groen dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:04 schreef sacha het volgende:
ik wil wel modden als ik niet blauw hoef te zijn
Niet zeuren, dat heb je al lang genoeg gedaan om 40+.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:04 schreef sacha het volgende:
ik wil wel modden als ik niet blauw hoef te zijn
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:05 schreef Leandra het volgende:
Dat worden vast mooie waarschuwingen van Sacha:
Dimmen![]()
Dimmendimmendimmen![]()
Laatste keer: dimmendimmendimmen![]()
Note zet![]()
Zover als ik weet gaat iedereen hier vrij correct met elkaar om en valt er hier echt weinig te modden.quote:
Daarom is mod zijn hier ook geen issue.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover als ik weet gaat iedereen hier vrij correct met elkaar om en valt er hier echt weinig te modden.
Maar goed, dat kunnen anderen weer heel anders zien natuurlijk.
i found that too hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover als ik weet gaat iedereen hier vrij correct met elkaar om en valt er hier echt weinig te modden.
Maar goed, dat kunnen anderen weer heel anders zien natuurlijk.
stel dat maar voor bij Yvonne, gij onderdaanquote:Op zondag 3 januari 2016 15:07 schreef Leandra het volgende:
Oeh, het is gelijk een mooie kans de undercovermod te introduceren....
Gewoon in het zwart, met alleen een tagje "um"
Jij pakt alles aan om die bubbels te openenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:16 schreef chufi het volgende:
Ik heb de bubbels al open.![]()
![]()
![]()
Kwestie van F5en
Dacht ik ook aanquote:
Daar zou ze zéker van opfleurenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar wat een briljante verrassing zou het zijn als 40+ weer terug was als ze terugkomt
Zul je zien dat KT ook weer vanuit het niets opduikt.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar wat een briljante verrassing zou het zijn als 40+ weer terug was als ze terugkomt
We worden gewoon allemaal mod, één happy blauwe family...quote:Op zondag 3 januari 2016 15:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kunnen ook wachten tot ze terug is....
Ik heb mijn nek destijds voor Deisyy uitgestoken in FB, de strontkar daardoor over me heen gehad en meer. Van mij mag ze...quote:Op zondag 3 januari 2016 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, uitstel, afstel.... doe maar niet.
Boter, vis.
Ben ik ook bang voor....quote:Op zondag 3 januari 2016 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, uitstel, afstel.... doe maar niet.
Boter, vis.
Ik hoef niet zo nodig, maar voor een 'eigen' 40+ sectie heb ik wel wat over.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor....
Voor mij hoeft het niet zo nodig, maar Sas en Dees wilde het wel graag, MM ook geloof ik dus
iemand moet dan even tijdelijk mod zijn ofzo...
Jullie moeten het samen maar even uitvechtenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig, maar voor een 'eigen' 40+ sectie heb ik wel wat over.
Als dat sacha over de streep trekt, dan ben ik beschikbaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet op de zaken vooruit lopen, voor hetzelfde geld zit je hier nog wel even...quote:Op zondag 3 januari 2016 15:37 schreef chufi het volgende:
Ik wil graag het CUL subforum alvast bedanken voor het aangename en smakelijk verblijf hier de afgelopen maanden. We zullen jullie niet vergeten en we komen regelmatig even buurten
Beetje voorbarig Chufquote:Op zondag 3 januari 2016 15:37 schreef chufi het volgende:
Ik wil graag het CUL subforum alvast bedanken voor het aangename en smakelijk verblijf hier de afgelopen maanden. We zullen jullie niet vergeten en we komen regelmatig even buurten
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie moeten het samen maar even uitvechten
Het is geen kwestie van onderling vechten, alsjeblieft niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb destijds mijn best gedaan voor 40+ én voor Dees, daar wilde ik wel voor vechten...
Nou jah, ik bedoelde ook niet letterlijk vechten, dat snap je welquote:Op zondag 3 januari 2016 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van onderling vechten, alsjeblieft niet.
Ik heb destijds mijn best gedaan voor 40+ én voor Dees, daar wilde ik wel voor vechten...
Ik heb geen idee wat er nu al gaande is, Leandra regelt het geloof ik allemaal wel eventjes.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, ik bedoelde ook niet letterlijk vechten, dat snap je wel![]()
even dmmén ofzo hoe en wat en wie?
naar elkaar en dan naar Yvonne?
Ik heb Yvonne alleen een DM gestuurd met de voorwaarden van Sas en mijn suggestie voor een um (undercover mod), waarmee aan de voorwaarden van Sas voldaan kan worden, en wat uiteraard sowieso een enorme verrijking voor het forum zou kunnen zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er nu al gaande is, Leandra regelt het geloof ik allemaal wel eventjes.
Of niet, maar dan mag sas haar mond opentrekken...
Dat zeg ik, jij regelt het allemaal wel...quote:Op zondag 3 januari 2016 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb Yvonne alleen een DM gestuurd met de voorwaarden van Sas en mijn suggestie voor een um (undercover mod), waarmee aan de voorwaarden van Sas voldaan kan worden, en wat uiteraard sowieso een enorme verrijking voor het forum zou kunnen zijn![]()
En een linkje naar waar in dit topic stond dat Yvonne het goed vond als Sas zelf ging modden.
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat mij betreft mag Hut de boel gaan modden.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |