken bent, kan ik me goed voorstellen dat hij zich aangevallen voelt.
pi_159027453
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:13 schreef mootie het volgende:
Waarom post jij nog hier als je favoriet weg is?

Dat klinkt simpelweg niet als een random, vriendelijke, geïnteresseerde vraag.
Zo los bekeken is dat inderdaad waar.
Is zo'n vraag echter raar na vele heftige emotionele reacties over het vertrek van de favoriet? Er zijn echt hele rare opmerkingen over gemaakt (die ik nu niet terug ga halen, want ze staan verspreid over vele COSsen) De vraag heeft qua formulering dezelfde heftige lading.
pi_159027481
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar in dit specifieke geval, en meerdere waarbij jij betrokken bent, kan ik me goed voorstellen dat hij zich aangevallen voelt.
Ik voel mij ook geregeld aangevallen door zijn reacties, maar daar gebeurt ogenschijnlijk niets mee. Wat er achter de schermen gebeurt weet ik niet, maar ik heb er een slecht gevoel bij.
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2016 @ 22:23:08 #153
137949 Disana
pi_159027682
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik hou van kritische vragen. Kritisch is wat anders dan aanvallend. Het is vaak zo dat Mario heftig reageert op vragen die hem niet bevallen. Dat mods daar in mee gaan valt mij wat tegen.
Het is niet aan jou zulke vragen te stellen. Mario is hier voor zichzelf, niet om aan jouw eisen te voldoen.
pi_159027715
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik voel mij ook geregeld aangevallen door zijn reacties, maar daar gebeurt ogenschijnlijk niets mee. Wat er achter de schermen gebeurt weet ik niet, maar ik heb er een slecht gevoel bij.
Ik heb Mario nog nooit als eerste het woord aan jou zien richten. Correct me if i'm wrong.
pi_159027744
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb Mario nog nooit als eerste het woord aan jou zien richten. Correct me if i'm wrong.
Regelmatig, ik wil het best eens quoten als het weer gebeurt (ook hier geldt dat ik uiteraard niet tientallen oude COSsen terug kan gaan lezen). Meestal doe ik daar niet zoveel mee.
pi_159027750
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zo los bekeken is dat inderdaad waar.
Is zo'n vraag echter raar na vele heftige emotionele reacties over het vertrek van de favoriet? Er zijn echt hele rare opmerkingen over gemaakt (die ik nu niet terug ga halen, want ze staan verspreid over vele COSsen) De vraag heeft qua formulering dezelfde heftige lading.
Ik heb je vorige week al eens gezegd niet zo snel te oordelen.
Wat je ook mag vinden van Mario, ik zie nooit dat hij iemand aanvalt. Andersom wel.Hij verdedigd zich elke keer tegen nare opmerkingen van veelal dezelfde personen.
Mario is gevoelig en betrokken bij mens en dier.
En dat wordt hier totaal verkeerd gezien en beoordeelt..
pi_159027829
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:25 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik heb je vorige week al eens gezegd niet zo snel te oordelen.
Wat je ook mag vinden van Mario, ik zie nooit dat hij iemand aanvalt. Andersom wel.Hij verdedigd zich elke keer tegen nare opmerkingen van veelal dezelfde personen.
Mario is gevoelig en betrokken bij mens en dier.
En dat wordt hier totaal verkeerd gezien en beoordeelt..
Mario en ik zijn geen vrienden. Dat is ook prima, want het klikt niet met iedereen in zo'n grote community. Maar in goed Nederlands posten en inhoudelijk relevante reacties die bestaan uit méér dan 1 smiley lijkt mij niet te veel gevraagd (beter 2 goede posts dan 10 slechte). Disana post hierboven terecht dat mensen hier niet zijn om aan mijn eisen te voldoen. Ik zou wel graag zien dat mods ook eens gaan optreden tegen een overmaat aan bagger-posts.
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 11 januari 2016 @ 22:29:17 #158
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_159027892
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:25 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik heb je vorige week al eens gezegd niet zo snel te oordelen.
Wat je ook mag vinden van Mario, ik zie nooit dat hij iemand aanvalt. Andersom wel.Hij verdedigd zich elke keer tegen nare opmerkingen van veelal dezelfde personen.
Mario is gevoelig en betrokken bij mens en dier.
En dat wordt hier totaal verkeerd gezien en beoordeelt..
^O^ ^O^
pi_159027915
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Mario en ik zijn geen vrienden. Dat is ook prima, want het klikt niet met iedereen in zo'n grote community. Maar in goed Nederlands posten en inhoudelijk relevante reacties die bestaan uit méér dan 1 smiley lijkt mij niet te veel gevraagd (beter 2 goede posts dan 10 slechte). Disana post hierboven terecht dat mensen hier niet zijn om aan mijn eisen te voldoen. Ik zou wel graag zien dat mods ook eens gaan optreden tegen een overmaat aan bagger-posts.
Daar pleit ik al 2 jaar voor.

Daarom verbaast het me ook dat je alleen Mario als slachtoffer selecteert. Er zijn meer dan genoeg mensen die voornamelijk bagger posten. Die laat je lekker begaan.
pi_159028008
@mootie / @gooddeal / @disana:
Bedankt voor de reacties. Op een aantal punten zijn we het totaal oneens, maar er wordt nu niet vervelend gereageerd. Dit vind ik een positief voorbeeld van op elkaar reageren. Geen kreten zoals "Hou op met die onzin", maar gewoon reageren. Als alle discussies op deze manier gaan dan is er veel minder gedoe ^O^
pi_159028101
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
@mootie / @gooddeal / @disana:
Bedankt voor de reacties. Op een aantal punten zijn we het totaal oneens, maar er wordt nu niet vervelend gereageerd. Dit vind ik een positief voorbeeld van op elkaar reageren. Geen kreten zoals "Hou op met die onzin", maar gewoon reageren. Als alle discussies op deze manier gaan dan is er veel minder gedoe ^O^
En dat is nou net de bedoeling Jan. Met elkaar in discussie kunnen gaan, maar ook wat willen opsteken van een ander, die iets misschien net wat anders bekijkt.
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 22:49:04 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159028521
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
@mootie / @gooddeal / @disana:
Bedankt voor de reacties. Op een aantal punten zijn we het totaal oneens, maar er wordt nu niet vervelend gereageerd. Dit vind ik een positief voorbeeld van op elkaar reageren. Geen kreten zoals "Hou op met die onzin", maar gewoon reageren. Als alle discussies op deze manier gaan dan is er veel minder gedoe ^O^
_O-

Oké, cut the crap. Je loopt structureel Mario te zoeken en sarren. En dan probeer je hierboven ook eerst nog weg te komen met dat lompe "wat heb je hier nog te zoeken".

Wat nog niet eens was genoemd, is dat je vlak voor die post nog even in de COS liet weten dat je niet van "mensen die op kleine meisjes kicken" houdt. We weten allemaal dat Naomi meerderjarig is, maar het klinkt haast alsof je Mario van pedofilie beschuldigt.

Daar heb ik je in een dm voor gewaarschuwd maar je grijpt die 'kans' aan om ipv te replyen hier je mening weer even in de spotlights te komen zetten, voorzien van een flinke dosis schijnheil.
Je stalkt mario en daar moet je nu mee stoppen, zo simpel is het.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_159114866
Beste mods,

ik heb een foutje gemaakt, zouden jullie dat willen herstellen?

[COS #10075]Caravond-o-logen deel 3, nog steeds geen actie (het moet caravan zijn)

Bij voorbaat dank.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159116700
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef LLgetikt het volgende:
Beste mods,

ik heb een foutje gemaakt, zouden jullie dat willen herstellen?

[COS #10075]Caravond-o-logen deel 3, nog steeds geen actie (het moet caravan zijn)

Bij voorbaat dank.
Alsnog aangepast ;)
"Life's a Bitch"
pi_159124038
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:22 schreef mazaru het volgende:

[..]

Welnee, er gebeurt weinig tot niets met een TR
Dergelijke posts kan je hier (in FB) kwijt en niet in COS
"Life's a Bitch"
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:07:02 #166
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_159124626
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:37 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Dergelijke posts kan je hier (in FB) kwijt en niet in COS
:')
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_159124768
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

:')
Ik ga er maar vanuit dat je het met me eens bent.
"Life's a Bitch"
  Moderator zaterdag 16 januari 2016 @ 15:47:42 #168
388664 crew  Dotteke
pi_159149911
Wil iemand de TT aanpassen aub

[COS #10088]Michael vindt de dames uit Utopia dyhards

moet natuurlijk diehards zijn en geen dyhards
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_159150726
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Wil iemand de TT aanpassen aub

[COS #10088]Michael vindt de dames uit Utopia dyhards

moet natuurlijk diehards zijn en geen dyhards
Gedaan !
"Life's a Bitch"
  Moderator zaterdag 16 januari 2016 @ 16:47:57 #170
388664 crew  Dotteke
pi_159150998
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:34 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Gedaan !
^O^ thnx
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 21:06:47 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159239379
Even flink opgeschoond.
Deze feedback is voor communicatie met crew over moderatie op UTO. Voor niets anders.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_159278986
Ik kreeg een DM van Ebinas, die ik niet kan beantwoorden, dus even hier.

Er is jaarlijks een award-verkiezing in de COS, waaronder ook topic-kapen.
Dus waarom een waarschuwing?
En ik deed het alleen op de POLL's weer in de OP de zetten in de COS.
pi_159279121
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kreeg een DM van Ebinas, die ik niet kan beantwoorden, dus even hier.

Er is jaarlijks een award-verkiezing in de COS, waaronder ook topic-kapen.
Dus waarom een waarschuwing?
En ik deed het alleen op de POLL's weer in de OP de zetten in de COS.
Mijn uitleg was en is, is dat het onrust zaait.
Een award-verkiezing erbij halen....... daar ga ik niet eens op in.
"Life's a Bitch"
pi_159281766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 14:58 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Misschien moet het ook wel duidelijker worden als er een topic gesloten wordt. Vroeger kleurde de pagina rose dacht ik. Nu zie je het onderaan de pagina pas hoeveel er nog zijn voor dat het gesloten wordt. Niet handig. Zeker als je niet helemaal onderin zit te lezen...
Daar zijn destijds al discussies over geweest.
Niet in UTO, maar volgens mij in FB van Fok!.
Het is niet anders, we moeten het hiermee doen.

.
"Life's a Bitch"
pi_159282327
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:05 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Daar zijn destijds al discussies over geweest.
Niet in UTO, maar volgens mij in FB van Fok!.
Het is niet anders, we moeten het hiermee doen.

.
Misschien award van topic-kaper afschaffen? Het wordt zo ook wel beetje in de hand gewerkt, om kapen interessant te maken.

Ik kaap alleen nog maar als het te lang duurt.
En zondags 1x om er de nieuwe POLL's in te zetten. Dan loopt de POLL op de Utopia-site ook.
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2016 @ 15:35:57 #176
137949 Disana
pi_159282481
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:05 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Daar zijn destijds al discussies over geweest.
Niet in UTO, maar volgens mij in FB van Fok!.
Het is niet anders, we moeten het hiermee doen.

.
Klopt, Danny heeft het toen nog een beetje aangepast, maar het blijft lastig om te zien.
pi_159282975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Misschien award van topic-kaper afschaffen? Het wordt zo ook wel beetje in de hand gewerkt, om kapen interessant te maken.

Ik kaap alleen nog maar als het te lang duurt.
En zondags 1x om er de nieuwe POLL's in te zetten. Dan loopt de POLL op de Utopia-site ook.
Er is ook een award voor meest soppende user. De bedoeling daarvan is echt niet om mensen aan het soppen te krijgen.
Die awards zijn een ludiek initiatief van Voxs, flauw om daarmee te gaan schermen.
pi_159283389
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Er is ook een award voor meest soppende user. De bedoeling daarvan is echt niet om mensen aan het soppen te krijgen.
Die awards zijn een ludiek initiatief van Voxs, flauw om daarmee te gaan schermen.
Ik scherm nergens mee, wat is dat voor flauwekul? :?
Oh, wacht, ik zie al van wie de post komt.........
pi_159285094
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik scherm nergens mee, wat is dat voor flauwekul? :?
Oh, wacht, ik zie al van wie de post komt.........
Je zegt dat de award mensen aanspoort om te kapen. Laat me je verzekeren dat dat niet de bedoeling van de awards is.
pi_159285407
Awards als vrijbrief gebruiken ? hemel...

en ----> -O- damn..

Mod leek mij duidelijk genoeg LS. Dit is gewoon kinderachtig van je.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:36:07 #181
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_159285467
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:55 schreef mootie het volgende:
Er is ook een award voor meest soppende user. De bedoeling daarvan is echt niet om mensen aan het soppen te krijgen.
Wie zegt dat?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_159285650
Ik zal die grofgebekte er ook wel uitslopen ..oh en ook de liefste, stel je voor zeg.. en meest behulpzame ..en de creatiefste dan ook maar..
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_159285780
Die polls kunnen er gewoon weer uit, maak er een topic van :+
SOONY
pi_159286058
quote:
11s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:32 schreef Voxs het volgende:
Awards als vrijbrief gebruiken ? hemel...

en ----> -O- damn..

Mod leek mij duidelijk genoeg LS. Dit is gewoon kinderachtig van je.
Wat lul je nou?

Ik heb duidelijk bij mijn kaap vermeld, dat ik de POLL's had toegevoegd.
Dat deed ik in 2014 ook, de OP aanpassen.

Maar kwam meteen commentaar op van 2 users.
Ik gebruik niets als excuus, alleen als feit.

Ik kaapte een topic, om de POLL's er weer in te zetten, omdat vele users, zoals je kan zien, dat wel op prijs stellen, zie de aantal stemmen en users van de COS.

Wat een ophef wordt hier over gemaakt.

En het zijn wel weer dezelfden, die er zo'n probleem van maken.
pi_159286164
Hypocriet is het wel, HiDiHo kaapt mootie en mootie heeft geen commentaar.
pi_159286173
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Wat lul je nou?

Ik heb duidelijk bij mijn kaap vermeld, dat ik de POLL's had toegevoegd.
Dat deed ik in 2014 ook, de OP aanpassen.

Maar kwam meteen commentaar op van 2 users.
Ik gebruik niets als excuus, alleen als feit.

Ik kaapte een topic, om de POLL's er weer in te zetten, omdat vele users, zoals je kan zien, dat wel op prijs stellen, zie de aantal stemmen en users van de COS.

Wat een ophef wordt hier over gemaakt.

En het zijn wel weer dezelfden, die er zo'n probleem van maken.
LS het maakt mij geen donder uit of je kaapt of niet Zaak van de Mods als ze vinden dat je het teveel doet. De suggestie van een apart topic van DKup is zo gek nog niet trouwens..

Wat mij in het verkeerde keelgat schoot is dat je zelfs die award ter discussie gaat stellen om je punt te maken: kinderachtig dus.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_159286441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:10 schreef Voxs het volgende:

[..]

LS het maakt mij geen donder uit of je kaapt of niet Zaak van de Mods als ze vinden dat je het teveel doet. De suggestie van een apart topic van DKup is zo gek nog niet trouwens..

Wat mij in het verkeerde keelgat schoot is dat je zelfs die award ter discussie gaat stellen om je punt te maken: kinderachtig dus.
HiDiHo en ik deden altijd samen de POLL's en er was een apart topic.

Als je terugleest, dan lees je dat ik iedere zondag (dus maar 1x in de week) ga kapen.
Was een idee van URB. Om de COS niet te veel POLL's te zetten.

Sommige dingen moet ik even combineren met de FB, omdat berichten in DM/PM nog niet kunnen, na mijn ban.
Want is nog geblokkeerd.

En nogmaals. Je bent hier lang genoeg om te weten dat je eerste award-stemming sommigen heeft "gemotiveerd".

Dan heb ik het nu alleen even over kaap-award.....

Vraag eens MOD eens, hoe vaak er tijdens 2015 de LAPO ... "vol" was.
Een indirecte poging om TO te kunnen zijn en ook een soort van topickapen.

Ik heb alles behalve de intentie om jouw initiatief van de awards aan te vallen.
Als je dat wel zo hebt ervaren, dan bied ik je mijn excuses aan.
pi_159286708
Nog geen twee dagen geleden poste Gert dit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:06 schreef Gert het volgende:
Even flink opgeschoond.
Deze feedback is voor communicatie met crew over moderatie op UTO. Voor niets anders.
Dus graag FB gebruiken waar het voor bedoeld is.
"Life's a Bitch"
pi_159286711
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:23 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

HiDiHo en ik deden altijd samen de POLL's en er was een apart topic.

Als je terugleest, dan lees je dat ik iedere zondag (dus maar 1x in de week) ga kapen.
Was een idee van URB. Om de COS niet te veel POLL's te zetten.

Sommige dingen moet ik even combineren met de FB, omdat berichten in DM/PM nog niet kunnen, na mijn ban.
Want is nog geblokkeerd.

En nogmaals. Je bent hier lang genoeg om te weten dat je eerste award-stemming sommigen heeft "gemotiveerd".

Dan heb ik het nu alleen even over kaap-award.....

Vraag eens MOD eens, hoe vaak er tijdens 2015 de LAPO ... "vol" was.
Een indirecte poging om TO te kunnen zijn en ook een soort van topickapen.

Ik heb alles behalve de intentie om jouw initiatief van de awards aan te vallen.
Als je dat wel zo hebt ervaren, dan bied ik je mijn excuses aan.
En ik zeg je dat een award geen vrijbrief is om tegen de wens en waarschuwing van een mod, toch te gaan kapen.
Er is in die tijd ook een levendige discussie geweest om dat kapen. Met als uitkomst een duidelijke regel wanneer wel of niet een topic "kapen' met straffe van zelfs een ban.
Ik hoop toch niet dat, en ik denk dat jij dat ook niet wil, er weer een hele heisa gemaakt gaat worden over het openen van topics.
Ik geloof ook niet dat iemand hier die polls van je wil afpakken.
Excuses aanvaard.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_159286720
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Nog geen twee dagen geleden poste Gert dit:

[..]

Dus graag FB gebruiken waar het voor bedoeld is.
sorry! klopt klopt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_159286812
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Nog geen twee dagen geleden poste Gert dit:

[..]

Dus graag FB gebruiken waar het voor bedoeld is.
Met alle respect....

Maar volgens mij gaat de discussie over moderatie.

Dat het storend is als je kaapt. Dat was de aanleiding.

Sorry, per ongeluk niet gequote. Zie verder quote

[ Bericht 16% gewijzigd door Ebinas op 21-01-2016 18:43:05 ]
pi_159286894
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Met alle respect....

Maar volgens mij gaat de discussie over moderatie.

Dat het storend is als je kaapt. Dat was de aanleiding.
Ehm die discussie tussen jou, mij en Mootie ging over de awards, niet over de moderatie of dat het storend is dat je kaapt.
Dat het storend is dat je kaapt is idd een discussie tussen jou en de mods.
Dus Ebinas heeft een punt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_159286986
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Met alle respect....

Maar volgens mij gaat de discussie over moderatie.

Dat het storend is als je kaapt. Dat was de aanleiding.

Sorry, per ongeluk niet gequote. Zie verder quote
Lapo en openen is besproken in de COS. Maar je kan het ook hier nalezen> UTO / [FAQ] Welkom op het Utopia-forum!

Zie geen reden om hier, hierover door te gaan.
Doe ik dus ook niet
"Life's a Bitch"
pi_159287392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hypocriet is het wel, HiDiHo kaapt mootie en mootie heeft geen commentaar.
Mario kaapt, PB kaapt en ook geen commentaar van bepaalde users, ach ja er moet altijd een pispaaltje zijn. :r :r
pi_159289003
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:43 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Lapo en openen is besproken in de COS. Maar je kan het ook hier nalezen> UTO / [FAQ] Welkom op het Utopia-forum!

Zie geen reden om hier, hierover door te gaan.
Doe ik dus ook niet
Je uitleg in de COS en tekst uit de FAQ zijn wel tegenstrijdig met elkaar.

quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2016 14:54 schreef Ebinas het volgende:
TT kapen is niet de bedoeling.
Wees eerlijk het wordt er niet prettiger op.
Dus wacht tot de laatste poster een nieuw topic heeft geopend.

Als er veel gebeurd op de streams kan een ander na ongeveer 2 min. openen. Zodat we iig door kunnen.
En in de FAQ staat:
quote:
In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Als er echter geen Centraal, exit, een stemming o.i.d. aan de gang is, geef dan aub de Lapo wel even minimaal 2 minuten de tijd om een nieuwe te openen.
Intentionally left blank.
pi_159289076
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:56 schreef wwwever het volgende:

[..]

Je uitleg in de COS en tekst uit de FAQ zijn wel tegenstrijdig met elkaar.

[..]

En in de FAQ staat:

[..]

Je hebt een punt!
En daar komen we op terug, om duidelijkheid over te kunnen geven! ^O^
"Life's a Bitch"
pi_159289095
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hypocriet is het wel, HiDiHo kaapt mootie en mootie heeft geen commentaar.
Ik wilde wel, maar kon niet, want de Op kwam niet mee. Het was dus geen kaap.
pi_159289260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:56 schreef wwwever het volgende:

[..]

Je uitleg in de COS en tekst uit de FAQ zijn wel tegenstrijdig met elkaar.

[..]

En in de FAQ staat:

[..]

In de Cos zat ik niet goed, Mijn excuses.
Dank je wel voor het opmerken!
"Life's a Bitch"
pi_159289439
Opzouten met die awards. :W
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_159289481
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 20:13 schreef Soury het volgende:
Opzouten met die awards. :W
De awards zijn leuk om te lezen. Het is niet erg om iemand te kapen (er zijn ergere dingen). Ik doe graag mee aan de POLL's.

Ik zie eigenlijk helemaal geen probleem.
pi_159289502
quote:
6s.gif Op donderdag 21 januari 2016 20:15 schreef doodmoe het volgende:

[..]

De awards zijn leuk om te lezen. Het is niet erg om iemand te kapen (er zijn ergere dingen). Ik doe graag mee aan de POLL's.

Ik zie eigenlijk helemaal geen probleem.
Nee je heb gelijk "kuch"
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator donderdag 21 januari 2016 @ 20:37:17 #202
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159290223
Oké feedback:
• De kaap-regel is met name bedoeld om tegen te gaan dat er een sport van gemaakt wordt om te kapen (en lapo-hunten valt daar ook onder). Voor de rest wordt echt de stopwatch niet gehanteerd. Wees redelijk en geef de lapo gewoon even de kans, zo simpel is het.
• Die awards zijn prima zoals ze zijn, we zien geen aanleiding om ons daar als mods mee te gaan bemoeien.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2016 @ 20:38:21 #203
137949 Disana
pi_159295297
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 20:06 schreef Ebinas het volgende:

[..]

In de Cos zat ik niet goed, Mijn excuses.
Dank je wel voor het opmerken!
Raar, ik heb nu geen DM gehad met je excuses, terwijl ik hetzelfde meerder malen heb gezegd.
Met je waarschuwingen was je wel snel.

DM/PM is nog geblokkeerd, dus heb geen andere manier dit te uiten.
Anders had ik het wel via een DM gedaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door LekkerSimpel op 21-01-2016 22:54:31 ]
pi_159295576
quote:
14s.gif Op donderdag 21 januari 2016 20:37 schreef Gert het volgende:
Oké feedback:
• De kaap-regel is met name bedoeld om tegen te gaan dat er een sport van gemaakt wordt om te kapen (en lapo-hunten valt daar ook onder). Voor de rest wordt echt de stopwatch niet gehanteerd. Wees redelijk en geef de lapo gewoon even de kans, zo simpel is het.
• Die awards zijn prima zoals ze zijn, we zien geen aanleiding om ons daar als mods mee te gaan bemoeien.
Er was toch iemand die statistieken bij hield?
Is er een overzicht van users die "vol" als LAPO hebben?
Misschien een idee voor een nieuw Award :P :D
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2016 @ 23:08:28 #206
425473 Straatverlichting
pi_159295823
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Er was toch iemand die statistieken bij hield?
Is er een overzicht van users die "vol" als LAPO hebben?
Misschien een idee voor een nieuw Award :P :D
Misschien een idee om ff je muil te houden en langzaam te "re-integreren".
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_159295984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:08 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Misschien een idee om ff je muil te houden en langzaam te "re-integreren".
Misschien een idee voor de mods om jouw een tik op je vingers te geven?
Vind "muil"nou niet bepaald een nette uitspraak.
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2016 @ 23:20:29 #208
425473 Straatverlichting
pi_159296062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:16 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Misschien een idee voor de mods om jouw een tik op je vingers te geven?
Vind "muil"nou niet bepaald een nette uitspraak.
Hier.. http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/muil1 .. heb je wat te doen.. En, nee 'muil' was niet al te positief bedoelt.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  Moderator donderdag 21 januari 2016 @ 23:37:41 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159296451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:08 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Misschien een idee om ff je muil te houden en langzaam te "re-integreren".
Laat dit soort suggesties maar voortaan. Het helpt niet echt als users elkaar op die toonhoogte hier gaan lopen corrigeren.
Los daarvan ben ik het wel met de inhoud eens.
LS: hou je nou eens even gedeisd man. Ebinas ter verantwoording roepen omdat ze publiekelijk excuus maakt in plaats van per DM? :?
Ik snap dat je een beestje bent met een aard, maar houd jezelf nou een beetje in de hand. En daar hoort ook bij dat we niet dagelijks bezig zijn om hier op allerlei verhalen van je te reageren.
Welkom terug, en be relaxt. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 02:02:19 #210
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_159298293
Komt er hier nog een Eiland-Topic in de tijdelijke fora of blijft dat bij TV ?
pi_159299683
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 02:02 schreef 5thencounter het volgende:
Komt er hier nog een Eiland-Topic in de tijdelijke fora of blijft dat bij TV ?
Zal wel van populariteit afhangen denk, gister kwamen we tot 2 topics tijdens de eerste uitzending.
Maarja helaas verder geen livestreams enzo ervan dacht ik, want lijkt best wel geinig, meer wat ik voor ogen had van utopia vantevoren.
pi_159301718
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 02:02 schreef 5thencounter het volgende:
Komt er hier nog een Eiland-Topic in de tijdelijke fora of blijft dat bij TV ?
Het zou sowieso niet in UTO komen.
pi_159308682

Hier is de bewonerslijst voor de OP als deze weer nodig is :+
SOONY
  Moderator vrijdag 22 januari 2016 @ 16:56:51 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159308933
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:46 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de bewonerslijst voor de OP als deze weer nodig is :+
Die staat sinds gisteren ook al in de COS OP, alleen dan onder een spoiler. We zullen ze binnenkort weer eens verwisselen. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_159309002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Die staat sinds gisteren ook al in de COS OP, alleen dan onder een spoiler. We zullen ze binnenkort weer eens verwisselen. :)
Ooh niet gezien :P
Sorry :+
SOONY
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:27:15 #216
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_159319271
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 02:02 schreef 5thencounter het volgende:
Komt er hier nog een Eiland-Topic in de tijdelijke fora of blijft dat bij TV ?
Dat kan toch gewoon in 167? Of zijn ze bang dat het dan wordt ondergesneeuwd door WIDM en Opaatje? :D
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 23 januari 2016 @ 00:06:35 #217
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_159320277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat kan toch gewoon in 167? Of zijn ze bang dat het dan wordt ondergesneeuwd door WIDM en Opaatje? :D
Ik dacht idd hier bijvoorbeeld, maar ik snap inmiddels uit de TV-topic dat het programma geen levensvatbaarheid heeft...
pi_159328975
Een 'technische' vraag. Op mijn Ipad kon ik tot een paar dagen geleden gewoon een Cos openen. Nu komt ineens de OP niet meer mee. Is er iets veranderd?
pi_159329007
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:30 schreef mootie het volgende:
Een 'technische' vraag. Op mijn Ipad kon ik tot een paar dagen geleden gewoon een Cos openen. Nu komt ineens de OP niet meer mee. Is er iets veranderd?
Dat gebeurt in andere topics ook als de OP erg lang is. ( bij mobiel openen) Een bug/kwestie van te lange OP. Is geen oplossing voor.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_159329443
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Voxs het volgende:

[..]

Dat gebeurt in andere topics ook als de OP erg lang is. ( bij mobiel openen) Een bug/kwestie van te lange OP. Is geen oplossing voor.
Ah, dus komt door meer info in de OP tov vorige week. Top ^O^
pi_159347154
[COS #10169] Afterpary na topconcert
Wil een mod afterparty hier van maken? Een T ertussen.

Alvast bedankt. :)
pi_159349744
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 00:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[COS #10169] Afterpary na topconcert
Wil een mod afterparty hier van maken? Een T ertussen.

Alvast bedankt. :)
Alsnog aangepast, voor de teruglezers ;)
"Life's a Bitch"
pi_159352824
Ondanks het verzoek van een MOD, wil ik het toch plaatsen.

Ik krijg waarschuwingen over off-topic berichten, waar TR's over worden geplaatst.

Gooi dan mijn DM/PM weer open, zodat ik het hier niet hoef te plaatsen.
Op deze manier word ik monddood gemaakt, om wel berichten tew ontvangen en niet "achter de schermen" een antwoord te kunnen geven.

Ik heb netjes een mail verstuurd met dit probleem naar fokforum. Maar als je daar geen antwoord van krijgt, waar moet ik dan reageren???? :?
pi_159352928
@ LS, volgens mij is mijn dm een verzoek geweest die weinig onduidelijk is toch?
Begrijp niet wat je hierover in FB wil bespreken?
"Life's a Bitch"
pi_159355324
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ondanks het verzoek van een MOD, wil ik het toch plaatsen.

Ik krijg waarschuwingen over off-topic berichten, waar TR's over worden geplaatst.

Gooi dan mijn DM/PM weer open, zodat ik het hier niet hoef te plaatsen.
Op deze manier word ik monddood gemaakt, om wel berichten tew ontvangen en niet "achter de schermen" een antwoord te kunnen geven.

Ik heb netjes een mail verstuurd met dit probleem naar fokforum. Maar als je daar geen antwoord van krijgt, waar moet ik dan reageren???? :?
Je kan weer dm'en en pm'en.

En hou je een beetje rustig aub. Je bent net terug van een ban en zaken nemen zo nu en dan wat langer dan je misschien wenst.
  zondag 24 januari 2016 @ 17:34:52 #226
427541 Cir
yes she is
pi_159360862
vraag: Mogen de Muppets in de OP terug ?
plies plies plies :*
kweenie hoe ik dat kan frotten,..
pi_159361019
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:34 schreef Cir het volgende:
vraag: Mogen de Muppets in de OP terug ?
plies plies plies :*
kweenie hoe ik dat kan frotten,..
Het was slechts tijdelijk bedoeld.
Ze hebben de COS plezier gebracht.
Maar we moeten ze nu hun welverdiende rust gunnen.
"Life's a Bitch"
  zondag 24 januari 2016 @ 18:21:56 #228
427541 Cir
yes she is
pi_159361784
quote:
12s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:41 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Het was slechts tijdelijk bedoeld.
Ze hebben de COS plezier gebracht.
Maar we moeten ze nu hun welverdiende rust gunnen.
agh oke thnxs ^O^

nb...ook al rust }:| ....
zo Utopiaans :D
pi_159364133
quote:
12s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:41 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Het was slechts tijdelijk bedoeld.
Ze hebben de COS plezier gebracht.
Maar we moeten ze nu hun welverdiende rust gunnen.
Hoezo ? -O-
pi_159364525
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:58 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Hoezo ? -O-
Heb terug gekeken en zag dat de OP ergens vandaag weer is verandert in de gewone OP. Eerder is al aangegeven, dat het slechts tijdelijk zou zijn.
"Life's a Bitch"
pi_159364573
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:13 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Heb terug gekeken en zag dat de OP ergens vandaag weer is verandert in de gewone OP. Eerder is al aangegeven, dat het slechts tijdelijk zou zijn.
de gewone stond onder een spoiler, iedereen vind t leuk *O*
pi_159364817
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

de gewone stond onder een spoiler, iedereen vind t leuk *O*
Het mag hij ook nog wel heel even, anders is tijdelijk wel heel tijdelijk.
En voor zoveel werk, is dat een beetje zonde.

Maar ik lees een paar posts terug dat het ook lastig is bij mobiel openen.
We kunnen er beter niet te lang mee doorgaan.
Nog heel even dan ;)
"Life's a Bitch"
pi_159364837


[ Bericht 82% gewijzigd door Ebinas op 24-01-2016 20:25:52 ]
"Life's a Bitch"
pi_159364934
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:24 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Het mag hij ook nog wel heel even, anders is tijdelijk wel heel tijdelijk.
En voor zoveel werk, is dat een beetje zonde.

Maar ik lees een paar posts terug dat het ook lastig is bij mobiel openen.
We kunnen er beter niet te lang mee doorgaan.
Nog heel even dan ;)
thnx klabbakus heeft er uren bij gezeten .. *O*
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 20:52:07 #235
388664 crew  Dotteke
pi_159365675
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

de gewone stond onder een spoiler, iedereen vind t leuk *O*
nee hoor ik vind de originele leuker eerlijk gezegd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_159365937
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]

nee hoor ik vind de originele leuker eerlijk gezegd.
En praktischer.

Ben benieuwd of ik weer kan openen, of dat nu de polls teveel ruimte innemen.
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 21:03:37 #237
388664 crew  Dotteke
pi_159366119
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:58 schreef mootie het volgende:

[..]

En praktischer.

Ben benieuwd of ik weer kan openen, of dat nu de polls teveel ruimte innemen.
De muppet zooi staat er al weer in.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 21:27:18 #238
137949 Disana
pi_159366948
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]

De muppet zooi staat er al weer in.
Nu is het niet leuk meer, het begint gezeur te worden.
pi_159370804
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:58 schreef mootie het volgende:

[..]

En praktischer.

Ben benieuwd of ik weer kan openen, of dat nu de polls teveel ruimte innemen.
De POLL's zijn al een vast item sinds het begin. Dus daar kan het niet aan liggen.
pi_159371626
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

De POLL's zijn al een vast item sinds het begin. Dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb ook heel lang niet kunnen openen. Toevallig viel het me een tijd terug op dat het ineens wel lukte. Maar het plaatje met exit-bewoners wordt ook steeds langer, kan ook de boosdoener zijn.
pi_159378190
De OP is weer in de oude staat.
En daar houden we het vanaf nu bij.
"Life's a Bitch"
pi_159379770
Ook zonder muppets kan ik niet meer openen. /cry
pi_159383929
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:29 schreef mootie het volgende:
Ook zonder muppets kan ik niet meer openen. /cry
De OP is veel te lang. Haal de polls en de lijsten van excits eruit en het scheelt scrollen en je kan weer openen. ^O^
pi_159384660
Jammer, maar oke voor even is t leuk.. exitlijsten kunnen wat mij betreft er ook wel uit en dan een aparte topic hiervoor, net als de polls ..een idee ?
pi_159385165
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:23 schreef sjampoeh het volgende:
Jammer, maar oke voor even is t leuk.. exitlijsten kunnen wat mij betreft er ook wel uit en dan een aparte topic hiervoor, net als de polls ..een idee ?
Wat mij betreft wel en dat kan ook voor de polls, de agenda en de dieren.
pi_159385198
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:23 schreef sjampoeh het volgende:
Jammer, maar oke voor even is t leuk.. exitlijsten kunnen wat mij betreft er ook wel uit en dan een aparte topic hiervoor, net als de polls ..een idee ?
Lijkt me goed idee.
Apart topic voor polls en apart topic voor exits
Of één aparte topic voor al deze zooi behalve de inwonerslijst?

En die polls zijn er al maanden niet meer geweest volgens mij in de OT.
Die zijn pas weer terug sinds LS weer aanwezig is, dus die er eerst uit valt ook te proberen, want volgens mij gaat het mis sinds die er weer instaan
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_159385383
Mod kun je deze sticky maken ?

UTO / Exits 2014-2015
pi_159385695
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:53 schreef sjampoeh het volgende:
Mod kun je deze sticky maken ?

UTO / Exits 2014-2015
Gedaan!
"Life's a Bitch"
pi_159385978
Heel erg bedankt Ebinas en eventueel Gert en Liesje voor de wat strakkere OP _O_
SOONY
pi_159386020
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:14 schreef DKUp het volgende:
Heel erg bedankt Ebinas en eventueel Gert en Liesje voor de wat strakkere OP _O_
huh..ik heb de Op aangepast ..ik heb geopend
pi_159386023
En eventueel een update van de andere oud-bewoners in het Exit topic en dan is het helemaal mooi _O_
SOONY
pi_159386070
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:16 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

huh..ik heb de Op aangepast ..ik heb geopend
Ooh sorry :+
Ik was ook met iets anders bezig :D
sjampoeh voor de vierde mod van UTO _O_
SOONY
pi_159386105
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:16 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

huh..ik heb de Op aangepast ..ik heb geopend
Die vaste gasten kunnen ook wel naar de exit, want die komen daar helemaal niet meer
En deze link >> http://www.utopiatv.nl/participant/active uit de spoiler en gewoon onder de inwonerslijst?
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_159386109
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ooh sorry :+
Ik was ook met iets anders bezig :D
sjampoeh voor de vierde mod van UTO _O_
Haha nee joh :+
pi_159386170
quote:
99s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:19 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Die vaste gasten kunnen ook wel naar de exit, want die komen daar helemaal niet meer
En deze link >> http://www.utopiatv.nl/participant/active uit de spoiler en gewoon onder de inwonerslijst?
oke
pi_159386233
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:22 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

oke
En LS moet misschien een topic maken voor zijn poll verslaving :).
Want ik moet zeggen dat ik er überhaupt niet aan denk omdat je ze niet ziet daar
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_159386245
quote:
99s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:24 schreef Zeyina het volgende:

[..]

En LS moet misschien een topic maken voor zijn poll verslaving :).
Want ik moet zeggen dat ik er überhaupt niet aan denk omdat je ze niet ziet daar
klopt, ik ook niet ^O^
  Moderator maandag 25 januari 2016 @ 17:33:05 #258
388664 crew  Dotteke
pi_159386438
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:23 schreef sjampoeh het volgende:
Jammer, maar oke voor even is t leuk.. exitlijsten kunnen wat mij betreft er ook wel uit en dan een aparte topic hiervoor, net als de polls ..een idee ?
Ja mogen we van mij ook uit, polls voegen weinig toe wat mij betreft.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_159386452
Polls worden verplaatst ^O^ ik kan er zelf niet meer bij
pi_159386472
Polls zijn mooi voor een apart topic sticky/open lijkt mij.
SOONY
  Moderator maandag 25 januari 2016 @ 17:35:14 #261
388664 crew  Dotteke
pi_159386479
quote:
99s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:24 schreef Zeyina het volgende:

[..]

En LS moet misschien een topic maken voor zijn poll verslaving :).
Want ik moet zeggen dat ik er überhaupt niet aan denk omdat je ze niet ziet daar
Pols voegen ook niets toe, misschien is het alleen leuk als de streamers mogen nomineren er een pol komt op wie ze gestemd hebben?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_159386549
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:34 schreef DKUp het volgende:
Polls zijn mooi voor een apart topic sticky/open lijkt mij.
Hoeft er om die reden ook geen topics meer gekaapt te worden _O-
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_159386623
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:34 schreef DKUp het volgende:
Polls zijn mooi voor een apart topic sticky/open lijkt mij.
UTO / Het Utopia Stem Topic
pi_159386663
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Pols voegen ook niets toe, misschien is het alleen leuk als de streamers mogen nomineren er een pol komt op wie ze gestemd hebben?
Dat zou ook kunnen in het topic wat altijd gemaakt wordt als er nieuwe inwoners komen. Dat je dat combineert en daar ook de nominaties in zet.
Dus apart topic tijdens de stemmingen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_159386677
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_159386808
SOONY
  One tough cookie maandag 25 januari 2016 @ 18:45:41 #267
169210 liesje1979
pi_159405377
De OP komt weer mee ^O^
pi_159405402
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:00 schreef mootie het volgende:
De OP komt weer mee ^O^
Ik zag het ook _O_
SOONY
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:11:39 #270
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_159432673
quote:
99s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:38 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Hoeft er om die reden ook geen topics meer gekaapt te worden _O-
^O^

De enige valide reden om nu nog te kapen is om Do-TT's te maken. O+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 31 januari 2016 @ 17:26:40 #271
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159546770
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

^O^

De enige valide reden om nu nog te kapen is om Do-TT's te maken. O+
Alstublieft niet.

Nu moet het echt eens gedaan zijn met al dat gekwijl in de cos. Maak dan een kwijltopic.

Ik moest destijds een topic over Colinda aanmaken en PB mag gewoon blijven kwijlen.

Vind ik niet fair. Ik kan veel verdragen maar ooit gaat dat mis.

Sara Raats
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159549074
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:26 schreef sararaats het volgende:

[..]

Alstublieft niet.

Nu moet het echt eens gedaan zijn met al dat gekwijl in de cos. Maak dan een kwijltopic.

Ik moest destijds een topic over Colinda aanmaken en PB mag gewoon blijven kwijlen.

Vind ik niet fair. Ik kan veel verdragen maar ooit gaat dat mis.

Sara Raats
Zie DM
"Life's a Bitch"
pi_159552403
Waarom wordt de prognose van de nominaties van 2016 steeds weggehaald uit de OP?
Neemt totaal geen ruimte in beslag, zoals de POLL's deden.
Heb het zelf getest met een mobiel.
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 20:48:06 #274
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159552729
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom wordt de prognose van de nominaties van 2016 steeds weggehaald uit de OP?
Neemt totaal geen ruimte in beslag, zoals de POLL's deden.
Heb het zelf getest met een mobiel.
Nog even los van de vraag waarom jouw prognoses in de OP zouden moeten: we hebben net een OP-schoonmaakactie achter de rug waar veel users blij mee zijn. Als je een prognose-topic wil maken, prima. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_159553620
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Nog even los van de vraag waarom jouw prognoses in de OP zouden moeten: we hebben net een OP-schoonmaakactie achter de rug waar veel users blij mee zijn. Als je een prognose-topic wil maken, prima. :)
Mijn prognose? :?
Was een gesprek in de COS. die vaker (off-topic) wordt besproken. Vandaar dat ik dat schemaatje heb gemaakt.

En heb zelf een steentje bijgedragen aan het opschonen van de OP, weet je nog?

UTO / Het Utopia Stem Topic
  One tough cookie zondag 31 januari 2016 @ 21:54:07 #276
169210 liesje1979
pi_159555307
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Mijn prognose? :?
Was een gesprek in de COS. die vaker (off-topic) wordt besproken. Vandaar dat ik dat schemaatje heb gemaakt.

En heb zelf een steentje bijgedragen aan het opschonen van de OP, weet je nog?

UTO / Het Utopia Stem Topic
Ja dat was tof dat je daaraan hebt bijgedragen. Verder zien wij de meerwaarde van dat schemaatje niet zo, en met ons meerdere users niet, anders werd het er niet steeds uit gesloopt denk ik. ;)
Dus voor we hier een welles nietes gaan krijgen over of het er wel of niet in moet, laten we maar afspreken dat wij vinden dat het niet nodig is om dat schema in de OP te hebben.
pi_159653203
Mag er in de Cos van verdedig(d) van de d een t maken
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  Moderator donderdag 4 februari 2016 @ 15:46:58 #278
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159653293
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:43 schreef PTLe het volgende:
Mag er in de Cos van verdedig(d) van de d een t maken
verzoek ingewilligt
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_159653300
quote:
12s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:46 schreef Gert het volgende:

[..]

verzoek ingewilligd
Dank je wel Gert !

[ Bericht 0% gewijzigd door PTLe op 04-02-2016 16:01:38 ]
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:50:04 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159653366
quote:
12s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:46 schreef Gert het volgende:

verzoek ingewilligt
:+
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159673916
Heeft iemand enig idee waarom bij mij de filmpjes niet willen laden?
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 10:41:48 #282
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159674697
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 09:33 schreef floske het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom bij mij de filmpjes niet willen laden?
Probeer het hier eens: UTO / Reacties op streamverslagen, filmpjes en updates#6
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 12:14:33 #283
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159676623
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 09:33 schreef floske het volgende:

Heeft iemand enig idee waarom bij mij de filmpjes niet willen laden?
quote:
Dat deed ze vorige week, maar nog geen reactie.

UTO / Reacties op streamverslagen, filmpjes en updates#6
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 12:39:38 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159677145
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:14 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

[..]

Dat deed ze vorige week, maar nog geen reactie.

UTO / Reacties op streamverslagen, filmpjes en updates#6
Oeps. :)
Maar het staat daar wel goed en hier niet, bedoelde ik.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 10:37:22 #285
427541 Cir
yes she is
pi_159698299
[COS #10313] Asociaal tufeszuipzooitje
wil er een modej tyfeszuipzooitje van maken

Thnxs alvast
pi_159699312
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:37 schreef Cir het volgende:

[COS #10313] Asociaal tufeszuipzooitje
wil er een modej tyfeszuipzooitje van maken

Thnxs alvast
Tyfus :+
pi_159699325
DE TYFUS VOOR ZE ALLEMAAL :(
SOONY
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 12:17:27 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159700082
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:37 schreef Cir het volgende:

[COS #10313] Asociaal tufeszuipzooitje
wil er een modej tyfeszuipzooitje van maken

Thnxs alvast
Het topic is inmiddels dicht maar ik heb de ziekte toch nog maar even goed gespeld. Staat een stuk beschaafder zo. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 7 februari 2016 @ 21:18:13 #289
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_159737616
"Edit"

[ Bericht 96% gewijzigd door utopia2.0 op 07-02-2016 21:25:25 ]
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  zondag 7 februari 2016 @ 21:39:47 #290
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_159738399
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Wil even in dit topic kenbaar maken, dat ik erg verontwaardigt ben, dat pestgedrag op Fok toegestaan word.
Ik weet niet of de feedback hiervoor bedoeld is, anders excuses dat ik het hier neer heb gezet.
Wanneer iemand op het forum in de COS van Utopia iemand uit mag maken voor rollademona(waarmee hij een deelnemer van Utopia bedoeld) er niet op aangesproken word, omdat het doodleuk gewoon mag. Ik ga daar tegenin en word daar dan wel op aangesproken, maar krijg in mijn DM dames die dankbaar zijn dat ik er iets van zeg, want ze vinden het confronterend wat deze persoon uitkraamt.
Kan hier echt niet tegen opgetreden worden?
pi_159739121
quote:
2s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:39 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij mij daar mee bedoeld. Ik ben één van de users die haar zo noemt.
Ik zou iemand die dik is door een aandoening als schildklierproblemen etc. NOOIT zo noemen.
Maar die meid is willens en wetens zo dik. Dat heeft ze meerdere malen op de streams verteld.

Ze is te lui om af te vallen en heeft het sporten al opgegeven, maar blijft wel als een bezetene vreten en zuipen. Dagen op haar bed liggen en amper beweging.

Dat soort dikke mensen hebben niet mijn respect en dat is ook bekend in de COS, omdat het vaker onderwerp van gesprek is geweest.

Dat is nu éénmaal de COS. Daar worden bijnamen als normaal gezien. En is al jaren zo.
  Moderator zondag 7 februari 2016 @ 22:06:05 #292
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159739470
De moderators van Utopia gaan niet de rol van 'smaakpolitie' vervullen. Wat voor de ene user een grappige bijnaam is, is voor een andere user ranzig. Wij gaan er geen oordeel over vellen. Deelnemers aan RLS'en die zich uit vrije wil 24/7 laten filmen zijn altijd al een tikkie vogelvrij geweest op FOK! en dat blijft zo.

De grens ligt dus hoog maar die is er wél. Geen racistische benamingen. Geen k*nker-puntjepuntje. Geen doodverwensingen. Geen bedreigingen.

Het staat een ieder verder uiteraard vrij om een user per dm te vragen of het een tandje minder kan, wanneer je je stoort aan diens aanduidingen van deelnemers.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 7 februari 2016 @ 22:06:44 #293
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_159739494
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij mij daar mee bedoeld. Ik één van de users die haar zo noemt.
Ik zou iemand die dik is door een aandoening als schildklierproblemen etc. NOOIT zo noemen.
Maar die meid is willens en wetens zo dik. Dat heeft ze meerdere malen op de streams verteld.

Ze is te lui om af te vallen en heeft het sporten al opgegeven, maar blijft wel als een bezetene vreten en zuipen. Dagen op haar bed liggen en amper beweging.

Dat soort dikke mensen hebben niet mijn respect en dat is ook bekend in de COS, omdat het vaker onderwerp van gesprek is geweest.

Dat is nu éénmaal de COS. Daar worden bijnamen als normaal gezien. En is al jaren zo.
Dus omdat iemand misschien in zijn/haar verleden wat meegemaakt heeft waardoor iemand daardoor een eetgedrag is gaan hanteren dat uiteindelijk geresulteerd heeft in een overgewicht, gaan jou dan over je hoofd?

Je moet je eens afvragen of jou postgedrag voor Users(met een overgewicht) confronterend kan zijn. Ik krijg dames in mij DM die dankbaar zijn dat ik er iets van zeg, omdat ze het confronterend vinden wat jij post. Ik mag er niets van zeggen en moet dat maar respecteren en heb dat ook te respecteren, want dat is de policy van FOK.

Misschien moet jij ook eens leren wat het woord respect betekend, want dat woord is voor jou niet zo erg duidelijk is mijn bescheiden mening.

Doe er mee wat je wilt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_159739837
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij mij daar mee bedoeld. Ik ben één van de users die haar zo noemt.
Ik zou iemand die dik is door een aandoening als schildklierproblemen etc. NOOIT zo noemen.
Maar die meid is willens en wetens zo dik. Dat heeft ze meerdere malen op de streams verteld.

Ze is te lui om af te vallen en heeft het sporten al opgegeven, maar blijft wel als een bezetene vreten en zuipen. Dagen op haar bed liggen en amper beweging.

Dat soort dikke mensen hebben niet mijn respect en dat is ook bekend in de COS, omdat het vaker onderwerp van gesprek is geweest.

Dat is nu éénmaal de COS. Daar worden bijnamen als normaal gezien. En is al jaren zo.
Is het ooit al eens in je opgekomen dat ze misschien niet willens en wetens zo dik is? Dat het misschien wel een onderliggend probleem is waardoor ze niet kan stoppen met zich "volproppen"?
Ik heb sowieso moeite met al die bijnamen die er rond gaan in de cos. Voor velen is het niet meer te volgen.Wat is er mis met de gewone naam te noemen.En een geintje moet echt wel kunnen, dat vind ik ook.Maar vaak gaat het wel erg ver.
pi_159740039
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:15 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Is het ooit al eens in je opgekomen dat ze misschien niet willens en wetens zo dik is? Dat het misschien wel een onderliggend probleem is waardoor ze niet kan stoppen met zich "volproppen"?
Ik heb sowieso moeite met al die bijnamen die er rond gaan in de cos. Voor velen is het niet meer te volgen.Wat is er mis met de gewone naam te noemen.En een geintje moet echt wel kunnen, dat vind ik ook.Maar vaak gaat het wel erg ver.
Ja klopt ik kom er zelden maar wie en waar het over gaat is lost
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_159740111
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:06 schreef Gert het volgende:
De moderators van Utopia gaan niet de rol van 'smaakpolitie' vervullen. Wat voor de ene user een grappige bijnaam is, is voor een andere user ranzig. Wij gaan er geen oordeel over vellen. Deelnemers aan RLS'en die zich uit vrije wil 24/7 laten filmen zijn altijd al een tikkie vogelvrij geweest op FOK! en dat blijft zo.

De grens ligt dus hoog maar die is er wél. Geen racistische benamingen. Geen k*nker-puntjepuntje. Geen doodverwensingen. Geen bedreigingen.

Het staat een ieder verder uiteraard vrij om een user per dm te vragen of het een tandje minder kan, wanneer je je stoort aan diens aanduidingen van deelnemers.
Ok, dus.....met kanker mag je niet spotten, maar met andere ziektes wel en zo grof mogelijk en zo'n 3870 x per dag ? Racisme mag niet, maar een opmerking dat vele getinte mensen al agressief worden als je ze aankijkt, mag wel?
Bijzondere manier van modereren om het zacht uit te drukken. :Y
pi_159740148
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja klopt ik kom er zelden maar wie en waar het over gaat is lost
Dat hebben er dus veel meer, gewoon de naam noemen, niet iedereen volgt het hele dagen.
  zondag 7 februari 2016 @ 22:24:46 #298
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_159740259
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ok, dus.....met kanker mag je niet spotten, maar met andere ziektes wel ook al is zo grof mogelijk en zo'n 3870 x per dag wel? Racisme mag niet, maar een opmerking dat vele getinte mensen al agressief worden als je ze aankijkt, mag wel?
Bijzondere manier van modereren om het zacht uit te drukken. :Y
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  Moderator zondag 7 februari 2016 @ 22:30:53 #299
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159740580
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ok, dus.....met kanker mag je niet spotten, maar met andere ziektes wel en zo grof mogelijk en zo'n 3870 x per dag ? Racisme mag niet, maar een opmerking dat vele getinte mensen al agressief worden als je ze aankijkt, mag wel?
Bijzondere manier van modereren om het zacht uit te drukken. :Y
Bijzondere manier van mijn woorden weergeven.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_159740653
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ok, dus.....met kanker mag je niet spotten, maar met andere ziektes wel en zo grof mogelijk en zo'n 3870 x per dag ? Racisme mag niet, maar een opmerking dat vele getinte mensen al agressief worden als je ze aankijkt, mag wel?
Bijzondere manier van modereren om het zacht uit te drukken. :Y
Ik vind bedreigingen uiten om een bewoner iets aan te doen als die uit Utopia is veel erger.
pi_159740659
quote:
13s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Bijzondere manier van mijn woorden weergeven.
Dat was hem?
  Moderator zondag 7 februari 2016 @ 22:33:04 #302
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159740691
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:32 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat was hem?
Ja. Ga maar tegen je hond blaffen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')