Moet je maar niet van alles nqar binnen proppen.quote:
Nee er zijn wat scholieren bijgekomen in de kerstvakantie.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:42 schreef Crip het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er veel nieuwe mensen op klb. Of zijn dat gewoon al die mensen die banned waren
gezellig zegquote:Op zondag 3 januari 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee er zijn wat scholieren bijgekomen in de kerstvakantie.
Nee ik word niet zo gauw verliefdquote:Op zondag 3 januari 2016 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je valt zeker op die badbois die je hart breken in ruil voor een jonger model
Waarom is het dan een nare ziekte?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik word niet zo gauw verliefd
van ons twee ben ik de badboiquote:Op zondag 3 januari 2016 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je valt zeker op die badbois die je hart breken in ruil voor een jonger model
Na liefde volgt altijd liefdesverdriet bij 1 van de partijen als de ander het niet meer ziet zitten.quote:
Wat een stellige uitspraak. Een van de twee kan ook verongelukken hoor, dus niks altijd, want dat is rouw en geen liefdesverdriet.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Na liefde volgt altijd liefdesverdriet bij 1 van de partijen als de ander het niet meer ziet zitten.
Plus de roze bril die liefde met zich meebrengt waardoor je niks meer in het juiste perspectief ziet.
pessimistjequote:Op zondag 3 januari 2016 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Na liefde volgt altijd liefdesverdriet bij 1 van de partijen als de ander het niet meer ziet zitten.
Plus de roze bril die liefde met zich meebrengt waardoor je niks meer in het juiste perspectief ziet.
De liefde is altijd eng, want als je met iemand ene relatie aangaat zijn er twee mogelijkheden:quote:Op zondag 3 januari 2016 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja graag, denk dat wij wel mooie kindjes krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:59 schreef Crip het volgende:
Tardis gaan we mooie kleine halfbloed baby's produceren?
Ja met van die grote blauwe ogenquote:Op zondag 3 januari 2016 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja graag, denk dat wij wel mooie kindjes krijgen.
Schoolquote:Op zondag 3 januari 2016 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wil niet naar school morgen. Ik loop zo ver achter.
had je kunnen inhalen in de vakantiequote:Op zondag 3 januari 2016 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wil niet naar school morgen. Ik loop zo ver achter.
dat was dan ook het planquote:Op zondag 3 januari 2016 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je kunnen inhalen in de vakantie
maar ik wil ook net naar mn werk
ja, zo wordt het niks he sgtjequote:Op zondag 3 januari 2016 13:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat was dan ook het planmaar ik houd me nooit aan mijn planning. En daarbij veel gewerkt en de feestdagen had ik ook dus heb weinig tijd gehad om eraan te werken mja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |