Hij gaat scoren hoor...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Siem
Ga lekker terug naar de Eredivisie
De Graafschap of Cambuur?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Siem
Ga lekker terug naar de Eredivisie
Dan heeft Bwin het foutquote:
bedanktquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
TRquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tijdrekken vanaf een uur spelen dan verdien je ook niks.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou, dit was weer een fijne wedstrijd, lekker de kansen niet afgemaakt en onterecht 1-0 verloren. Newcastle.
Je hebt de wedstrijd dus wel gezien? Ik niet, was het wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou, dit was weer een fijne wedstrijd, lekker de kansen niet afgemaakt en onterecht 1-0 verloren. Newcastle.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tijdrekken vanaf een uur spelen dan verdien je ook niks.
Newcastle was best goed, alleen de kansen gemist en dan 1-0 verliezen. Was niet nodig.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd dus wel gezien? Ik niet, was het wat?
Ah oké, lullig. Newcastle scoort nog moeilijker dan United, dan wordt het wel heel moeilijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Newcastle was best goed, alleen de kansen gemist en dan 1-0 verliezen. Was niet nodig.
Newcastle had in de zomer al een PL waardige of ervaren spits moeten halen(Charlie Austin...) maar die kwam niet. Dom dom dom.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké, lullig. Newcastle scoort nog moeilijker dan United, dan wordt het wel heel moeilijk.
Hoe was united?
Weer een wedstrijd om hoop uit te putten, maar zolang er geen harde resultaten worden behaald heb je daar niets aanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Newcastle was best goed, alleen de kansen gemist en dan 1-0 verliezen. Was niet nodig.
We gaan gewoon degraderen. Simpel zat. Die mindset heb ik al vanaf september en het gaat echt niet meer veranderen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer een wedstrijd om hoop uit te putten, maar zolang er geen harde resultaten worden behaald heb je daar niets aan
Af en toe winnen ze van Tottenham uit of van Liverpool thuis en ga je toch weer hopen, maar ik zie het ook somber in inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
We gaan gewoon degraderen. Simpel zat. Die mindset heb ik al vanaf september en het gaat echt niet meer veranderen.
Ik ben onverschillig.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
René zal tevreden zijn met dit resultaat
Alleen tegen de grote teams showen en tegen de anderen falen. Daar blijf je niet mee in de PL.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Af en toe winnen ze van Tottenham uit of van Liverpool thuis en ga je toch weer hopen, maar ik zie het ook somber in inderdaad
Wat vind jij van Louis van Gaal de laatste paar maanden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben onverschillig.
Maar wel heel blij voor jou
Op het veld of daarbuiten?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van Louis van Gaal de laatste paar maanden?
Beiden doelde ik inderdaad op. Fijn dat je het met me eens bentquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op het veld of daarbuiten?
Nou ja, beide eigenlijk nogal genant.
Kennelijk meer dan jij. Zinloos om met nog een half uur al tijd te gaan rekken. Helemaal als je tegenstander bagger speelt.quote:
Watford kan weer gelijk komen in puntenaantal met n5. West Ham United. Bij winst uiteraard.quote:Watford XI vs. Man City: Gomes; Nyom, Cathcart, Britos, Holebas; Capoue, Watson; Abdi, Deeney, Jurado; Ighalo.
Man City XI vs. Watford: Hart; Kolarov, Otamendi, Mangala, Sagna; Yaya Toure, Fernandinho, De Bruyne, Silva; Sterling, Aguero.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kennelijk meer dan jij. Zinloos om met nog een half uur al tijd te gaan rekken. Helemaal als je tegenstander bagger speelt.
Dat viel me de vorige wedstrijd ook al op jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kapsel van Sterling is vooralsnog het meest boeiende deze wedstrijd.
You're just a shit Jamie Vardyquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Agüero doet mee aan het wereldkampioenschap verstoppertje spelen.
2016 is net begonnen manquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Arsenal dan toch kampioen denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |