Que?quote:
Omdat het er tyfusstoer uitziet.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:37 schreef OProg het volgende:
De lol van z'n pak snap ik nog steeds niet.
Nee die met die makkelijke.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat die Wende met die moeilijke tanden?
quote:
Ik ben dus niet de enige met die mening.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat die Wende met die moeilijke tanden?
Of de Bert Visschers.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd van de rustige subtiele topshow van Herman. Dat moderne schreeuw cabaret van de Jochem Meijers en de Guido Weijersen is niet aan mij besteed.
Genot.quote:DWDD University: Terrorisme door Beatrice de Graaf
Op uitnodiging van De Wereld Draait Door geeft Beatrice de Graaf, terrorisme-expert en hoogleraar Internationale Betrekkingen aan de Universiteit van Utrecht, een college over terrorisme. Vanuit Podium Mozaïek in Amsterdam vertelt De Graaf aan belangstellenden in de collegezaal én de televisiekijkers, over het ontstaan van terroristische bewegingen en het verdwijnen ervan.
http://tvtickets.bnnvara.nl/dwdd-university
Kan ze eindelijk eens doorlullen zo lang ze zelf wil.quote:
quote:Nieuwe Tarantino film
Vanaf donderdag 7 januari draait de nieuwe film van Tarantino in de bioscoop: ‘The Hateful Eight’. Deze western gaat over zeven premiejagers en hun gevangene in het winterse Wyoming. Tarantino filmde in het brede UltraPanavision 70mm-formaat. De muziek van componist Ennio Morricone maakt zijn achtste film compleet. Aan tafel regisseurs én liefhebbers van de films van Tarantino: Adil el Arbi en Bilall Fallah
Op Magical Mystery Tour (The Beatles) met The Analogues
Wat The Beatles niet kunnen, kunnen wij wel! Dat moeten de mannen van The Analogues gedacht hebben toen ze met het idee kwamen om The Magical Mystery Tour live te spelen.
Het album is bizar moeilijk om live te spelen, vanwege de hoeveelheid aan instrumenten, lagen en composities. Zo moeilijk zelfs, dat The Beatles het album nooit live ten gehore hebben gebracht.
Zonde, vonden The Analogues, die nu met maar liefst 10 vintage orgels, 25 oude gitaren en andere bijzondere instrumenten zoals een swaramandala, clavioline en buisklok zo goed mogelijk de originele Beatlessound nabootsen. En met succes!
Vanavond zitten ze bij ons aan tafel om te praten over het psychedelische album en spelen ze een paar nummers voor ons.
Dus zet die speakers alvast hard aan en Twist and Shout, baby!
Tafelheer: Ali B.
Ali B. zal vanavond als side-kick van Matthijs van Nieuwkerk optreden.
Dat lijkt me wel tofquote:
Bekend van wélke succesvolle films?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:24 schreef Zipportal het volgende:
De muziek van componist Ennio Morricone maakt zijn achtste film compleet. Aan tafel regisseurs én liefhebbers van de films van Tarantino: Adil el Arbi en Bilall Fallah
Kap met deze act.quote:
Bang dat je 4e plaats komend jaar in gevaar komt?quote:
Ja, pfoe, enormquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bang dat je 4e plaats komend jaar in gevaar komt?
Dan zal ik speciaal voor jou vandaag niet meer postenquote:
Oké dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zal ik speciaal voor jou vandaag niet meer posten
Tot zover, tot morgen!
Het sneeuwt daar plaatselijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:20 schreef Windhapper het volgende:
Waarom heeft die gast daarachter een muts op?
Omdat hipster.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:20 schreef Windhapper het volgende:
Waarom heeft die gast daarachter een muts op?
Dat ie nergens omheen draaitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder kijkt DWDD en hoorde net allemaal geschreeuw van Prem op de achtergrond, wat had die man nu weer te zeiken?
quote:De etiquette van de hoed
Een heer zet zijn hoed binnen af, een dame mag de hare altijd en overal ophouden (dus ook in de kerk, tijdens een bruiloft, doop of begrafenis). Een regenhoed of warme winterhoed zet u binnen natuurlijk wel af.
Dat maakt het mijn inziens nog erger.quote:
Geen idee, lijkt op positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:25 schreef Abed het volgende:
Het was een matige film. Misschien wel de minste Tarantino.
Wie zijn die 2 nobuddies die op de Tarantino bandwagon springen?
In België heb je sowieso alleen leuke marokkanen, dus propaganda hebben ze niet nodigquote:
Allebei goedquote:
Deze man weet zoals altijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Hateful 8 was een aardige film maar ook een slap aftreksel van Reservoir Dogs.
Beide films die teren op een niet zo'n intelligent publiek die dolblij zijn dat ze de ongelooflijke plot-twist snappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:28 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Haten op Inception en The Prestige
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:30 schreef richolio het volgende:
Is Nolan ook regisseur van Interstellar (de beste film ooit)?
wrm kijk jij geen brugklaaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:30 schreef richolio het volgende:
Is Nolan ook regisseur van Interstellar (de beste film ooit)?
Ik zou na 1 uur al een zenuwinzinking hebben. Wat een gedoe zeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zwaar werk met zoveel druk en gestress... Leuk om dit eens te zien.
quote:Boek: De Ronde van Boogerd - Filemon Wesselink
Woensdag 6 januari 2016 Rubriek: Boeken
De Ronde van Boogerd
Michael Boogerd, één van meest succesvolle wielrenners van zijn generatie, biechtte in 2013 op tien jaar lang doping te hebben gebruikt. In plaats van de sport definitief de rug toe te keren begon hij een nieuw wielerleven, als ploegleider van het jonge wielerteam Roompot, met sterrenners als Johnny Hoogland en Mark de Maar.
BNN-presentator en groot wielerliefhebber Filemon Wesselink mocht Boogerd deze zomer bij zijn debuut achter het stuur volgen, en dat leverde een intiem, openhartig en ontroerend portret op.[/u][/b]
Staan die ook zo in het boek?quote:
Verdomme.quote:
Maar heel veel Nederlanders hebben al zelf een bord voor hun kopquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:32 schreef Pandaplint het volgende:
Nederland heeft juist relatief weinig borden
Mooie man toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:40 schreef alors het volgende:
Ohja Herman BrusselmansWat een ranzige kerel is dat toch.
Ja dat vond ik ook wel een beetje fer gaan. Ik heb niet veel met die immer acterende Halina, maar dit vond ik niet kunnen. Anderzijds weet je dat je dit soort teksten kan verwachten van die Herman.quote:Op donderdag 7 januari 2016 05:21 schreef Loserkid het volgende:
Viel me trouwens heel erg op dat Matthijs niet in de bres sprong voor Helina toen Herman haar toch eigenlijk gewoon een hoer noemde, ik had wel wel wat gespeelde verontwaardiging verwacht.
Het feit waarvoor jij je moet schamen is dat je die laatste vraag stelt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel een beetje fer gaan. Ik heb niet veel met die immer acterende Halina, maar dit vond ik niet kunnen. Anderzijds weet je dat je dit soort teksten kan verwachten van die Herman.
Ik moest trouwens best vaak lachen bij die monologen van Paulien. Veel vaker dan bij de TVDD iig. Moet ik me nu schamen?
Terechte opmerking.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:50 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Het feit waarvoor jij je moet schamen is dat je die laatste vraag stelt.
Lekker haar naam 2x zwart gedrukt.quote:Andere Tijden Sport: Atje Keulen-Deelstra
Atje Keulen-Deelstra mag met recht de beste schaatsster van de vorige eeuw worden genoemd: de Friezin werd begin jaren zeventig vier keer wereldkampioen allround. Andere Tijden Sport heeft daarom een bijzondere uitzending over de Friezin gemaakt vol oude beelden. Muzikant Meindert Talma laat vanavond zijn versie van de ode aan Atje, het 'Atje-lied', horen. Aan tafel zitten presentator Tom Egbers en haar oud concurrentes Sippie Tigchelaar en Stien Kaiser.
Filmpitch 2016
De Nederlandse cinema viert hoogtij. Niet allen het aantal filmbezoekers stijgt, ook nemen Nederlandstalige producties in populariteit toe. In 2015 waren bijvoorbeeld Gooische vrouwen 2 en Michiel de Ruyter grote publiekstrekkers. Maar wat kunnen we dit jaar verwachten van onze Nederlandse en Vlaamse filmmakers? Tijd voor onze ‘filmpitch’: acteurs, regisseurs of anderszins betrokkenen krijgen 30 seconden de tijd om hun film onder de aandacht te brengen. Met onder meer: Monic Hendrickx, Anneke van Giersbergen, Frank Lammers, Daniël Boissevain en Martin Koolhoven.
Muziekminuutje: Hef
Vanavond komt rapper Hef langs in de studio! Toen in 2008 zijn videoclip ‘Puur’ in één klap werd opgepikt door de straten in Rotterdam, stortte hij zich met veel succes op muziek. In december 2015 kwam zijn langverwachte, derde album ‘13’ uit waar hij vanavond van zal laten horen.
Tafeldame: Sylvana Simons
Vanavond is Sylvana de sidekick van Matthijs.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker haar naam 2x zwart gedrukt.
Ik denk dat Sylvana een ontzettend groot psychisch probleem heeft en dat ze dringend hulp nodig heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef danos het volgende:
Godver altijd weer die racismekaart er tussen frommelen. Feministe met 6 kinderen. Als het geen zwartje was geweest had Sylvana er niks over gezegd.
twitter:Tactloos twitterde op donderdag 07-01-2016 om 19:08:23Ik zie/hoor sylvana simons en moet spontaan kakken. Coinsidence, i think not. reageer retweet
twitter:FRGerardo twitterde op donderdag 07-01-2016 om 19:03:19#dwdd met tafelslaaf Sylvana Simons.Zin in. reageer retweet
Omdat Sylvana elke avond dat meemaaktquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:17 schreef tralalala het volgende:
Sylvana heeft Keulen niet meegekregen.
Zwarte vrouwen werden daar met rust gelaten, viespeuken hadden geen interessequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:17 schreef tralalala het volgende:
Sylvana heeft Keulen niet meegekregen.
Heb jij 'm ooit serieus genomen dan ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Belg is ook niet meer serieus te nemen
Dat mag geen nieuws heten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:19 schreef Caland het volgende:
Sylvana kan beter gewoon haar bek dichthouden.
Nee hoor. Maar nu zakt ie er weer doorheenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb jij 'm ooit serieus genomen dan ?
Negers vinden de ijsbaan te koud.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Ik verwacht dat Sylvana zo wel zal gaan klagen over deze verderfelijke oerhollandse witte sport.
Shani Davis nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Negers vinden de ijsbaan te koud.
Sylvana is fan van Daidai Ntab.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Ik verwacht dat Sylvana zo wel zal gaan klagen over deze verderfelijke oerhollandse witte sport.
Ik verwacht over een jaar of 20 een Syrische Europees kampioen.quote:
Wees blij dat ze niet iets gezegd hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:32 schreef Gruisman het volgende:
Die meisjes in die band zijn dus helemaal vanuit Friesland gekomen om 30 seconden af en toe heya Atje te roepen.
hij Heft hongerquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef larry_flynt het volgende:
Hef je hoeft de microfoon niet op te eten hoor
Ik vraag me af wat die bitch aan tafel ervan vindt.quote:
Racistquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:40 schreef Szura het volgende:
Dit moet wel de slechtste uitzending ooit zijn toch?
Sylvia, Friezen en deze zooi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:40 schreef Szura het volgende:
Dit moet wel de slechtste uitzending ooit zijn toch?
'Hef' was nog slechter dan die Friezenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:41 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Sylvia, Friezen en deze zooi.
Hef redt de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |