Que?quote:
Omdat het er tyfusstoer uitziet.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:37 schreef OProg het volgende:
De lol van z'n pak snap ik nog steeds niet.
Nee die met die makkelijke.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat die Wende met die moeilijke tanden?
quote:
Ik ben dus niet de enige met die mening.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat die Wende met die moeilijke tanden?
Of de Bert Visschers.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd van de rustige subtiele topshow van Herman. Dat moderne schreeuw cabaret van de Jochem Meijers en de Guido Weijersen is niet aan mij besteed.
Genot.quote:DWDD University: Terrorisme door Beatrice de Graaf
Op uitnodiging van De Wereld Draait Door geeft Beatrice de Graaf, terrorisme-expert en hoogleraar Internationale Betrekkingen aan de Universiteit van Utrecht, een college over terrorisme. Vanuit Podium Mozaïek in Amsterdam vertelt De Graaf aan belangstellenden in de collegezaal én de televisiekijkers, over het ontstaan van terroristische bewegingen en het verdwijnen ervan.
http://tvtickets.bnnvara.nl/dwdd-university
Kan ze eindelijk eens doorlullen zo lang ze zelf wil.quote:
quote:Nieuwe Tarantino film
Vanaf donderdag 7 januari draait de nieuwe film van Tarantino in de bioscoop: ‘The Hateful Eight’. Deze western gaat over zeven premiejagers en hun gevangene in het winterse Wyoming. Tarantino filmde in het brede UltraPanavision 70mm-formaat. De muziek van componist Ennio Morricone maakt zijn achtste film compleet. Aan tafel regisseurs én liefhebbers van de films van Tarantino: Adil el Arbi en Bilall Fallah
Op Magical Mystery Tour (The Beatles) met The Analogues
Wat The Beatles niet kunnen, kunnen wij wel! Dat moeten de mannen van The Analogues gedacht hebben toen ze met het idee kwamen om The Magical Mystery Tour live te spelen.
Het album is bizar moeilijk om live te spelen, vanwege de hoeveelheid aan instrumenten, lagen en composities. Zo moeilijk zelfs, dat The Beatles het album nooit live ten gehore hebben gebracht.
Zonde, vonden The Analogues, die nu met maar liefst 10 vintage orgels, 25 oude gitaren en andere bijzondere instrumenten zoals een swaramandala, clavioline en buisklok zo goed mogelijk de originele Beatlessound nabootsen. En met succes!
Vanavond zitten ze bij ons aan tafel om te praten over het psychedelische album en spelen ze een paar nummers voor ons.
Dus zet die speakers alvast hard aan en Twist and Shout, baby!
Tafelheer: Ali B.
Ali B. zal vanavond als side-kick van Matthijs van Nieuwkerk optreden.
Dat lijkt me wel tofquote:
Bekend van wélke succesvolle films?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:24 schreef Zipportal het volgende:
De muziek van componist Ennio Morricone maakt zijn achtste film compleet. Aan tafel regisseurs én liefhebbers van de films van Tarantino: Adil el Arbi en Bilall Fallah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |