Kan je uit zeer recente ervaring vertellen dat het niet opnieuw is bevroren, auto draait nu en wordt langzaam ijsvrij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat alleen overal tussen zitten en bevriest weer... En heet water bevriest nog sneller.
Dan heb je mazzel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan je uit zeer recente ervaring vertellen dat het niet opnieuw is bevroren, auto draait nu en wordt langzaam ijsvrij.
7 emmers water verder inmiddels...
Dat is inderdaad wat dommig jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo weinig kan idd niet veel kwaad, maar ik ken de Nederlandse "geen halve maatregelen" aanpak wel zo'n beetje... Met emmers tegelijk.
Het vriest ook geen 10 graden hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel.
Anyway, veel succes straks.
Ze delen een aantal stations (Groningen en Leeuwarden in ieder geval).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wat heeft de ns treinen op het spoor vaar arriva treinen te zoeken?
duh (ik woon zelf in friesland om dit te weten), maar niet de sporen leeuwarden-groningen, leeuwarden-sneek-stavoren en leeuwarden-harlingen. De arriva treinen maken ook geen gebruik van de bovenleidingen, die rijden namelijk op diesel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze delen een aantal stations (Groningen en Leeuwarden in ieder geval).
Dat is fantastisch. Maar als Mono z'n roodwitte dieseltrein op het station al wordt geblokkeerd door zo'n elektrische banaan van NS, dan komt ie die sporen naar Stavoren, Harlingen en Schubbekuttenveen niet eens op.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:19 schreef F1gamer het volgende:
[..]
duh (ik woon zelf in friesland om dit te weten), maar niet de sporen leeuwarden-groningen, leeuwarden-sneek-stavoren en leeuwarden-harlingen. De arriva treinen maken ook geen gebruik van de bovenleidingen, die rijden namelijk op diesel.
Juist niet lijkt mij. Dan is de kans op sneeuw groter dan dit tricky net niet gedoe.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen tien graden onder nul te zijn om problemen te krijgen.
Sterkte!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:38 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga ff een stukje wandelen / glijden...
T leek alsof t gewoon heet water wasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Water werkt prima hoor. Koud, lauw, warm. Zolang het maar niet bloedheet is. Alhoewel met die lichte vorst in NL zelfs dat eigenlijk geen probleem is.
Geweldigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:41 schreef ACT-F het volgende:
Collega stuurt een filmpje uit zijn wijk:
Elfstedentocht
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:41 schreef ACT-F het volgende:
Collega stuurt een filmpje uit zijn wijk:
Elfstedentocht
Nooit te oud om te schaatsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Waarom ben ik geen 10 meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |