..werd ik vakkundig de mond gesnoerd door spijkerbroerquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent welkom, de koffie staat klaar...
Shit hey...quote:Op maandag 4 januari 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent welkom, de koffie staat klaar...
Beatles met Michellequote:
1966 ?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
De #1 hit toen mini Madmaster geboren werd...
(U mag Google'n...)
3 juni 1966 meer kan ik niet vindenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ergens in een jaar wel erg ruim geschat is.
In 66 I got my kicks...
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet altijd huilen van dit nummer, waarom weet ik niet?
Mad wil dat wel voor je doenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan er morgen wel een paar omleggen ook, mijn afspraak gaat niet door
Zó slecht is 't nummer ook weer niet, hoor...quote:Op maandag 4 januari 2016 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet altijd huilen van dit nummer, waarom weet ik niet?
quote:
Het raakt gevoelige snaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zó slecht is 't nummer ook weer niet, hoor...
Deze kan ik beter handelen.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:10 schreef just me het volgende:
moet je hier ook n beetje van huilen Piet ?
gelukkig maarquote:
oh dan kun jij ook die man/vrouw omleggen die zijn/haar afspraak met Symph afgezegd heeftquote:
quote:
Ja, dat kán ik wel, maar ik wel het volledige bedrag vooraf op mijn rekening hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
oh dan kun jij ook die man/vrouw omleggen die zijn/haar afspraak met Symph afgezegd heeft
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
oh dan kun jij ook die man/vrouw omleggen die zijn/haar afspraak met Symph afgezegd heeft
Ik wil nog eens een keer gespeeld confused een winkel binnen rennen, daar gehaast vragen "Welk jaar is het?!" en als ik dan het antwoord krijg, roepen "HET IS GELUKT!!!" en euforisch weer naar buiten rennen.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:15 schreef knokkels het volgende:
Man probeert te tijdreizen en rijdt door winkelpand
Echt... Wat?
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil nog eens een keer gespeeld confused een winkel binnen rennen, daar gehaast vragen "Welk jaar is het?!" en als ik dan het antwoord krijg, roepen "HET IS GELUKT!!!" en euforisch weer naar buiten rennen.
rekening is zowat leeg en er moet hard gespaard worden voor inrichting en aankleding etcquote:Op maandag 4 januari 2016 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat kán ik wel, maar ik wel het volledige bedrag vooraf op mijn rekening hebben.
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil nog eens een keer gespeeld confused een winkel binnen rennen, daar gehaast vragen "Welk jaar is het?!" en als ik dan het antwoord krijg, roepen "HET IS GELUKT!!!" en euforisch weer naar buiten rennen.
Aggut.. geen onderbroek meer om de billen?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
rekening is zowat leeg en er moet hard gespaard worden voor inrichting en aankleding etc
Da's ook niet zo stringent...quote:Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aggut.. geen onderbroek meer om de billen?
DDM en de naturistencommunequote:Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hoor je mij klagen dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
roze verfquote:Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:
quote:
Paddo's.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:15 schreef knokkels het volgende:
Man probeert te tijdreizen en rijdt door winkelpand
Echt... Wat?
Beetje van jouw middelbare leeftijd, ofnie?quote:
Het is nog net geen Cor Steijn...quote:Op maandag 4 januari 2016 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje van jouw middelbare leeftijd, ofnie?
Jep, en Ieder nadeel heb zijn voordeelquote:Op maandag 4 januari 2016 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje van jouw middelbare leeftijd, ofnie?
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nog net geen Cor Steijn...
En dan ben je 40?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
40 plus... nou... voorlopig nog niet aan de orde hier.
Nog anderhalf uur werken
en dan ben je ineens wel 40+?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
40 plus... nou... voorlopig nog niet aan de orde hier.
Nog anderhalf uur werken
quote:
heb je nu al iemand een ban aangenaaid ?quote:
Alweer?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
Fok promotie Radio 49 op FB
https://www.facebook.com/fok.nl/posts/1201347383227432
Ja topquote:Op maandag 4 januari 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
Fok promotie Radio 49 op FB
https://www.facebook.com/fok.nl/posts/1201347383227432
is dit een open sollicitatiequote:Op maandag 4 januari 2016 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
heb je nu al iemand een ban aangenaaid ?
Ik zou me vereerd voelenquote:
maar thanksquote:Op maandag 4 januari 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok sorry... wist niet dat ie al was geweest
beter een keer teveel dan een keer te weinigquote:Op maandag 4 januari 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Danny kwam hem hoogstpersoonlijk melden...quote:Op maandag 4 januari 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie terugkomt meteen bannen voor een dag...
tafel is al leeg, ik kan zo aan de lampenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Tafels en stoelen aan de kant zo...!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |