Hij gaat scoren hoor...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Siem
Ga lekker terug naar de Eredivisie
De Graafschap of Cambuur?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Siem
Ga lekker terug naar de Eredivisie
Dan heeft Bwin het foutquote:
bedanktquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
TRquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tijdrekken vanaf een uur spelen dan verdien je ook niks.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou, dit was weer een fijne wedstrijd, lekker de kansen niet afgemaakt en onterecht 1-0 verloren. Newcastle.
Je hebt de wedstrijd dus wel gezien? Ik niet, was het wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou, dit was weer een fijne wedstrijd, lekker de kansen niet afgemaakt en onterecht 1-0 verloren. Newcastle.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tijdrekken vanaf een uur spelen dan verdien je ook niks.
Newcastle was best goed, alleen de kansen gemist en dan 1-0 verliezen. Was niet nodig.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd dus wel gezien? Ik niet, was het wat?
Ah oké, lullig. Newcastle scoort nog moeilijker dan United, dan wordt het wel heel moeilijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Newcastle was best goed, alleen de kansen gemist en dan 1-0 verliezen. Was niet nodig.
Newcastle had in de zomer al een PL waardige of ervaren spits moeten halen(Charlie Austin...) maar die kwam niet. Dom dom dom.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké, lullig. Newcastle scoort nog moeilijker dan United, dan wordt het wel heel moeilijk.
Hoe was united?
Weer een wedstrijd om hoop uit te putten, maar zolang er geen harde resultaten worden behaald heb je daar niets aanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Newcastle was best goed, alleen de kansen gemist en dan 1-0 verliezen. Was niet nodig.
We gaan gewoon degraderen. Simpel zat. Die mindset heb ik al vanaf september en het gaat echt niet meer veranderen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer een wedstrijd om hoop uit te putten, maar zolang er geen harde resultaten worden behaald heb je daar niets aan
Af en toe winnen ze van Tottenham uit of van Liverpool thuis en ga je toch weer hopen, maar ik zie het ook somber in inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
We gaan gewoon degraderen. Simpel zat. Die mindset heb ik al vanaf september en het gaat echt niet meer veranderen.
Ik ben onverschillig.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
René zal tevreden zijn met dit resultaat
Alleen tegen de grote teams showen en tegen de anderen falen. Daar blijf je niet mee in de PL.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Af en toe winnen ze van Tottenham uit of van Liverpool thuis en ga je toch weer hopen, maar ik zie het ook somber in inderdaad
Wat vind jij van Louis van Gaal de laatste paar maanden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben onverschillig.
Maar wel heel blij voor jou
Op het veld of daarbuiten?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van Louis van Gaal de laatste paar maanden?
Beiden doelde ik inderdaad op. Fijn dat je het met me eens bentquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op het veld of daarbuiten?
Nou ja, beide eigenlijk nogal genant.
Kennelijk meer dan jij. Zinloos om met nog een half uur al tijd te gaan rekken. Helemaal als je tegenstander bagger speelt.quote:
Watford kan weer gelijk komen in puntenaantal met n5. West Ham United. Bij winst uiteraard.quote:Watford XI vs. Man City: Gomes; Nyom, Cathcart, Britos, Holebas; Capoue, Watson; Abdi, Deeney, Jurado; Ighalo.
Man City XI vs. Watford: Hart; Kolarov, Otamendi, Mangala, Sagna; Yaya Toure, Fernandinho, De Bruyne, Silva; Sterling, Aguero.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kennelijk meer dan jij. Zinloos om met nog een half uur al tijd te gaan rekken. Helemaal als je tegenstander bagger speelt.
Dat viel me de vorige wedstrijd ook al op jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kapsel van Sterling is vooralsnog het meest boeiende deze wedstrijd.
You're just a shit Jamie Vardyquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Agüero doet mee aan het wereldkampioenschap verstoppertje spelen.
2016 is net begonnen manquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Arsenal dan toch kampioen denk ik?
Zeker, want ik maak graag gebruik van de blockoptie.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wist je al dat je een jaar lang gratis pimp abo hebt gewonnen?
Echt hequote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Watford heeft er wel een handje van om in de slotfase een wedstrijd weg te geven.. zonde
Je mist niet bijzonder veel tot dusverquote:Op zondag 3 januari 2016 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ze zijn al begonnen. Straks maar eens opzetten.
Alles voor de defensieve zekerheidquote:Op zondag 3 januari 2016 14:45 schreef Tarado het volgende:
Mikel, wat een non voetballer is dat ook, typisch Hiddink om hem op te stellen
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:45 schreef Tarado het volgende:
Mikel, wat een non voetballer is dat ook, typisch Hiddink om hem op te stellen
Tja... hij is er tenminste wel eerlijk over.quote:Hiddink wil 'defensieve stabiliteit en organisatie' in spel Chelsea slijpen
Wel een heerlijke tackle.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:54 schreef Rickertman96 het volgende:
Zouma
Op die leeftijd al zó goed, ik ben echt jaloers op Frankrijk
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Guusje heeft er toch wel aardig voetballend team van gemaakt
Er is vast een schitterende analysequote:Op zondag 3 januari 2016 15:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Valt niks te zien tijdens de rust joh.
Als je die semi-cheerleader bedoelt dan zag ik het jaquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je die semi-cheerleader bedoelt dan zag ik het ja![]()
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Wat een spitsen hebben er bij Arsenal in de basis gestaan![]()
Chamakh, Bendtner, Sanogo, Giroud
Net Chamakh zijn statistieken eens opgezocht. Zijn moyenne is niet echt lekker in de Premier League als spitsquote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Chamakh, Bendtner, Sanogo
Henryquote:Op zondag 3 januari 2016 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Chamakh, Bendtner, Sanogo
Jammer inderdaad... Had dan Ruben Loftus-Creek gedaanquote:Op zondag 3 januari 2016 16:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Matic voor Oscar.Het staat 0-3 man
Nee joh, Bertrand voor Costa.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer inderdaad... Had dan Ruben Loftus-Creek gedaan
Picsquote:Op zondag 3 januari 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
Allemaal schakelen naar het vrouwendartsen zo
Zo levensmoe ben ik nietquote:Op zondag 3 januari 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
Allemaal schakelen naar het vrouwendartsen zo
Ze spelen wel geweldig. Zoveel pressing en goed combinatievoetbal, indrukwekkend om te zien. Verdienen een goal.quote:
quote:Op [youtube][/youtube]zondag 3 januari 2016 17:48 schreef Pedroso het volgende:
Alderweireld wordt ook steeds beter overigens. Een jaar of 4 a 5 geleden leek het of Vertonghen de betere zou zijn maar Alderweireld is 'm voorbij gestreefd.
Vertonghen is de betere voetballer maar Alderweireld is beter in vorm.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef Pedroso het volgende:
Alderweireld wordt ook steeds beter overigens. Een jaar of 4 a 5 geleden leek het of Vertonghen de betere zou zijn maar Alderweireld is 'm voorbij gestreefd.
Heldere analyse. Everton - Manchester City over een kwartiertje.quote:David Moyes: "Getting to semi-finals gives you a chance to get to finals, getting to a final gives you a chance of winning it"
Laatstgenoemde wel de topper. Vardy is er twee weken niet bij dus die mist de twee wedstrijden (want ook volgende week TOT-LEI) op White Hart Lane.quote:
Vrijdag
20:55 Exeter City - Liverpool
Zaterdag
13:45 Wycombe - Aston Villa
16:00 Arsenal - Sunderland
16:00 Everton - Dagenham and Red
16:00 Birmingham City - Bournemouth
16:00 Doncaster Rovers - Stoke City
16:00 Norwich City - Manchester City
16:00 Southampton - Crystal Palace
16:00 Watford - Newcastle United
16:00 West Browmich - Bristol City
16:00 West Ham - Wolverhampton
18:30 Manchester United - Sheffield United
Zondag
13:00 Oxford United - Swansea City
15:00 Chelsea - Scunthorpe United
17:00 Tottenham Hotspur - Leicester City
Hier mag je een topic over maken hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:10 schreef tong80 het volgende:
Na de 2-1 zege op Manchester City was Everton-manager Roberto Martinez in zijn nopjes met de prestatie van zijn team. Met name middenvelder Gareth Barry ontving lof van Martinez. ,,Ik heb nog nooit zo'n professionele speler meegemaakt," zei de Spanjaard tegen de BBC.
[ afbeelding ]
,,Barry is zo'n speler die altijd onderschat wordt", vervolgde Martinez. ,,Ik vind hem een van de beste Engelse spelers ooit."
De oud-speler van Manchester City speelde al 582 wedstrijden in de Premier League en hoopt zich volgende week met Everton te plaatsen voor de finale van de League Cup. In die finale wacht mogelijk aartsrivaal Liverpool
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Engelsen-ooit.dhtml
Heb ik jouw goedvinden nodig ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hier mag je een topic over maken hoor!
Everton - Liverpool zou wel een heerlijke finale zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:10 schreef tong80 het volgende:
Na de 2-1 zege op Manchester City was Everton-manager Roberto Martinez in zijn nopjes met de prestatie van zijn team. Met name middenvelder Gareth Barry ontving lof van Martinez. ,,Ik heb nog nooit zo'n professionele speler meegemaakt," zei de Spanjaard tegen de BBC.
[ afbeelding ]
,,Barry is zo'n speler die altijd onderschat wordt", vervolgde Martinez. ,,Ik vind hem een van de beste Engelse spelers ooit."
De oud-speler van Manchester City speelde al 582 wedstrijden in de Premier League en hoopt zich volgende week met Everton te plaatsen voor de finale van de League Cup. In die finale wacht mogelijk aartsrivaal Liverpool
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Engelsen-ooit.dhtml
behoorlijk prijzigquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:25 schreef dimmak het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het kopen van tickets voor de Premier League? Is ¤ 100,- per ticket een acceptabele prijs voor een middagje Crystal Palace - Leicester?
Ha ha ha Wat kost iequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Man United heeft interesse in Lukaku. Dat zou eindelijk eens een goede aankoop zijn van die gasten
Everton heeft hem voor 35 miljoen gehaald dus hij zal wel minimaal het dubbele gaan kosten. Maar dat geld is hij meer waard dan Depay 30 miljoen waard is.quote:
Eigenlijk past hij veel beter in een Chelsea shirt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Man United heeft interesse in Lukaku. Dat zou eindelijk eens een goede aankoop zijn van die gasten
Ben naar West Ham Liverpool geweest en betaalde daar 124 euro voor, zat daarbij 2de ring rond middellijn. Deze wedstrijd heb ik bij de officiële ticketshop tijdens de general sale gekocht. Denk dat Crystal Palace wel wat goedkoper zal zijn ook qua tegenstander ook al staan ze nu 2de.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:25 schreef dimmak het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het kopen van tickets voor de Premier League? Is ¤ 100,- per ticket een acceptabele prijs voor een middagje Crystal Palace - Leicester?
Je bedoelt voor alleen het toegangskaartje? Ik betaalde voor Arsenal - Cardiff nog geen 50 euro, nu precies twee jaar geleden. Dit jaar zijn de kaartjes bij Arsenal in ieder geval niet duurder geworden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:25 schreef dimmak het volgende:
De afzetter is hier toch niet de club maar degene die de kaarten doorverkoopt. Als je het via de club zelf kan kopen zal de prijs voor een gemiddelde wedstrijd tussen de £30 en £50 pond liggen. Maar daar hebben members natuurlijk voorrang op toeristen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Grifte het volgende:
124 euro betalen voor een middenmotor, tering. Ook al is dit het laatste seizoen op Upton Park, wat een verschrikkelijke afzetters zijn die lui (en Premier League clubs in het algemeen) ook.
Dat kan nooit rechtstreeks via de club zelf zijn geweest. Ze gaan hun prijzen waarschijnlijk ook verlagen in het nieuwe stadion.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Grifte het volgende:
124 euro betalen voor een middenmotor, tering. Ook al is dit het laatste seizoen op Upton Park, wat een verschrikkelijke afzetters zijn die lui (en Premier League clubs in het algemeen) ook.
Hij is pas 23 en Engels. Verder bij vlagen geweldige dingen laten zien. Zo gek vind ik dat bedrag nog niet, zeker voor een club in paniek.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:25 schreef Rickertman96 het volgende:
Belachelijk veel geld wordt er betaald voor Shelvey zeg![]()
Maar goed, we gaan vanavond weer verder:
[ afbeelding ]
Dat ie Engels is zorgt inderdaad voor die extra 10 milliesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is pas 23 en Engels. Verder bij vlagen geweldige dingen laten zien. Zo gek vind ik dat bedrag nog niet, zeker voor een club in paniek.
Ze moeten niet janken voor dat salaris.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:45 schreef Blistering het volgende:
Wat een schemaSpelers hebben ook nooit rust hé.
ManU dik favoriet tegen Newcastlequote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:25 schreef Rickertman96 het volgende:
Belachelijk veel geld wordt er betaald voor Shelvey zeg![]()
Maar goed, we gaan vanavond weer verder:
[ afbeelding ]
Engeland zal wel weer vroeg worden uitgeschakeld op het EK met al die oververmoeide spelers. En als je ziet hoeveel blessures er zijn geeft dat toch wel aan dat er iets mis is met het schema.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze moeten niet janken voor dat salaris.
Nee dat is omdat Engelse spelers er geen reet van kunnenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Engeland zal wel weer vroeg worden uitgeschakeld op het EK met al die oververmoeide spelers. En als je ziet hoeveel blessures er zijn geeft dat toch wel aan dat er iets mis is met het schema.
Maar je hebt gelijk: werkuh voor da cheld!!1!
Ongeslagen in de kwalificatie. Ze zijn deze keer toch echt wel outsiders op voorhand.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee dat is omdat Engelse spelers er geen reet van kunnen
specsavers.nlquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, kun je dat niet zien?!
Misschien moet je niet met je rug naar het scherm zitten als de herhaling is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, kun je dat niet zien?!
Dat is wel een goede ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet je niet met je rug naar het scherm zitten als de herhaling is.
Knap dat Newcastle weer achterstaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap dat MUFC in de eerste helft kan scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |