owquote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al met je besproken hier.
Vorige week nog, n.a.v. wel/niet geopend zijn met Kerst...
Lekker rustig, en keuze genoeg...quote:Op zondag 3 januari 2016 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
owweet ik niet meer
![]()
Op Kerstavond was ik daar nog, als ik goed geteld heb waren er 4 klanten in de winkel
das een topic uit maart 2015quote:Op zondag 3 januari 2016 06:38 schreef FANN het volgende:
Ik heb een gaveof een goeie glazen bol
[..]
LIF / De HEMA vraagt om hulp
yes, because Reddit goes Dutch in beta, Fok! goes English on the valreepquote:Op zondag 3 januari 2016 06:14 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is wel zo denk ik, meer 40 plussers dan Engelse hiero, maar ze willen natuurlijk internationaal enzo
Ze duren ook dit jaar gewoon 24 uur.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:23 schreef Karzai het volgende:
De licht pyramides laat ik nog even staan totdat de dagen wat langer worden
tot het wat langer licht is danquote:Op zondag 3 januari 2016 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze duren ook dit jaar gewoon 24 uur.
Gij Nostradamusquote:Op zondag 3 januari 2016 07:57 schreef Danny het volgende:
*knip*
Dat is wat ik kwijt wilde. Ik zal ook de door mij gezette permbans nalopen en bekijken in hoeverre die terecht zijn geweest en die waar nodig ongedaan maken.
*knip*
er is altijd hoop!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:32 schreef Leandra het volgende:
OMG Sacha, check dit dan:
[..]
Gij Nostradamus![]()
Voor wie dan?quote:
nah, ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:39 schreef sacha het volgende:
[..]
gisteren, 1 januari was er een algemeen pardon voor de tijdelijk gebanden, vandaag 2 januari, een nieuw Engelstalig subforum, morgen 3 januari, een algemeen pardon voor de gebanden voor het leven, overmorgen 4 januari de doorstart van het 40plus subforum
allemaal even hier posten voor Danny, misschien houdt hij het positieve gevoel vastquote:
Dat is een goed ideequote:Op zondag 3 januari 2016 14:50 schreef sacha het volgende:
[..]
allemaal even hier posten voor Danny, misschien houdt hij het positieve gevoel vast![]()
MED / Schouderklopjes meldtopic.
Ik kan daar helemaal niet postenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:50 schreef sacha het volgende:
[..]
allemaal even hier posten voor Danny, misschien houdt hij het positieve gevoel vast![]()
MED / Schouderklopjes meldtopic.
waar zegt Yvonne dat?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Sas???? Yvonne zegt dat 40+ weer open mag als je het zelf gaat modden![]()
dat kan je toch wel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |