owquote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al met je besproken hier.
Vorige week nog, n.a.v. wel/niet geopend zijn met Kerst...
Lekker rustig, en keuze genoeg...quote:Op zondag 3 januari 2016 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
owweet ik niet meer
![]()
Op Kerstavond was ik daar nog, als ik goed geteld heb waren er 4 klanten in de winkel
das een topic uit maart 2015quote:Op zondag 3 januari 2016 06:38 schreef FANN het volgende:
Ik heb een gaveof een goeie glazen bol
[..]
LIF / De HEMA vraagt om hulp
yes, because Reddit goes Dutch in beta, Fok! goes English on the valreepquote:Op zondag 3 januari 2016 06:14 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is wel zo denk ik, meer 40 plussers dan Engelse hiero, maar ze willen natuurlijk internationaal enzo
Ze duren ook dit jaar gewoon 24 uur.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:23 schreef Karzai het volgende:
De licht pyramides laat ik nog even staan totdat de dagen wat langer worden
tot het wat langer licht is danquote:Op zondag 3 januari 2016 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze duren ook dit jaar gewoon 24 uur.
Gij Nostradamusquote:Op zondag 3 januari 2016 07:57 schreef Danny het volgende:
*knip*
Dat is wat ik kwijt wilde. Ik zal ook de door mij gezette permbans nalopen en bekijken in hoeverre die terecht zijn geweest en die waar nodig ongedaan maken.
*knip*
er is altijd hoop!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:32 schreef Leandra het volgende:
OMG Sacha, check dit dan:
[..]
Gij Nostradamus![]()
Voor wie dan?quote:
nah, ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:39 schreef sacha het volgende:
[..]
gisteren, 1 januari was er een algemeen pardon voor de tijdelijk gebanden, vandaag 2 januari, een nieuw Engelstalig subforum, morgen 3 januari, een algemeen pardon voor de gebanden voor het leven, overmorgen 4 januari de doorstart van het 40plus subforum
allemaal even hier posten voor Danny, misschien houdt hij het positieve gevoel vastquote:
Dat is een goed ideequote:Op zondag 3 januari 2016 14:50 schreef sacha het volgende:
[..]
allemaal even hier posten voor Danny, misschien houdt hij het positieve gevoel vast![]()
MED / Schouderklopjes meldtopic.
Ik kan daar helemaal niet postenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:50 schreef sacha het volgende:
[..]
allemaal even hier posten voor Danny, misschien houdt hij het positieve gevoel vast![]()
waar zegt Yvonne dat?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Sas???? Yvonne zegt dat 40+ weer open mag als je het zelf gaat modden![]()
dat kan je toch wel ?
Helaas gaat dat nietquote:Op zondag 3 januari 2016 14:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, vanwege de per dag kloppende voorspellende gaven van Sacha....quote:Op zondag 3 januari 2016 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor wie dan?![]()
Heeft ooit iemand van 40+ een permban gekregen dan?
Of hoop je op iemand anders dat die ontband wordt?
en Ja stom van dat Hema topic, had ik niet eerder gezien
Ja, ja ik ben niet zo snel van begrip tegenwoordigquote:Op zondag 3 januari 2016 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, vanwege de per dag kloppende voorspellende gaven van Sacha....
oh, jij neemt mij in de maling...quote:Op zondag 3 januari 2016 14:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan je toch wel ?
NIetus kijk dan!!!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:56 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, jij neemt mij in de maling...
#bummer
Wat valt er dan te modden?? Zo lastig zijn die 40+ers toch niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan je toch wel ?
Daarom.........quote:Op zondag 3 januari 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat valt er dan te modden?? Zo lastig zijn die 40+ers toch niet.
We gaan allemaal moddenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat valt er dan te modden?? Zo lastig zijn die 40+ers toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |