Dat ie Engels is zorgt inderdaad voor die extra 10 milliesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is pas 23 en Engels. Verder bij vlagen geweldige dingen laten zien. Zo gek vind ik dat bedrag nog niet, zeker voor een club in paniek.
Ze moeten niet janken voor dat salaris.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:45 schreef Blistering het volgende:
Wat een schemaSpelers hebben ook nooit rust hé.
ManU dik favoriet tegen Newcastlequote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:25 schreef Rickertman96 het volgende:
Belachelijk veel geld wordt er betaald voor Shelvey zeg![]()
Maar goed, we gaan vanavond weer verder:
[ afbeelding ]
Engeland zal wel weer vroeg worden uitgeschakeld op het EK met al die oververmoeide spelers. En als je ziet hoeveel blessures er zijn geeft dat toch wel aan dat er iets mis is met het schema.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze moeten niet janken voor dat salaris.
Nee dat is omdat Engelse spelers er geen reet van kunnenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Engeland zal wel weer vroeg worden uitgeschakeld op het EK met al die oververmoeide spelers. En als je ziet hoeveel blessures er zijn geeft dat toch wel aan dat er iets mis is met het schema.
Maar je hebt gelijk: werkuh voor da cheld!!1!
Ongeslagen in de kwalificatie. Ze zijn deze keer toch echt wel outsiders op voorhand.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee dat is omdat Engelse spelers er geen reet van kunnen
specsavers.nlquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, kun je dat niet zien?!
Misschien moet je niet met je rug naar het scherm zitten als de herhaling is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, kun je dat niet zien?!
Dat is wel een goede ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet je niet met je rug naar het scherm zitten als de herhaling is.
Knap dat Newcastle weer achterstaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap dat MUFC in de eerste helft kan scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |