SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
mijn RIP show gaat 3 dagen uitlopenquote:
minstensquote:Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn RIP show gaat 3 dagen uitlopen
Hier kun je genoeg inspiratie uit ophalen: FOK! 'In Memoriam' Alle 281 Dood (deel 2)quote:Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn RIP show gaat 3 dagen uitlopen
Heb 'm een paar jaar gelden nog gezien, waarbij hij opkwam in een rolstoel en met zo'n nasaal stemmetje 'Goedenavond allemaal lieve mensen...' zei al la Koos Alberts.quote:
Bread - Everything I ownquote:Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Als er wensen zijn die binnen het 40-kader passen, drop ze dan hier...
dat bedoel ik, 2015 was een wreed jaarquote:Op maandag 4 januari 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier kun je genoeg inspiratie uit ophalen: FOK! 'In Memoriam' Alle 281 Dood (deel 2)
Afschaffen, dat jaarquote:Op maandag 4 januari 2016 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bedoel ik, 2015 was een wreed jaar
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Everything I Own stond al klaar, maar ik zag je edit net op tijd...
niet haten op Heintje, dit is voor mijquote:
En ik heb hier het raam open staan i.v.m. dampen van een sterk reinigingsmiddel.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
niet haten op Heintje, dit is voor mij
Je daagt me uit, hè?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik heb hier het raam open staan i.v.m. dampen van een sterk reinigingsmiddel.Als m'n buren dit horen....
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
"dat oma mij verwent"?
"geeft mij een zoen"?
en zegt tegen mama "ik kan het nu nog doen"?
Seriously? Niemand vind die tekst ietwat dubieus?!
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Bedankt voor de tunes MM![]()
Laterz
See youquote:Op maandag 4 januari 2016 20:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Laterz
Adios!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Laterz
draait ie voor mijquote:Op maandag 4 januari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Draait ie Elvis Costello, draait ie DIT![]()
man man man
Nee, ik draai 'She'...quote:Op maandag 4 januari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Draait ie Elvis Costello, draait ie DIT![]()
man man man
Net zo erg!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik heb hier het raam open staan i.v.m. dampen van een sterk reinigingsmiddel.Als m'n buren dit horen....
quote:
voor je het weet woont hij naast onsquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op verzoek van Spijkerbroek heb ik Elvis net omgelegd...
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkeerde Elvisquote:Op maandag 4 januari 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik wacht op de BeeGees - Jive Talkin'quote:
daar kan ik niet mee dansenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wacht op de BeeGees - Jive Talkin'
Klinkt als een tof feestje! Cafeïnequote:
Ik gebruik niet eens meer water in mijn koffie, ik vreet die bonen, zo uit de zak, ongemalen op.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klinkt als een tof feestje! Cafeïne
En daarna maal je ze en zet er koffie van? Beetje Kopi Luwak-achtig?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens meer water in mijn koffie, ik vreet die bonen, zo uit de zak, ongemalen op.
Ingewikkeld gedoe allemaal...
Dank voor de tip!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daarna maal je ze en zet er koffie van? Beetje Kopi Luwak-achtig?
en daarna in het putje, net zoals knokkels doetquote:Op maandag 4 januari 2016 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens meer water in mijn koffie, ik vreet die bonen, zo uit de zak, ongemalen op.
Ingewikkeld gedoe allemaal...
Help me herinneren om voorzichtig te zijn met koffie als ik bij jou benquote:
Je bent welkom, de koffie staat klaar...quote:Op maandag 4 januari 2016 20:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Help me herinneren om voorzichtig te zijn met koffie als ik bij jou ben
Eens, een keer ergens
En daarna?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Klein spijkerbroekje zong vroeger altijd "oeleboele"![]()
wij hockey boeliequote:Op maandag 4 januari 2016 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Klein spijkerbroekje zong vroeger altijd "oeleboele"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |