quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een neger is die het zich in zijn hoofd haalt om aan open carry te doen.
Maar dat willen ze niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu hebben ze een excuus om anderen ook gewoon af te knallen.
Eerder omdat het haaks staat op de visie van de president, denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:12 schreef AchJa het volgende:
Nu het in Texas mag is het opeens bijzonder ofzo?
[ afbeelding ]
Die theme songquote:
Dit staat gewoon in de op. Wel blijven lezen he.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:12 schreef AchJa het volgende:
Nu het in Texas mag is het opeens bijzonder ofzo?
[ afbeelding ]
Op zich niet, althans de meerderheid niet, maar als ze een blanke met een gun zien denken ze dat het een 2th amendment activist is, als ze een neger met een gun zien denken ze dat ze zelf doodgeschoten worden als ze niet snel schieten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor, het maakt een trigger happy agent niet zoveel uit.
Ik vond dat het wel even wat duidelijker mocht gezien de reacties hier. Men doet hier zo'n beetje alsof Texas de enige staat is waarbij dit mag.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit staat gewoon in de op. Wel blijven lezen he.
Dan moet de rest beter lezen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vond dat het wel even wat duidelijker mocht gezien de reacties hier. Men doet hier zo'n beetje alsof Texas de enige staat is waarbij dit mag.
Zwarte pantersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:31 schreef Hyperdude het volgende:
Vrijheid voor iedereen.
[ afbeelding ]
Heb momenteel geen geluid.quote:
Zeiden ze van de V&D ?quote:
Nee het ligt aan het kind die de trekker overhaald als ie al spelend z'n zusje van 4 overhoop schiet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:31 schreef Odaiba het volgende:
Snap niet zo waarom dit een probleem moet zijn. Het vuurwapen of het zichtbaar dragen van een vuurwapen is niet het probleem.
Fout van de ouders/verzorgers.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee het ligt aan het kind die de trekker overhaald als ie al spelend z'n zusje van 4 overhoop schiet.
Nee man, de negers bij de democraten.quote:
He dat zijn die zwarte piet activistenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:31 schreef Hyperdude het volgende:
Vrijheid voor iedereen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |