en jij ken IEDEREEN en nou nét weer niet Yvonne?quote:
Dan word ik geheelonthouderquote:Op zondag 3 januari 2016 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat mij betreft mag Hut de boel gaan modden.......
Ja, idd.... nog maar 9 maanden aan het zwerven....quote:Op zondag 3 januari 2016 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
gut ik had het gevoel dat het al járen dicht was
Nee alleen van af en toe wat DMs en zoquote:Op zondag 3 januari 2016 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij ken IEDEREEN en nou nét weer niet Yvonne?
eb je niet per ongeluk bij haar op school gezeten of bij de zus van....
Ik heb er zelf weinig van gemerkt eigenlijkquote:Op zondag 3 januari 2016 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd.... nog maar 9 maanden aan het zwerven....
Maar goed, 9 maanden geen vaste woon- of verblijfplaats is best wel pittig, zelfs als je wel een dak boven je hoofd hebt.
Ben je in een gulle buiquote:Op zondag 3 januari 2016 17:53 schreef sacha het volgende:
kunnen er alweer abonnementen kado worden gedaan via sms?
kan ik niet zien op mijn foon
Heb je sponsen nodigquote:Op zondag 3 januari 2016 17:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil weten of ik mijn project kan voortzetten
Gisteren iig wel. Toen heb ik N een abo cadeau gedaan omdat hij een post wilde editten die hij meer dan 48 uur geleden gemaakt hadquote:Op zondag 3 januari 2016 17:53 schreef sacha het volgende:
kunnen er alweer abonnementen kado worden gedaan via sms?
kan ik niet zien op mijn foon
Oh ik heb ook nog een post van 52 uur oud die eigenlijk aangepast moet wordenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gisteren iig wel. Toen heb ik N een abo cadeau gedaan omdat hij een post wilde editten die hij meer dan 48 uur geleden gemaakt had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |