abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159130894
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wut? Het bestaan van negatieve energie is helemaal niet speculatief.
Het gaat er niet om of dat het bestaat. Ik heb het voor de zekerheid nog even opgezocht en er wordt over gediscussiëerd of dat het ooit is waargenomen (je kan soms conceptueel met iets werken wat niet bestaat, zie bijvoorbeeld complexe getallen (een ingewikkelde discussie die we niet hier moeten voeren, je kan stellen dat het bestaat maar je kan natuurlijk niet echt de wortel van een negatief getal nemen)) dus dat houd ik in het midden. Antimaterie bestaat, dat wil niet zeggen dat we er een relevante hoeveelheid van kunnen opwekken op een bepaalde plaats op een bepaalde tijd.
Als je het filmpje zou bekijken wat ik heb geplaatst waarin die Australische astrophysicus een lezing geeft dan krijg je een antwoord.
Deze dus.
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hier nog wat meer informatie over het mogelijke reizen met een warpmotor.
Als je wil speculeren dan moet je dat feitelijk onderbouwd doen.
Deze mevrouw heeft hier veel meer verstand van dan jij of ik.

[ Bericht 23% gewijzigd door Bram_van_Loon op 15-01-2016 20:37:21 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159131063
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:29 schreef Stompzinnig het volgende:
Wat ik wel wil weten:
Als aliens over zulke superieure techniek beschikken dat ze naar onze planeet kunnen reizen, en dat kunnen verbergen, waarom laten ze zich dan toch af en toe zien, zoals bij die 'mass sightings'?

Maken ze foutjes, willen ze ons pesten?

Als ze mensen bewust zouden willen maken van hun bestaan dan zouden ze zich toch massaal laten zien? En niet alleen aan een of ander redneckdorp?
Area 51 + geheime vliegtuigen + rijke fantasie => UFO's + geloof in aliens die ons komen bezoeken zonder zichzelf voor te stellen en zonder ons duidelijk hun vliegtuigen te laten zien. :)
#NoDAPL
pi_159131214
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:14 schreef Suncatcher het volgende:
Stel dat er een bekende van jullie een UFO heeft gezien. Hoe zou jij met al je 'kennis' dat verklaren?

Ik zou het puur wetenschappelijk houden. Om te beginnen het onderzoek van Nikola Tesla naar de ether en magnetische velden. Nikola Tesla die in de jaren 30 een lecture hield over hoe elektromagnetische velden gebruikt kunnen worden om vliegtuigen op volstrekt 'buitenaardse en onlogische wijze' te laten vliegen waar ook onderzoekers bij waren die later een vliegende schotel aan het ontwikkelen waren voor nazi duitsland. Amerika heeft na de oorlog veel technologie en wetenschappers uit duitsland gehaald en is daarmee verder gegaan. Nasa is ook op die manier ontstaan. De vliegende schotel die gemaakt is door nazi duitsland had ook allemaal rare symbolen, uit bijgeloof door de thule society.

Vanuit puur wetenschappelijke oogpunt zou je kunnen zeggen dat het Roswell incident wel degelijk heeft plaatsgevonden. Er was een coverup, maar het waren geen Aliens. Het was een poging om zo snel mogelijk de technologie uit het woestijn weg te halen, gezien er vele spionnen van Rusland actief waren in de VS. Het verhaal van Aliens en het belachelijk maken van mensen die iets gezien zouden hebben, " je gelooft toch niet in marsmannetjes?" kan verzonnen zijn om deze technologie zo lang mogelijk verborgen te houden

Dit allemaal heel simpel uitgelegd natuurlijk. Occam's razor enzo.
Maar het is ook goed mogelijk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Ik blijf open minded.

Wat wel lachwekkend is, is dat er vele landen meedoen aan het JSF project dat, die indruk wordt de laatste 70 jaar gewekt, al vanaf dag 1 compleet ineffectief blijkt te zijn mocht het verhaal over de vliegende schotels waar zijn. Feitelijk kun je stellen dat wij nog oorlogje willen voeren met zeppelins (de f16s / JSF) terwijl Amerika rondvliegt met straaljagers (vliegende schotels)
Als de USA met vliegende schotels zou vliegen en ons zou aanvallen dan zouden we het wel weten. :)
Ik neem dan ook aan dat jij dat metaforisch bedoelde, dat jij bedoelde dat zij beter ontwikkelde straaljagers hebben. Dat klopt. Het paradepaardje van de aanvalsvliegtuigen (F22 a.k.a. Raptor) houden ze voor zichzelf, enkel Australië heeft dat mogen kopen. Dat gezegd hebbende, ik denk dat Nederland het nu ook zou mogen kopen als Nederland bereid zou zijn om de kosten te dragen, we hadden dat zeker uit de JSF-onderhandelingen kunnen slepen.
De Americaanse straaljagers zijn goed en lopen voor op alle andere straaljagers in de wereld dankzij de combinatie van een valse start (gestolen kennis van Europa, geproduceerd met publiek gefinancierd onderwijs en onderzoek) en gigantische investeringen van alle landen die die straaljagers kopen en de eigen overheid.
Dat wil niet zeggen dat er geen andere landen zijn die goede straaljagers hebben, ook de Russen kunnen er wat van en zo zijn er nog een paar bijzondere straaljagers bij andere landen. Deze straaljagers lopen momenteel echter een generatie achter omwille van o.a. sensoren en stealth. Juist die stealth is ontwikkeld in Area 51, daar diende Area 51 voor! Ik heb al een link gegeven naar de documentaire maar die zal hier vast volstrekt zijn genegeerd.

Ik kan me trouwens voorstellen dat dit ook voor een UFO werd aangezien toen het nog geheim was. ;)
Ik kan het niemand kwalijk nemen.

En anders deze wel.

en deze gezien de extreme hoogte waarvan elke piloot en ingenieur die niet betrokken was bij het project dacht dat die nog niet gehaald kon worden:
Dit zijn de UFO's. Dit en optische effecten en misschien zo nu en dan hallucinaties.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bram_van_Loon op 15-01-2016 20:31:11 ]
#NoDAPL
pi_159131285
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Area 51 + geheime vliegtuigen + rijke fantasie => UFO's + geloof in aliens die ons komen bezoeken zonder zichzelf voor te stellen en zonder ons duidelijk hun vliegtuigen te laten zien. :)
Dat snap ik. Ik vraag ook niet om een verklaring van waarom mensen in aliens op aarde geloven.
pi_159131593
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:27 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Dat snap ik. Ik vraag ook niet om een verklaring van waarom mensen in aliens op aarde geloven.
Misschien willen mensen het graag geloven?
#NoDAPL
pi_159131739
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]
Ik kan me trouwens voorstellen dat dit ook voor een UFO werd aangezien toen het nog geheim was. ;)
Ik kan het niemand kwalijk nemen.
[ afbeelding ]
En anders deze wel.
[ afbeelding ]
en deze gezien de extreme hoogte waarvan elke piloot en ingenieur die niet betrokken was bij het project dacht dat die nog niet gehaald kon worden: [ afbeelding ]
Dit zijn de UFO's. Dit en optische effecten en misschien zo nu en dan hallucinaties.

Lees je alsjeblieft een beetje in over het fenomeen voordat je zulke uitspraken doet, het bewijsmateriaal spreekt je simpel weg gewoon tegen.
pi_159131859
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:42 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Lees je alsjeblieft een beetje in over het fenomeen voordat je zulke uitspraken doet, het bewijsmateriaal spreekt je simpel weg gewoon tegen.
Ik moet me inlezen op die vage complottheoriewebsites? Ik heb eerder even naar wat zogenaamd bewijs gekeken, uit die brieven bleek niets. Ik weet dat zulke complottheoriewebsites erg overtuigend kunnen zijn voor de naïeve lezers maar aan hard bewijs ontbreekt het.
Kijk jij nou maar naar deze documentaire, de enige reden om het niet te doen is omdat je bang bent dat de feiten je geloof tegenspreken.

Kijk er volledig naar en laat dan weten wat je ervan vindt. Op dat moment zal ik weer reageren.
#NoDAPL
pi_159132481
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Kijk er volledig naar en laat dan weten wat je ervan vindt. Op dat moment zal ik weer reageren.
Ze hebben het daar slechts over zwaar achterhaalde technologie die in de meeste gevallen nog werkt op fossiele brandstof maar die nog steeds torenhoog uitsteekt boven van dat van andere landen. En dat mag jij best zien. Straks gaan er nog schoolklassen heen. De nieuwe kinky spulletjes echter die werken op kernenergie, magnetisme, zero-gravity.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_159134543
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik moet me inlezen op die vage complottheoriewebsites? Ik heb eerder even naar wat zogenaamd bewijs gekeken, uit die brieven bleek niets. Ik weet dat zulke complottheoriewebsites erg overtuigend kunnen zijn voor de naïeve lezers maar aan hard bewijs ontbreekt het.
Kijk jij nou maar naar deze documentaire, de enige reden om het niet te doen is omdat je bang bent dat de feiten je geloof tegenspreken.

Je zegt het zelf al: "Don't bother me with the facts, my mind is made up."
Als je er geen interesse in hebt, wat doe je hier dan?
En wat heb ik met area 51 te maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door alwaysbenice op 15-01-2016 23:00:39 ]
pi_159167627
The real deal

Gisteren een PRG update. Open letter to Hillary Clinton

Extraterrestrial Lobbyist Explains Hillary Clinton’s Controversial UFO Statements

En als je de balans opneemt...... ff serieus .... :') Wat doet dit nieuws dan in TRU?

[ Bericht 28% gewijzigd door Monomeism op 17-01-2016 06:27:26 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_159169727
Because the truth is in here ;)
Maar ik snap het wel als zo'n artikel maar een paar dagen in NWS staat en dan later hier naar gekickt wordt als het een discussie topic wordt, volgens mij heb je daar ook geen reeksen.

Maar, ik ben benieuwd wat het debat oplevert, gister waren er weer een paar artikels opgedoken over deze uitspraken op MotherJones en TheObserver (outlets met redelijk wat publiek), en Lester Holt, de moderator van het democraten debat is erg op de hoogte.

Ben erg benieuwd! :)
pi_159178132
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:00 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al: "Don't bother me with the facts, my mind is made up."
Dat zal helaas voor de meeste complottheoriegekkies hier gelden.

quote:
Als je er geen interesse in hebt, wat doe je hier dan?
Blijkbaar moet ik jouw geheugen even opfrissen, deze draad begon fatsoenlijk in het meer volwassen subforum NWS, helaas besloot een moderator om de draad hier te plaatsen. Voor nu vind ik het vermakelijk hoe hardnekkig sommige mensen hier zich vastklampen aan hun geloof en hoe hardnekkig ze de feiten negeren.
Een lezing van een astrofysicus over de warpdrive, het wordt compleet genegeerd. Een feitelijk correcte documentaire over Area 51 op National Geographic, het wordt compleet genegeerd. Een discussie onder leiding van een van 's werelds meest populaire natuurkundige, het wordt genegeerd. Video's van en voor complotgekkies zonder enige feitelijke staving, daar wordt wel veel naar gekeken. Wonderbaarlijk en intrigerend.

quote:
En wat heb ik met area 51 te maken?
Jij gelukkig niets. Het complot dat er intelligente aliens bestaan die voor de lol onze planeet bezoeken zou niet bestaan zonder Area 51.
#NoDAPL
pi_159178296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ze hebben het daar slechts over zwaar achterhaalde technologie die in de meeste gevallen nog werkt op fossiele brandstof maar die nog steeds torenhoog uitsteekt boven van dat van andere landen. En dat mag jij best zien. Straks gaan er nog schoolklassen heen. De nieuwe kinky spulletjes echter die werken op kernenergie, magnetisme, zero-gravity.
Het is aannemelijk dat ze ook aan vliegtuigen werken waar wij nog niets over weten (niet met magnetisme of zero-gravity). Ik zou daar niet iets al te spectaculair van verwachten, het is nu niet zo dat de rest van de wereld niet goede wetenschappers en bedrijven heeft die iets vernieuwends kunnen bedenken. Een grote shock qua technologische ontwikkeling was de eerste straaljager die Duitsland ontwierp. Dat zag niemand aankomen maar ja, daar zat je in het hart (qua geogafische ligging en geschiedenis) van de technologische ontwikkeling en wetenschap. Het zou me verbazen als ze momenteel een vliegtuig hebben wat net zo'n groot verschil maakt met bijv. de F22, de JSF en de huidige beste bommenwerpers en spionagevliegtuigen die wel bekend zijn.
#NoDAPL
pi_159178319
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een lezing van een astrofysicus over de warpdrive, het wordt compleet genegeerd. Een feitelijk correcte documentaire over Area 51 op National Geographic, het wordt compleet genegeerd.
Jij bent helaas te dom om zelfs dát te kunnen vatten. Haha. Ik ben klaar met reageren op jou. Je vroeg me iets. Ik stuurde je op die vraag links en daar heb je niet meer op gereageerd. Dus :{w Jammer joh

[ Bericht 5% gewijzigd door Monomeism op 17-01-2016 17:14:27 ]
― Thomas Sowell
pi_159178864
Opnieuw on-topic

Waar waren we?

Hillary Clinton en John Podesta willen alle UFO-Files vrijgeven.

En John Podesta beweerd: "We can handle the truth about what's out there"

Gisteren een PRG update. Open letter to Hillary Clinton

Extraterrestrial Lobbyist Explains Hillary Clinton’s Controversial UFO Statements

[ Bericht 21% gewijzigd door Monomeism op 17-01-2016 17:36:37 ]
― Thomas Sowell
pi_159245791
― Thomas Sowell
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:40:02 #292
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_159265164
quote:
Gaap. Dat hoor ik al 40 jaar. Elk jaar.
Ik heb mijn slaap veel te hard nodig man. Voor m'n werk & sociale contacten. (ja die is op vele manieren uitlegbaar :P )

Maak me maar wakker zodra die "truth" op de voorpagina van alle kranten staat en op alle nieuwszenders. Deal?
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_159265765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:40 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Gaap. Dat hoor ik al 40 jaar. Elk jaar.
Ach gut. Ik hoor dit pas 3 jaar en ben gvd één van de weinigen in mijn radius. Dus je bent 40 jaar lang in de ban van ufo's geweest in een tijd dat bijna niemand zich hier mee bezig hield. Haha

Goed ik maak je wel wakker hoor. ;-)
― Thomas Sowell
pi_159269862
De hele wereld zal je wel wakker maken als het moment daar is.

Er over na denken is leuk, Richard Dolan heeft een goed boek/lezing hier over, After Disclosure:

pi_159286154
Van de week iemand gesproken die zich veel bezig houdt met telescopen en astrophotography. Ik vroeg hem of hij geloofd in het UFO fenoneem. Hij zei, je moet eens tijdens je nachtdiensten naar de lucht kijken en dan niet 'alles' in de gaten houden, maar een select groepje sterren voor langere tijd. Het zal je verbazen wat je ziet.. want de meeste mensen slapen in de nacht en kijken alleen voor een minuut of 5 tijdens de honden uitlaten oid naar de sterren.

Dus dat heb ik een tijdje gedaan...

Vannacht zag ik voor het eerst iets wat totaal niet verklaarbaar is. Het was geen satelliet, of een vliegtuig in de verte, of een meteoriet..

Dit was een object dat net zo helder was als een ster, ver boven het ruim waar vliegtuigen vliegen. In eerste instantie viel het niet op, maar na een tijdje zag ik het object 'drone' achtige bewegingen maken, als in.. met enorme snelheden een rondje draaien, links rechts boven naar beneden om dan weer langere tijd stil te staan. Dit was rond 01:15

2 uur later zag ik tijdens een ronde weer hetzelfde object. Nu zag ik het object een grote U bocht maken om weer een minuut of 10 stil te staan en vervolgens met het snelheid van een meteoriet 'weg' te vliegen.

Ik raad alle sceptici hier aan om hetzelfde te doen. Maar ik heb zo'n vermoeden dat sommige hier zo narrow minded zijn dat ze het niet aandurven, of dat ze weer durven te beweren dat het maar een weer ballon was :')
pi_159287001
Hm interessant, hoewel als je naar een ster staart dan begint die ster wel eens te bewegen, maar dat is een trick of the eye. Maar who knows, zeker niet onwaarschijnlijk.

UFO meldpunt heeft ook zo'n 2 reports per dag http://www.ufomeldpunt.nl/
pi_159287048
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:09 schreef Suncatcher het volgende:Ik raad alle sceptici hier aan om hetzelfde te doen. Maar ik heb zo'n vermoeden dat sommige hier zo narrow minded zijn dat ze het niet aandurven.
Niet narrow minded. Gewoon helemaal nérgens weet van (willen) hebben over het onderwerp, er desondanks over heen debunken en terwijl dus overkomen als een mongool. Als je het al over een 'circus' denkt te hebben vol met ufo-gekkies moet je minstens het programma, de namen en rugnummers van de clowns inclusief hun hele repertoire goed kennen.
― Thomas Sowell
pi_159287093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:09 schreef Suncatcher het volgende:

Dit was een object dat net zo helder was als een ster, ver boven het ruim waar vliegtuigen vliegen.
Niet om iets af te doen aan je waarnemingen... maar hoe bepaal je eigenlijk van iets waarvan je niet weet wat het is hoe hoog het precies vliegt?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_159287102
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:44 schreef alwaysbenice het volgende:
dat is een trick of the eye. Maar who knows, zeker niet onwaarschijnlijk.
Je hebt ook minimaal een gen3 nachtkijker nodig. Mij iets te duur. }:|
― Thomas Sowell
pi_159287111
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:09 schreef Suncatcher het volgende:
Ik raad alle sceptici hier aan om hetzelfde te doen. Maar ik heb zo'n vermoeden dat sommige hier zo narrow minded zijn dat ze het niet aandurven, of dat ze weer durven te beweren dat het maar een weer ballon was :')
Ik kijk zeer regelmatig naar de sterretjes en daar gebeurt zo vaak iets dat ik zelf niet kan verklaren. Mijn kennis wat betreft het heelal is immers net als die van jou vrij beperkt.

Wat mij betreft is het dan een stuk meer narrow-minded om dan maar vreemde conclusies te gaan trekken over wat het is in plaats van je schouders op te halen en te concluderen dat je het niet weet en om op onderzoek uit te gaan. Grote kans dat wat jij gezien hebt niets bijzonders was.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')