ohohohoh.gifquote:Op zondag 3 januari 2016 13:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haha 7 jaar over je bachelor doen
Aiii, die is wel raakquote:Op zondag 3 januari 2016 13:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ik werd om 12 uur wakker, toen was al mn planning naar de klotequote:Op zondag 3 januari 2016 13:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil weer naar bed maar moet nog zo veel voorbereiden
Ja kut is dat eh, wakker worden en gelijk achterstand hebben op je dagquote:Op zondag 3 januari 2016 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd om 12 uur wakker, toen was al mn planning naar de klote
Haha kan jij in de toemomst kijkenquote:Op zondag 3 januari 2016 13:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Lkkr internetten bij de starbucks tochquote:Op zondag 3 januari 2016 13:52 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
Mensen die een opleiding volgen leuk leuk vooral psychiaters die hebben best lang gestudeerd kon ik dat maar
nu ben ik maar gewoon verder gegaan met fargo kijkenquote:Op zondag 3 januari 2016 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kut is dat eh, wakker worden en gelijk achterstand hebben op je dagik werd vandaag srs wakker met de gedachte dat ik nog zo veel shit moet doen, echt kut wakker worden is dat
zou wel eens handig zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 13:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha kan jij in de toemomst kijken
Dat doen alleenquote:Op zondag 3 januari 2016 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lkkr internetten bij de starbucks toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |