Hoezo zijn die ook al verboden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:28 schreef tong80 het volgende:
Terwijl de Nederlandse jeugd van tegenwoordig moet opgroeien zonder klapperpistooltjes.
Misschien is het een agent in burger, dan kan die op zijn beurt weer worden neergeschoten door een toevallige bewapende voorbijganger.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:37 schreef Leandra het volgende:
Mooi, nu nog wachten op het eerste incident waarbij een trigger happy politieagent een onschuldige voorbijganger neerschiet omdat hij per ongeluk een beweging richting zijn zichtbare wapen maakt.
Uitgestorven hoofdstraat met tumbleweedsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:39 schreef tfors het volgende:
Ik heb nu direct dat fluit-deuntje uit een western film in mijn hoofd, geweldig :-)
Dat lost het probleem uiteindelijk wel op...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien is het een agent in burger, dan kan die op zijn beurt weer worden neergeschoten door een toevallige bewapende voorbijganger.
Jaquote:
Nog even en ze zijn net zo ver in de jaartelling als de moslims.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:38 schreef Hathor het volgende:
Gaan we dan ook weer van die duels zien? In Texas staat de klok niet stil, hij loopt er achteruit.
Ik dacht ook aan Lucky Luke. Maar dan werden het teveel plaatjes.quote:
Is al gebeurd met GSM'squote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:37 schreef Leandra het volgende:
Mooi, nu nog wachten op het eerste incident waarbij een trigger happy politieagent een onschuldige voorbijganger neerschiet omdat hij per ongeluk een beweging richting zijn zichtbare wapen maakt.
High Noonquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:38 schreef Hathor het volgende:
Gaan we dan ook weer van die duels zien? In Texas staat de klok niet stil, hij loopt er achteruit.
Once upon a time in the westquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:39 schreef tfors het volgende:
Ik heb nu direct dat fluit-deuntje uit een western film in mijn hoofd, geweldig :-)
Dan zijn er andere wapens verboden. Misschien de grote ?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je lult, kun je nog gewoon kopen zie ik.
Je liet me schrikken.
Wat bedoel je met hier ?quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ennio_Morriconequote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Once upon a time in the west
[ afbeelding ]
Verenigde staten van Europaquote:
Ik denk niet dat er een neger is die het zich in zijn hoofd haalt om aan open carry te doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:37 schreef Leandra het volgende:
Nu hebben ze een excuus om anderen ook gewoon af te knallen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een neger is die het zich in zijn hoofd haalt om aan open carry te doen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een neger is die het zich in zijn hoofd haalt om aan open carry te doen.
Maar dat willen ze niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu hebben ze een excuus om anderen ook gewoon af te knallen.
Eerder omdat het haaks staat op de visie van de president, denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:12 schreef AchJa het volgende:
Nu het in Texas mag is het opeens bijzonder ofzo?
[ afbeelding ]
Die theme songquote:
Dit staat gewoon in de op. Wel blijven lezen he.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:12 schreef AchJa het volgende:
Nu het in Texas mag is het opeens bijzonder ofzo?
[ afbeelding ]
Op zich niet, althans de meerderheid niet, maar als ze een blanke met een gun zien denken ze dat het een 2th amendment activist is, als ze een neger met een gun zien denken ze dat ze zelf doodgeschoten worden als ze niet snel schieten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor, het maakt een trigger happy agent niet zoveel uit.
Ik vond dat het wel even wat duidelijker mocht gezien de reacties hier. Men doet hier zo'n beetje alsof Texas de enige staat is waarbij dit mag.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit staat gewoon in de op. Wel blijven lezen he.
Dan moet de rest beter lezen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vond dat het wel even wat duidelijker mocht gezien de reacties hier. Men doet hier zo'n beetje alsof Texas de enige staat is waarbij dit mag.
Zwarte pantersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:31 schreef Hyperdude het volgende:
Vrijheid voor iedereen.
[ afbeelding ]
Heb momenteel geen geluid.quote:
Zeiden ze van de V&D ?quote:
Nee het ligt aan het kind die de trekker overhaald als ie al spelend z'n zusje van 4 overhoop schiet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:31 schreef Odaiba het volgende:
Snap niet zo waarom dit een probleem moet zijn. Het vuurwapen of het zichtbaar dragen van een vuurwapen is niet het probleem.
Fout van de ouders/verzorgers.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee het ligt aan het kind die de trekker overhaald als ie al spelend z'n zusje van 4 overhoop schiet.
Nee man, de negers bij de democraten.quote:
He dat zijn die zwarte piet activistenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:31 schreef Hyperdude het volgende:
Vrijheid voor iedereen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |