SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
kweeniequote:Op maandag 4 januari 2016 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
We zijn te verdeeld om nummers in top 2000 te stemmen.
Ja ik verwacht dat ik binnen een uurtje we ook wel weer in lig.quote:Op maandag 4 januari 2016 04:20 schreef knokkels het volgende:
Ergens vannacht wil ik mijn bed toch weer eens gaan zien![]()
Aan de andere kant, ik ga best lekker
Triggerfingerquote:Op maandag 4 januari 2016 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er staat op YT een radio versie die helemaal tof is en I Follow rivers van die kerel met grijs haar.
Dat zekerquote:
Ik was al een half uur verder in mijn gedachten. Helaas, de koek is opquote:
quote:
quote:
Deze oude rollenende stenen zijn nog wakker.quote:
Verzoekjes willen niet langs komen?quote:Op maandag 4 januari 2016 04:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga de vissenkom warm stoken, dan springen ze eruit.
Luistert gelijk naar me nu.quote:Op maandag 4 januari 2016 04:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Verzoekjes willen niet langs komen?
Ik check ook ff.
Soms als nog iemand wat aanvraagt, komt het ineens op gang.
idd!quote:
Ik twijfel soms om 'm te laten bewegen maar vind het rustieker zo.quote:Op maandag 4 januari 2016 04:55 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
Ik zit soms wel eens te kloten met het rood van jouw UI en die van MadMaster, maar die van jou en die van mij lijken qua kleuren idd meer op elkaar!
Ja ik wil ook wel eens wat nieuws, maar ik heb er meerdere geprobeerd en het past toch niet echt. Ik kom steeds weer terug bij deze.quote:Op maandag 4 januari 2016 04:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik twijfel soms om 'm te laten bewegen maar vind het rustieker zo.
Sig was ooit experiment wat kwade UI doet.quote:Op maandag 4 januari 2016 04:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens wat nieuws, maar ik heb er meerdere geprobeerd en het past toch niet echt. Ik kom steeds weer terug bij deze.
Hahaha okee dan!quote:Op maandag 4 januari 2016 04:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig was ooit experiment wat kwade UI doet.
quote:Op maandag 4 januari 2016 05:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha okee dan!
Ja een username en UI kunnen heel wat invloed hebben op hoe mensen je zien.
quote:Op maandag 4 januari 2016 07:27 schreef MadMaster het volgende:
Ouderwetse ochtend rituelen in het topic...
Zal ik hier op school ook zeggen, ik draai me om en ik ga naar huisquote:Op maandag 4 januari 2016 08:29 schreef Spezza19 het volgende:
Veel te vroeg.. * Spezza19 draait zich nog even om...
quote:Op maandag 4 januari 2016 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Zal ik hier op school ook zeggen, ik draai me om en ik ga naar huis
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 04:57 schreef ToT het volgende:
AH, goed nieuws voor Knokkels:
[ afbeelding ]
Wat hij zegt ^^quote:
Verzoekje voor jou ingediendquote:Op maandag 4 januari 2016 11:57 schreef knokkels het volgende:
Koffie! Meeerrrrrrrrrrrrr!
Zonder shaggie
Ik zou om suiker verzoeken. Heb je suiker naar me toe gezonden? If so: wat tof.quote:
* just me gooit wat suikerklontjes richting knokkels, wind mee, moet goedkomenquote:Op maandag 4 januari 2016 12:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou om suiker verzoeken. Heb je suiker naar me toe gezonden? If so: wat tof.
Nee iets anders.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou om suiker verzoeken. Heb je suiker naar me toe gezonden? If so: wat tof.
quote:Op maandag 4 januari 2016 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gooit wat suikerklontjes richting knokkels, wind mee, moet goedkomen
Ik ben benieuwdquote:
dat ga je heel lang volhoudenquote:Op maandag 4 januari 2016 12:06 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden, niet roken
quote:
moe je toch niet aandenkenquote:Op maandag 4 januari 2016 12:09 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Kom op zeg, straks wordt ik nog gezond enzo.
quote:
ik ga even voor de inwendige mens zorgen... vandaag geen lekkere warme broodjes maar gewoon brood uit de vriezer...quote:
quote:
Exact op dezelfde tijdquote:Op maandag 4 januari 2016 12:16 schreef knokkels het volgende:
Oh, karolientje toch!
Draai met dat lichaam
Ja, dat. "xactlyquote:Op maandag 4 januari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles wat na zijn dood is uitgebracht is zonde....
quote:Op maandag 4 januari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles wat na zijn dood is uitgebracht is zonde....
Ik stem voorquote:Op maandag 4 januari 2016 12:20 schreef Spezza19 het volgende:
Maar goed, we hebben de afgelopen weken steeds 5 luisteraars overdag...
Tijd dus voor daytime shows.
Lekker makkelijk cashen over de rug van.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]Mee eens. Hij heet het niet voor niets NIET uitgebracht.
Precies.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]Mee eens. Hij heet het niet voor niets NIET uitgebracht.
Ik ook.quote:
Ja, heb je dat ontroerende gesprek van zijn vader nog meegekregen toen J net dood was?quote:Op maandag 4 januari 2016 12:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker makkelijk cashen over de rug van.
Dat is dan gelukkig niet mooi meegenomen
Dat gesprek dat ie iemand miste die hij kon mishandelen bedoel je?quote:Op maandag 4 januari 2016 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, heb je dat ontroerende gesprek van zijn vader nog meegekregen toen J net dood was?
quote:Op maandag 4 januari 2016 12:34 schreef knokkels het volgende:
En maar denken: Waarom gaat de stofzuiger niet uit. Nou knok, dat komt omdat je op de stekkerknop aan het trappen was.
* Spezza19 gaat eerst huishouden doen.... dat geeft weer rust in de kop als je leuke dingen gaat doen...quote:Op maandag 4 januari 2016 12:37 schreef knokkels het volgende:
Plaatje draaien, of toch maar iets in het huishouden gaan doen.
keuzes, keuzes
Nee:quote:Op maandag 4 januari 2016 12:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat gesprek dat ie iemand miste die hij kon mishandelen bedoel je?
Ohh ja. Zeer meelevend ook van Papa Joe "Mijn zoon is een commercieel product" Jacksonquote:Op maandag 4 januari 2016 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee:
Reporter: "Uw zoon is dood, wat vindt u daarvan? "
Hij, op vlotte toon: "Ja hel erg, heel erg maar zijn nagedachtenis zal voortleven op het verzamelalbum wat mijn label uitbrengt en..."
Reporter: "Maar MENEER! Uw ZOON is zojuist overleden! Wat zijn zijn uw gevoelens daarover?"
Hij, weer op een hele vlotte toon: "Ja ik ben er natuurlijk kapot van, maar zijn fans hoeven hem niet te missen als ze dit verzamelalbum kopen wat door mijn label uitgebracht wordt; al zijn grootste hits staan er op en zo zal hij altijd voort blijven leven in ons hart!"
(Of iets in die trend ayway.)
Afwasquote:Op maandag 4 januari 2016 12:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat eerst huishouden doen.... dat geeft weer rust in de kop als je leuke dingen gaat doen...
Afwas heb ik dan weer mijn mensen voor...quote:
Ik moet het doen op de ouwerwisse manier.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Afwas heb ik dan weer mijn mensen voor...
Meneer Vaat en Mevrouw Wasser... gelukkig getrouwd onder de naam Vaat-wasser.
Ja Hand en Afwas is geen gelukkig huwelijkquote:Op maandag 4 januari 2016 12:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet het doen op de ouwerwisse manier.![]()
OKee, ik zou mijn douche tijdelijk in een spoelkeuken kunnen veranderen. Dat dan weer wel
Dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja Hand en Afwas is geen gelukkig huwelijk
quote:Op maandag 4 januari 2016 13:00 schreef just me het volgende:
sowieso geboortes...
deze wedergeboorte is er wel
MED / 40+ is terug *O*
ach ik heb hier mijn plekje tochquote:
quote:
ik ga die van mij weer op peil brengen met dat slootwater hier..quote:
Ik had een klein logistiek probleempje. Suiker vergeten te halen. Maar eigenlijk heb je dat helemaal niet nodig met bonenkoffie. Is zo ook wel lekkerquote:Op maandag 4 januari 2016 13:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga die van mij weer op peil brengen met dat slootwater hier..
ik zou wel weer onder de douche willen, het is f*cking koud hierquote:Op maandag 4 januari 2016 13:26 schreef knokkels het volgende:
Ik ga eerst maar eens douchen, en dan rustig mijn keuken declutterifyen
Craft Thermokleding ftwquote:Op maandag 4 januari 2016 13:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou wel weer onder de douche willen, het is f*cking koud hier
ik heb al een zelfgebreide onderbroek aan maar die jeukt een beetjequote:
Die Craft (of Hema, zelfs) onderkleding gaat tot -10quote:Op maandag 4 januari 2016 13:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb al een zelfgebreide onderbroek aan maar die jeukt een beetje
quote:Op maandag 4 januari 2016 13:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Craft (of Hema, zelfs) onderkleding gaat tot -10
Leuk spul, wel.
Oh, wacht. Ik ging douchen geloof ik
hoor jij dat onder de douche ?!quote:
Zou kunnen, als ik XiiaLive aan had staan.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 13:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou kunnen, als ik XiiaLive aan had staan.
Maar nee. Ik was nog niet opgestaan![]()
brb
ja joh wrijf het er nog maar eens inquote:Op maandag 4 januari 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
Ik vind mijn espressoapparaat nét wat te fijn
Ik heb nu een pot met oude koffieprut. Schijnbaar is dat goed voor je huid. En wallen. En dit, dat, zus en zoquote:Op maandag 4 januari 2016 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
ja joh wrijf het er nog maar eens in
Daar kan je toch wel een diy oplossing voor vinden. Automatiseer het. Of huur een PA in, dat is ook een optiequote:Op maandag 4 januari 2016 14:16 schreef Fogel het volgende:
Ik heb mijn Nespressoding maar weer onder het stof vandaan gehaald omdat ik het teveel moeite vind om steeds op te staan voor verse koffie.
Dat spuit je dan toch daarna in het doucheputje?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Koffieprut is een prima scrub. Beetje jammer dat je daarna je douche grondig moet poetsen, maar het werkt op zich prima
Viespeuk!quote:Op maandag 4 januari 2016 15:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat spuit je dan toch daarna in het doucheputje?
ik ookquote:
Ik rook nu sinds .. ehh.. gisteren niet meer, maar mijn neus blijft maar lopen.quote:
heb ik de vorige keer geen last van gehadquote:Op maandag 4 januari 2016 15:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik rook nu sinds .. ehh.. gisteren niet meer, maar mijn neus blijft maar lopen.
Meestal is dat toch ergens in week 2 of 3
Huh?quote:Op maandag 4 januari 2016 13:00 schreef just me het volgende:
sowieso geboortes...
deze wedergeboorte is er wel
MED / 40+ is terug *O*
dan mag je wel sorry zeggenquote:
Tyfoon was dat hoorquote:
quote:
Tof!quote:Op maandag 4 januari 2016 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Madmaster viert de heropening van het 40+subforum
22:00 - 00:00 Piet_Piraat gaat vaag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |