Moet je maar niet van alles nqar binnen proppen.quote:
Nee er zijn wat scholieren bijgekomen in de kerstvakantie.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:42 schreef Crip het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er veel nieuwe mensen op klb. Of zijn dat gewoon al die mensen die banned waren
gezellig zegquote:Op zondag 3 januari 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee er zijn wat scholieren bijgekomen in de kerstvakantie.
Nee ik word niet zo gauw verliefdquote:Op zondag 3 januari 2016 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je valt zeker op die badbois die je hart breken in ruil voor een jonger model
Waarom is het dan een nare ziekte?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik word niet zo gauw verliefd
van ons twee ben ik de badboiquote:Op zondag 3 januari 2016 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je valt zeker op die badbois die je hart breken in ruil voor een jonger model
Na liefde volgt altijd liefdesverdriet bij 1 van de partijen als de ander het niet meer ziet zitten.quote:
Wat een stellige uitspraak. Een van de twee kan ook verongelukken hoor, dus niks altijd, want dat is rouw en geen liefdesverdriet.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Na liefde volgt altijd liefdesverdriet bij 1 van de partijen als de ander het niet meer ziet zitten.
Plus de roze bril die liefde met zich meebrengt waardoor je niks meer in het juiste perspectief ziet.
pessimistjequote:Op zondag 3 januari 2016 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Na liefde volgt altijd liefdesverdriet bij 1 van de partijen als de ander het niet meer ziet zitten.
Plus de roze bril die liefde met zich meebrengt waardoor je niks meer in het juiste perspectief ziet.
De liefde is altijd eng, want als je met iemand ene relatie aangaat zijn er twee mogelijkheden:quote:Op zondag 3 januari 2016 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja graag, denk dat wij wel mooie kindjes krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:59 schreef Crip het volgende:
Tardis gaan we mooie kleine halfbloed baby's produceren?
Ja met van die grote blauwe ogenquote:Op zondag 3 januari 2016 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja graag, denk dat wij wel mooie kindjes krijgen.
Schoolquote:Op zondag 3 januari 2016 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wil niet naar school morgen. Ik loop zo ver achter.
had je kunnen inhalen in de vakantiequote:Op zondag 3 januari 2016 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wil niet naar school morgen. Ik loop zo ver achter.
dat was dan ook het planquote:Op zondag 3 januari 2016 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je kunnen inhalen in de vakantie
maar ik wil ook net naar mn werk
ja, zo wordt het niks he sgtjequote:Op zondag 3 januari 2016 13:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat was dan ook het planmaar ik houd me nooit aan mijn planning. En daarbij veel gewerkt en de feestdagen had ik ook dus heb weinig tijd gehad om eraan te werken mja
doe ffquote:Op zondag 3 januari 2016 13:17 schreef Crip het volgende:
wtfffffffffffffffffffff, werd me net gevraagd of ik webcam 'modeling'' wil doen.
quote:Op zondag 3 januari 2016 13:18 schreef Crip het volgende:
[..]
wss voor zo'n dikke wijven site.
BBWXXCENTRAL.com
wrm doe je telkens alsof je zo'n enorme vads bentquote:Op zondag 3 januari 2016 13:18 schreef Crip het volgende:
[..]
wss voor zo'n dikke wijven site.
BBWXXCENTRAL.com
gaan we deze discussie weer krijgenquote:Op zondag 3 januari 2016 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wrm doe je telkens alsof je zo'n enorme vads bent
Hier nog een, maar morgen weer dat slaafse arbeidersleef.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:30 schreef Oberkullie het volgende:
Kutzooitje ik sliep pas om 03.00, gvd om 12.00 pas wakker. Wou vanavond vroeg naar bed want morgen weer stage maar dat zal nu ook wel niet lukken kutvakantie
zelfde probleem, morgen gaat weer om 6 uur de wekkerquote:Op zondag 3 januari 2016 13:30 schreef Oberkullie het volgende:
Kutzooitje ik sliep pas om 03.00, gvd om 12.00 pas wakker. Wou vanavond vroeg naar bed want morgen weer stage maar dat zal nu ook wel niet lukken kutvakantie
Mijne ook man, tfoequote:Op zondag 3 januari 2016 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfde probleem, morgen gaat weer om 6 uur de wekker
laatste dagen slaap ik 10 uur per nachtquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 13:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hier nog een, maar morgen weer dat slaafse arbeidersleef.
ohohohoh.gifquote:Op zondag 3 januari 2016 13:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haha 7 jaar over je bachelor doen
Aiii, die is wel raakquote:Op zondag 3 januari 2016 13:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ik werd om 12 uur wakker, toen was al mn planning naar de klotequote:Op zondag 3 januari 2016 13:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil weer naar bed maar moet nog zo veel voorbereiden
Ja kut is dat eh, wakker worden en gelijk achterstand hebben op je dagquote:Op zondag 3 januari 2016 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd om 12 uur wakker, toen was al mn planning naar de klote
Haha kan jij in de toemomst kijkenquote:Op zondag 3 januari 2016 13:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Lkkr internetten bij de starbucks tochquote:Op zondag 3 januari 2016 13:52 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
Mensen die een opleiding volgen leuk leuk vooral psychiaters die hebben best lang gestudeerd kon ik dat maar
nu ben ik maar gewoon verder gegaan met fargo kijkenquote:Op zondag 3 januari 2016 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kut is dat eh, wakker worden en gelijk achterstand hebben op je dagik werd vandaag srs wakker met de gedachte dat ik nog zo veel shit moet doen, echt kut wakker worden is dat
zou wel eens handig zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 13:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha kan jij in de toemomst kijken
Dat doen alleenquote:Op zondag 3 januari 2016 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lkkr internetten bij de starbucks toch
Justin Bieber en Afrojack hebben toch genoeg geld. Als dat gelukkig maakt weet ik het ook niet. Dan is niks meer bijzonder gok ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
post foto op insta van je macbook met een latte macchiato met chrome filter bij #starbucks#study#sundaymorningquote:Op zondag 3 januari 2016 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2016 13:54 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
[..]
Justin Bieber en Afrojack hebben toch genoeg geld. Als dat gelukkig maakt weet ik het ook niet. Dan is niks meer bijzonder gok ik.
Vind S2 echt vaag, moet nog 2 afleveringen maar weeniequote:Op zondag 3 januari 2016 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ben ik maar gewoon verder gegaan met fargo kijken
nu net begonnen een s2 ep2quote:Op zondag 3 januari 2016 13:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind S2 echt vaag, moet nog 2 afleveringen maar weenie
S1 was echt bruutquote:Op zondag 3 januari 2016 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu net begonnen een s2 ep2
in 2 dagen s1 gekeken
Gossip Girlquote:
dank uquote:Op zondag 3 januari 2016 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
S1 was echt bruutMaar zal niks verklappen over S2 dan
Nee hoor neequote:Op zondag 3 januari 2016 14:02 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
Iemand interesse in zelfgemaakte muziek?
Neequote:Op zondag 3 januari 2016 14:02 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
Neequote:Op zondag 3 januari 2016 14:02 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
ligt er aan wie het maaktquote:Op zondag 3 januari 2016 14:02 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
Dit boeit ons echt nietsquote:Op zondag 3 januari 2016 14:05 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
Ooh ik heb vernomen dat niemand interesse had in mijn muziek dus dan post ik het ook niet, anders lijkt het op spam. Maar goed soundcloud doet het goed merk is +/- wel een repost / like of volger binnen 15 minuutjes
vandaag, kun je morgen 5 minuten langer slapenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:07 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik vandaag mijn haar wassen of morgenochtend
wat voor muziek maak je?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:05 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
Ooh ik heb vernomen dat niemand interesse had in mijn muziek dus dan post ik het ook niet, anders lijkt het op spam. Maar goed soundcloud doet het goed merk is +/- wel een repost / like of volger binnen 15 minuutjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van deze denkwijzequote:Op zondag 3 januari 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag, kun je morgen 5 minuten langer slapen
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:09 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
lol niemand heeft geen eens wat gehoord en het word nu bestempelt als kutmuziek.
Voor als je toch niks te doen heb luister eerst voordat je oordeeltGeluisterd. Kutmuziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:09 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
lol niemand heeft geen eens wat gehoord en het word nu bestempelt als kutmuziek.
Voor als je toch niks te doen heb luister eerst voordat je oordeeltoke, dit is echt nog 10x kutter dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:10 schreef .SIDRAT het volgende:
Ik heb echt een enorme kuthekel aan kloons.
Interpunctie, gebruik het.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:05 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
Dan vind je de boards of canada ook niks tis wel eentonig maar daar haal ik wel de meeste inspiratie vandaan. Kort samengevat: het is gewoon niet je stijlquote:
gwn gevenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel beetje standaard dit, sg die om aandacht komt vragen in KLB SC
nooit van gehoord, ga niet googlenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:13 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
[..]
Dan vind je de boards of canada ook niks tis wel eentonig maar daar haal ik wel de meeste inspiratie vandaan. Kort samengevat: het is gewoon niet je stijl
well damnquote:Op zondag 3 januari 2016 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er past inmiddels al een vrachtwagen in haar flamoes. Nee bedankt.
nog altijd beter dan muziek van die kloonquote:
Vind dat accent van Lil Kleine wel heet.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog altijd beter dan muziek van die kloon
Nou beetje dom wel hequote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef Crip het volgende:
dacht dat dit een chick met niqaab was
[ afbeelding ]
ohwquote:
jouw carnavalspakje?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef Crip het volgende:
dacht dat dit een chick met niqaab was
[ afbeelding ]
Lekker bezig manquote:Op zondag 3 januari 2016 14:36 schreef Oberkullie het volgende:
Bam koffie gemaakt broodjes in de oven verwarming op 100 zondag is top
NIELS?!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:40 schreef Fylax het volgende:
Danny gaat de permbans herzien.![]()
Wat een held.
yes binnenkort weer weerbericht iedere dagquote:Op zondag 3 januari 2016 14:40 schreef Fylax het volgende:
Danny gaat de permbans herzien.![]()
Wat een held.
wat was de stelling?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:41 schreef -supergirl- het volgende:
Wauw mijn stelling roept wel vragen en reacties bij mensen op zie ik.
En hoe is dit een probleem?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:42 schreef Oberkullie het volgende:
Kut heb godse veel besteld op Hilfiger komt pas morgenmiddag aan dan kan ik het pas woensdag ophalen
Eindelijk weer kwaliteit.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt weer gezellig hier dan
thailand?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sowieso stuur ik hem dan gauw weer naar waar hij vandaan komt
Alsof je niet kasten vol met kleren hebtquote:Op zondag 3 januari 2016 14:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zolang het in een doos zit kan ik het niet dragen
niks tegen in te brengen, deze logicaquote:Op zondag 3 januari 2016 14:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zolang het in een doos zit kan ik het niet dragen
Je komt er nog wel achter ooitquote:Op zondag 3 januari 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wist niet dat stelling 'domme opmerking' betekende. Weer wat geleerd zo op zondag.
doe eens normaal 2016 wordt een positief jaarquote:
Mooi topic.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
FB / 2016: Waar Danny de hand diep in eigen boezem steekt (c) Jigzoz
Ik vind wel dat 'ie het keihard probeert, en dat verdient wel punten in mijn ogen.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ja dit iddquote:Op zondag 3 januari 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind wel dat 'ie het keihard probeert, en dat verdient wel punten in mijn ogen.
Ik doe normaal en mijn focus ligt alweer op de 2e helftquote:Op zondag 3 januari 2016 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe eens normaal 2016 wordt een positief jaar

ben gwn heel blij dat oude mensen terug zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hou nou ff op met slijmen vervelend kutje
ja alleen beetje jammer dat half klb weer volstaat met jantje en ernoquote:Op zondag 3 januari 2016 14:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben gwn heel blij dat oude mensen terug zijn
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja alleen beetje jammer dat half klb weer volstaat met jantje en erno
Daarom veilig verstoppen in de SC en je postcount opkrikken.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja alleen beetje jammer dat half klb weer volstaat met jantje en erno
preciesquote:Op zondag 3 januari 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom veilig verstoppen in de SC en je postcount opkrikken.
Wat snoezig zegquote:Op zondag 3 januari 2016 14:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
braddie heeft geen ban tochquote:Op zondag 3 januari 2016 14:57 schreef Oberkullie het volgende:
Het wachten is op haan33, braddie en Niels0
Kijk nou maar uit dat je niet struikelt.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:13 schreef -supergirl- het volgende:
Nee dit gaat juist een geweldig jaar worden voor mij
hard gewordenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je van poep op het puntje van je tong houdt.
omdat? met je negatieve blikquote:Op zondag 3 januari 2016 15:13 schreef -supergirl- het volgende:
Nee dit gaat juist een geweldig jaar worden voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |