Niet iedereen, maar een kleine hoeveelheid van de mensen kennen de hard drug Krokodil wel, best wel ziek om te Googelen en te zien dat al het huid weg geteerd is en overal groen is bij de foto's. Maar mensen vergissen zich wel ergens in. Ik ben zelf nu hbo docent scheikunde en de drug ''Krokodil'' is eigenlijk: ''desomorfine''. Een professionele kok, ook ex fokster / Haywood kan (kon?) echt hele goeie Krokodil maken, in z'n puurste vorm!!! Je kont het gewoon in spuiten zonder dat je je huid weg teerde (trouwens, straat / onzuivere ''Krokodil'' bestaat maar 20% uit desomorfine, de overige 80% kan vergeleken worden met Pinda Kaas). Het is gewoon echt heerlijk, je voelt gewoon echt dat je voor 30 minuten je eigen naam vergeten bent. Maar goed, shit happens, ik heb nu als mededeling dat Haywood opgepakt is, en daarom van FOK! is verdwenen. Ik ben nog steeds hbo docent trouwens, moet dan wel vertellen dat ik Haywood geleerd heb om de beste Krokodil te maken. Maar daar is geen bewijs voor, zij is zelf de fout ingegaan om deze shit aan deadprez te verkopen. Maar goed Haywood zei dat het wel bevalt in de tbs, tis net een hotel maar alleen zonder FOK! Maar goed wat mijn klacht nu letterlijk is dat ik een kutkloontje ben en al bijna 9 maanden niks van me heb laten horen op FOK! en iedereen me vergeten is. JA! Dat wou ik even kwijt...