quote:
Exact op dezelfde tijdquote:Op maandag 4 januari 2016 12:16 schreef knokkels het volgende:
Oh, karolientje toch!
Draai met dat lichaam
Ja, dat. "xactlyquote:Op maandag 4 januari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles wat na zijn dood is uitgebracht is zonde....
quote:Op maandag 4 januari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles wat na zijn dood is uitgebracht is zonde....
Ik stem voorquote:Op maandag 4 januari 2016 12:20 schreef Spezza19 het volgende:
Maar goed, we hebben de afgelopen weken steeds 5 luisteraars overdag...
Tijd dus voor daytime shows.
Lekker makkelijk cashen over de rug van.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]Mee eens. Hij heet het niet voor niets NIET uitgebracht.
Precies.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]Mee eens. Hij heet het niet voor niets NIET uitgebracht.
Ik ook.quote:
Ja, heb je dat ontroerende gesprek van zijn vader nog meegekregen toen J net dood was?quote:Op maandag 4 januari 2016 12:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker makkelijk cashen over de rug van.
Dat is dan gelukkig niet mooi meegenomen
Dat gesprek dat ie iemand miste die hij kon mishandelen bedoel je?quote:Op maandag 4 januari 2016 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, heb je dat ontroerende gesprek van zijn vader nog meegekregen toen J net dood was?
quote:Op maandag 4 januari 2016 12:34 schreef knokkels het volgende:
En maar denken: Waarom gaat de stofzuiger niet uit. Nou knok, dat komt omdat je op de stekkerknop aan het trappen was.
* Spezza19 gaat eerst huishouden doen.... dat geeft weer rust in de kop als je leuke dingen gaat doen...quote:Op maandag 4 januari 2016 12:37 schreef knokkels het volgende:
Plaatje draaien, of toch maar iets in het huishouden gaan doen.
keuzes, keuzes
Nee:quote:Op maandag 4 januari 2016 12:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat gesprek dat ie iemand miste die hij kon mishandelen bedoel je?
Ohh ja. Zeer meelevend ook van Papa Joe "Mijn zoon is een commercieel product" Jacksonquote:Op maandag 4 januari 2016 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee:
Reporter: "Uw zoon is dood, wat vindt u daarvan? "
Hij, op vlotte toon: "Ja hel erg, heel erg maar zijn nagedachtenis zal voortleven op het verzamelalbum wat mijn label uitbrengt en..."
Reporter: "Maar MENEER! Uw ZOON is zojuist overleden! Wat zijn zijn uw gevoelens daarover?"
Hij, weer op een hele vlotte toon: "Ja ik ben er natuurlijk kapot van, maar zijn fans hoeven hem niet te missen als ze dit verzamelalbum kopen wat door mijn label uitgebracht wordt; al zijn grootste hits staan er op en zo zal hij altijd voort blijven leven in ons hart!"
(Of iets in die trend ayway.)
Afwasquote:Op maandag 4 januari 2016 12:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat eerst huishouden doen.... dat geeft weer rust in de kop als je leuke dingen gaat doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |