Dat wordt klappen als de heer des huizes thuis komt.quote:
Iran is alweer aardig op oorlogspad, inderdaad. Was toch een geniale zet om daar een nucleair akkoord mee af te sluiten.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:06 schreef Heilwasser het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de grote Perzisch-Arabische oorlog van 2016?
Goede zet inderdaad. Gelijk de hele regio in brand. Turkije, Iran, Rusland, Saoedi-Arabië. Al het geboefte met elkaar in conflict. En als door een wonder is de olie van eerder genoemde boeven goedkoper dan ooit.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iran is alweer aardig op oorlogspad, inderdaad. Was toch een geniale zet om daar een nucleair akkoord mee af te sluiten.
Bij sommige reeksen lukt dat wel om de één of andere reden.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Kaas- het volgende:
Stel je voor dat de OP een keer mee zou gaan wanneer je mobiel een nieuw deel maakt.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Opnieuw kneden en rijzen dan maar. Anders komen ze niet goed omhoog tijdens het bakken.
Het Westen heeft deze conflicten weer eens georchestreerd.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Goede zet inderdaad. Gelijk de hele regio in brand. Turkije, Iran, Rusland, Saoedi-Arabië. Al het geboefte met elkaar in conflict. En als door een wonder is de olie van eerder genoemde boeven goedkoper dan ooit.
Ik wil graag nog even op vakantie naar Iran als het even kan, voordat het daar één grote radioactieve woestenij is.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iran is alweer aardig op oorlogspad, inderdaad. Was toch een geniale zet om daar een nucleair akkoord mee af te sluiten.
Weet jij als computernerd eigenlijk hoe de verhouding een beetje is tussen surfen op het web via de mobiel of via de pc/laptop? Zou Fok inmiddels niet meer mensen mobiel online hebben?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij sommige reeksen lukt dat wel om de één of andere reden.
Leugens. Ik pleit al minstens tien jaar voor een hippie-energiesysteem.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
En jullie maar van al die gare olielanden afhankelijk willen blijven.
Wat een afgunst. Liever wat stabiliteit in die regio dan een paar poppetjes bovenaan minder.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:19 schreef xpompompomx het volgende:
Als de Perzisch-Arabische oorlog ervoor zorgt dat die Ayatolla's en de Saudische koninklijke familie oprotten, ben ik voor.
Was namelijk het onderwerp van m'n referaat bij Nederlands.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leugens. Ik pleit al minstens tien jaar voor een hippie-energiesysteem.
Onze Arabische vrienden valt idd niets te verwijten.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met al die elektrische fietsen moet er toch wel iets te verzinnen zijn dat stroom teruglevert.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
En jullie maar van al die gare olielanden afhankelijk willen blijven.
Gewoon duurzaam leven en een dikke fuck you aan al die neuslanden en Rusland geven.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zonnepanelen?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met al die elektrische fietsen moet er toch wel iets te verzinnen zijn dat stroom teruglevert.
Moet je even die Nederlandse knakker in Teheran mailen.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil graag nog even op vakantie naar Iran als het even kan, voordat het daar één grote radioactieve woestenij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |