quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Openingspost is hier terug te vindenquote:1 Marsman, Nick (NED) Keeper
13 Plattel, Timo (NED) Keeper
16 Drommel, Joël (NED) Keeper
20 Stevens, Sonny (NED) Keeper
3 Uvini, Bruno (BRA) Verdediger
4 Katsikas, Giorgos (GRI) Verdediger
5 Schilder, Robert (NED) Verdediger
15 Andersen, Joachim (DEN) Verdediger
17 Ter Avest, Hidde (NED) Verdediger
25 Bijen, Peet (NED) Verdediger
28 Van der Lely, Jeroen (NED) Verdediger
8 Ebecilio, Kyle (NED) Middenvelder
10 Ziyech, Hakim (NED) Middenvelder
12 Hölscher, Tim (DUI) Middenvelder
19 Eghan, Shadrach (GHA) Middenvelder
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Mokotjo, Kamohelo (ZAF) Middenvelder
23 Van der Heyden, Jelle (NED) Middenvelder
7 Ede, Chinedu (DUI), Aanvaller
9 Børven, Torgeir (NOR) Aanvaller
11 Agyepong, Thomas (GHA) Aanvaller
18 Zschusschen, Felitciano (NED) Aanvaller
19 Oosterwijk, Jari (NED) Aanvaller
26 Da Cruz, Alessio (NED) Aanvaller
27 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
?? El Azzouzi, Zakaria (NED) Aanvaller
Arme Wout Brama.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:29 schreef Breekfast het volgende:
Mja, wie moet je ook in hemelsnaam aanvoerder maken van dit elftal?
Als Twente Ziyech verkocht heeft moet je er gewoon een middelmatige speler met ervaring voor terug halen. Spelers die eind 20/begin 30 jaar oud zijn. Dit elftal is gewoon veel te jong.
Is dit serieus want ik maakte een grapquote:Op maandag 4 januari 2016 18:32 schreef Q. het volgende:
Brama terug en aanvoerder.
En anders is Uvini volgens mij een goede aanvoerder. Die heeft tenminste ballen. Jammer dat het geen Hollander is.
Eens. Misschien heeft hij die opgeëist, of zo. Mokotjo is een betere captain.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:44 schreef Oldground het volgende:
Ziyech is toch ook gewoon een aanvoerder van niks. Snap niet dat ze hem überhaupt die band hebben gegeven.
Samen met die 10-positie zeker.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Misschien heeft hij die opgeëist, of zo. Mokotjo is een betere captain.
Hoop bullshit, vooral over supporters die hem af zouden vallen. Maar het zal wel bij hem horen, dit soort gedrag.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:43 schreef Tchock het volgende:
Prima interview van Ziyech. Eerlijk en open. Tikje brutaal, tsja.
Fixedquote:Op maandag 4 januari 2016 18:27 schreef GGMM het volgende:
Dan zullen er in 2036 wel een hoop punten gepakt worden!
Ach, dat lezen we al iets van 5 jaar, dus ik geloof er helemaal niks vanquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:26 schreef Frutsel het volgende:
Nou... de verkoop van Tioté lijkt aanstaande... kan Twente mogelijk nog anderhalf miljoen opleveren.
Klopt... maar voor 10,5 miljoen mag ie dan nu wel weg hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dat lezen we al iets van 5 jaar, dus ik geloof er helemaal niks van
Krijg je al medelijden of zit je nog elke keer te gniffelen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:30 schreef GGMM het volgende:
Wat is Twente een zielige club geworden zeg.
Ze hebben al 4/5 keepers....quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:45 schreef Tchock het volgende:
Twente wijst Mihaylov af. Ik mag hopen dat dat een geldkwestie is want die keeper niet willen hebben in plaats van Drommel en Marsman is echt te dom voor woorden.
Het lijkt me geen geldkwestie hoor, Twente heeft geld zat namelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:45 schreef Tchock het volgende:
Twente wijst Mihaylov af. Ik mag hopen dat dat een geldkwestie is want die keeper niet willen hebben in plaats van Drommel en Marsman is echt te dom voor woorden.
En pas 4 keepers.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me geen geldkwestie hoor, Twente heeft geld zat namelijk.
Stevens is slecht en geblesseerdquote:
Timo Plattel en die Portugees die een contract van 4,5 jaar ipv 4,5 maand kreeg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stevens is slecht en geblesseerd
Marsman is alleen slecht
Drommel is alleen slecht.
Wie nog meer?
Dan heb je de keeper vervangen, de rest is nog steeds crap. Investeer liever in de jeugd, geef die vertrouwen ipv halve debielen terug te halen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag hopen dat Mihaylov voor een lager salaris bij Twente wil komen keepen... Drommel op de bank, Stevens op de bank wanneer hij weer fit is, dan Drommel naar het tweede. Marsman naar het tweede en kww.
En allemaal lekker op de salarishuishouding drukken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag hopen dat Mihaylov voor een lager salaris bij Twente wil komen keepen... Drommel op de bank, Stevens op de bank wanneer hij weer fit is, dan Drommel naar het tweede. Marsman naar het tweede en kww.
Ja, maar een degelijke keeper heb je ook nodig. Dan nog een ervaren verdediger, middenvelder en spits erbij en maar hopen dat je 15e eindigt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb je de keeper vervangen, de rest is nog steeds crap. Investeer liever in de jeugd, geef die vertrouwen ipv halve debielen terug te halen.
Bij Feyenoord denken we ook nog steeds met liefde terug aan de periode waarin we hetzelfde deden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
En allemaal lekker op de salarishuishouding drukken.
Die ouwe kan dan ook niks blijkt dan heb je weer een zinloze kostenpost!![]()
Investeren in vergane glorie ging AC Milan ook zo goed af
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb je de keeper vervangen, de rest is nog steeds crap. Investeer liever in de jeugd, geef die vertrouwen ipv halve debielen terug te halen.
Die ouwe? Mihaylov is pas 27quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
En allemaal lekker op de salarishuishouding drukken.
Die ouwe kan dan ook niks blijkt dan heb je weer een zinloze kostenpost!![]()
Investeren in vergane glorie ging AC Milan ook zo goed af
quote:Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de positieve en supportieve reacties op social media. Het is treurig om te zien hoe het met Fc Twente gaat de afgelopen tijd. Onlangs zijn er meerdere negatieve berichten over mij in de media gekomen. Echter, wanneer Fc Twente mij nodig heeft dan zullen de financiën geen rol spelen. Ik heb een fantastische tijd gehad bij Fc Twente en hou van die club. Officieel hebben we nog geen contact, maar als Fc Twente me nodig heeft, dan zal ik zeker bereid zijn om de club te helpen om terug te keren naar waar het thuishoort.
Stekelenburg komt ook vrijquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar een degelijke keeper heb je ook nodig. Dan nog een ervaren verdediger, middenvelder en spits erbij en maar hopen dat je 15e eindigt.
Zit er dik in. Zullen ook wel wat spelers zijn die met het oog op een aanstaande transfer echt geen blessure willen riskeren. Je zou zeggen gratis geld op unibet en co.quote:
Twente wel nét de favoriet op Unibetquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit er dik in. Zullen ook wel wat spelers zijn die met het oog op een aanstaande transfer echt geen blessure willen riskeren. Je zou zeggen gratis geld op unibet en co.
Waarom zou Mihaylov dat doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat hij het zelf heeft gezegd....quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou Mihaylov dat doen
quote:Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de positieve en supportieve reacties op social media. Het is treurig om te zien hoe het met Fc Twente gaat de afgelopen tijd. Onlangs zijn er meerdere negatieve berichten over mij in de media gekomen. Echter, wanneer Fc Twente mij nodig heeft dan zullen de financiën geen rol spelen. Ik heb een fantastische tijd gehad bij Fc Twente en hou van die club. Officieel hebben we nog geen contact, maar als Fc Twente me nodig heeft, dan zal ik zeker bereid zijn om de club te helpen om terug te keren naar waar het thuishoort.
clubliefde.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou Mihaylov dat doen
hij komt op amateurbasis?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat hij het zelf heeft gezegd....
[..]
En een paar spelersvrouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een AA'tje en een mars natuurlijk.
Terecht. Twente gaat winnenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Twente wel nét de favoriet op Unibet
En schijnt al zo goed als rond te zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KV Kortrijk schijnt Olaitan te willen hebben
Oh in dat geval zou ik hem niet laten gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En schijnt al zo goed als rond te zijn
En in Fifa16 is het gewoon mijn topscorer
Gaat ie ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh in dat geval zou ik hem niet laten gaan.
quote:FC Twente stuurt gehuurde Olaitan terug naar Olympiakos Piraeus
Micheal Olaitan verlaat per direct FC Twente. De 23-jarige aanvaller keert terug naar Olympiakos Piraeus, dat hem het voorbije halfjaar verhuurde aan de Tukkers.
In vijftien eredivisieduels kwam Olaitan tot nul doelpunten.
"In de huurovereenkomst met Olympiakos Piraeus was opgenomen dat Micheal voor half januari kon terugkeren bij zijn oude club", aldus technisch manager Ted van Leeuwen op de website van FC Twente.
"De samenwerking tussen Micheal Olaitan en FC Twente is niet geworden waar beide partijen aan het begin van dit seizoen op gehoopt hadden. Daarom is dit de beste optie."
Nummer zeventien FC Twente hervat de eredivisie vrijdagavond met een thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |