Timo Plattel en die Portugees die een contract van 4,5 jaar ipv 4,5 maand kreeg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stevens is slecht en geblesseerd
Marsman is alleen slecht
Drommel is alleen slecht.
Wie nog meer?
Dan heb je de keeper vervangen, de rest is nog steeds crap. Investeer liever in de jeugd, geef die vertrouwen ipv halve debielen terug te halen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag hopen dat Mihaylov voor een lager salaris bij Twente wil komen keepen... Drommel op de bank, Stevens op de bank wanneer hij weer fit is, dan Drommel naar het tweede. Marsman naar het tweede en kww.
En allemaal lekker op de salarishuishouding drukken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag hopen dat Mihaylov voor een lager salaris bij Twente wil komen keepen... Drommel op de bank, Stevens op de bank wanneer hij weer fit is, dan Drommel naar het tweede. Marsman naar het tweede en kww.
Ja, maar een degelijke keeper heb je ook nodig. Dan nog een ervaren verdediger, middenvelder en spits erbij en maar hopen dat je 15e eindigt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb je de keeper vervangen, de rest is nog steeds crap. Investeer liever in de jeugd, geef die vertrouwen ipv halve debielen terug te halen.
Bij Feyenoord denken we ook nog steeds met liefde terug aan de periode waarin we hetzelfde deden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
En allemaal lekker op de salarishuishouding drukken.
Die ouwe kan dan ook niks blijkt dan heb je weer een zinloze kostenpost!![]()
Investeren in vergane glorie ging AC Milan ook zo goed af
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb je de keeper vervangen, de rest is nog steeds crap. Investeer liever in de jeugd, geef die vertrouwen ipv halve debielen terug te halen.
Die ouwe? Mihaylov is pas 27quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
En allemaal lekker op de salarishuishouding drukken.
Die ouwe kan dan ook niks blijkt dan heb je weer een zinloze kostenpost!![]()
Investeren in vergane glorie ging AC Milan ook zo goed af
quote:Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de positieve en supportieve reacties op social media. Het is treurig om te zien hoe het met Fc Twente gaat de afgelopen tijd. Onlangs zijn er meerdere negatieve berichten over mij in de media gekomen. Echter, wanneer Fc Twente mij nodig heeft dan zullen de financiën geen rol spelen. Ik heb een fantastische tijd gehad bij Fc Twente en hou van die club. Officieel hebben we nog geen contact, maar als Fc Twente me nodig heeft, dan zal ik zeker bereid zijn om de club te helpen om terug te keren naar waar het thuishoort.
Stekelenburg komt ook vrijquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar een degelijke keeper heb je ook nodig. Dan nog een ervaren verdediger, middenvelder en spits erbij en maar hopen dat je 15e eindigt.
Zit er dik in. Zullen ook wel wat spelers zijn die met het oog op een aanstaande transfer echt geen blessure willen riskeren. Je zou zeggen gratis geld op unibet en co.quote:
Twente wel nét de favoriet op Unibetquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit er dik in. Zullen ook wel wat spelers zijn die met het oog op een aanstaande transfer echt geen blessure willen riskeren. Je zou zeggen gratis geld op unibet en co.
Waarom zou Mihaylov dat doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat hij het zelf heeft gezegd....quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou Mihaylov dat doen
quote:Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de positieve en supportieve reacties op social media. Het is treurig om te zien hoe het met Fc Twente gaat de afgelopen tijd. Onlangs zijn er meerdere negatieve berichten over mij in de media gekomen. Echter, wanneer Fc Twente mij nodig heeft dan zullen de financiën geen rol spelen. Ik heb een fantastische tijd gehad bij Fc Twente en hou van die club. Officieel hebben we nog geen contact, maar als Fc Twente me nodig heeft, dan zal ik zeker bereid zijn om de club te helpen om terug te keren naar waar het thuishoort.
clubliefde.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou Mihaylov dat doen
hij komt op amateurbasis?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat hij het zelf heeft gezegd....
[..]
En een paar spelersvrouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een AA'tje en een mars natuurlijk.
Terecht. Twente gaat winnenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Twente wel nét de favoriet op Unibet
En schijnt al zo goed als rond te zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KV Kortrijk schijnt Olaitan te willen hebben
Oh in dat geval zou ik hem niet laten gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En schijnt al zo goed als rond te zijn
En in Fifa16 is het gewoon mijn topscorer
Gaat ie ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh in dat geval zou ik hem niet laten gaan.
quote:FC Twente stuurt gehuurde Olaitan terug naar Olympiakos Piraeus
Micheal Olaitan verlaat per direct FC Twente. De 23-jarige aanvaller keert terug naar Olympiakos Piraeus, dat hem het voorbije halfjaar verhuurde aan de Tukkers.
In vijftien eredivisieduels kwam Olaitan tot nul doelpunten.
"In de huurovereenkomst met Olympiakos Piraeus was opgenomen dat Micheal voor half januari kon terugkeren bij zijn oude club", aldus technisch manager Ted van Leeuwen op de website van FC Twente.
"De samenwerking tussen Micheal Olaitan en FC Twente is niet geworden waar beide partijen aan het begin van dit seizoen op gehoopt hadden. Daarom is dit de beste optie."
Nummer zeventien FC Twente hervat de eredivisie vrijdagavond met een thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |