Dit boeit ons echt nietsquote:Op zondag 3 januari 2016 14:05 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
Ooh ik heb vernomen dat niemand interesse had in mijn muziek dus dan post ik het ook niet, anders lijkt het op spam. Maar goed soundcloud doet het goed merk is +/- wel een repost / like of volger binnen 15 minuutjes
vandaag, kun je morgen 5 minuten langer slapenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:07 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik vandaag mijn haar wassen of morgenochtend
wat voor muziek maak je?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:05 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
Ooh ik heb vernomen dat niemand interesse had in mijn muziek dus dan post ik het ook niet, anders lijkt het op spam. Maar goed soundcloud doet het goed merk is +/- wel een repost / like of volger binnen 15 minuutjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van deze denkwijzequote:Op zondag 3 januari 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag, kun je morgen 5 minuten langer slapen
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:09 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
lol niemand heeft geen eens wat gehoord en het word nu bestempelt als kutmuziek.
Voor als je toch niks te doen heb luister eerst voordat je oordeeltGeluisterd. Kutmuziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:09 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
lol niemand heeft geen eens wat gehoord en het word nu bestempelt als kutmuziek.
Voor als je toch niks te doen heb luister eerst voordat je oordeeltoke, dit is echt nog 10x kutter dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:10 schreef .SIDRAT het volgende:
Ik heb echt een enorme kuthekel aan kloons.
Interpunctie, gebruik het.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:05 schreef ikverklaarvrede1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |